[חשיפה ראשונית] ביטוח תאונות אישיות החדש של מגדל – "דואגים למשפחה מורחב"

פורסם:

מגדל חברה לביטוח חושפת מוצר תאונות אישיות חדש לכלל הלקוחות ובכך מעלה הילוך בחידוש פוליסת תאונות אישיות עם שדרוגים ותוספות מיוחדות.

פוליסת ביטוח תאונות אישיות החדש של מגדל הנקרא "דואגים למשפחה מורחב" מציע ללקוחות חדשים המצטרפים לפוליסה תנאים אטרקטיביים במקרה של פגיעה כתוצאה מתאונה. לפי פרסומי חברת הביטוח רק בחודש האחרון עלו לכותרות פגיעות ואסונות בלתי נתפסים כתוצאה ממזג אויר הגשום שפקד את מדינת ישראל. על פי הנתונים שפרסמה חברת מגדל מעל ל- 800,000 נפגעים מגיעים מידי שנה לחדר מיון עקב תאונות ופציעות שונות.

חברת מגדל מבדילה בין חבילות ביטוח תאונות אישיות שהיא מציע לפי גיל המבוטח ומציע 5 מסלולים שונים החל מחבילת "תאונות אישיות בייסיק" ועד חבילת "תאונות אישיות פרפקט". כמו כן, מציעה חברת הביטוח מגדל פוליסת "תאונות אישיות לילדים קידס פלוס" וחבילת "תאונות אישיות קידס פרימיום".

אם כך, האם באמת כדאי לכם להיות מבוטחים בפוליסת ביטוח תאונות אישיות של חברת מגדל?


[הסוד מתגלה] האם באמת כדאי לרכוש את ביטוח תאונות אישיות של מגדל חברה לביטוח?

שאלנו את שי לאופולד מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ את השאלה ובבדיקה מקצועית הבחין בשינוי שחברת הביטוח עשתה, סוד! זה לא לטובת הלקוח…

"רוב התביעות והפיצויים שמקבלים הלקוחות בפוליסת ביטוח תאונות אישיות הן כתוצאה משברים, כאן מגדל בחרה להוריד את סכום הפיצוי במקרה של שבר לרמה מאוד נמוכה ביחס לחברות הביטוח מתחרות." אומר שי לאופולד

לכן חשוב מאוד שעין מקצועית של סוכן ביטוח בעל רישיון משרד האוצר וניסיון בבדיקת ביטוח של עשרות שנים שהוא יבחן את הכיסויים החשובים ויתאים ללקוח את הפוליסה הכי טובה בשבילו.


רוצה שנבדוק לך את ביטוח תאונות אישיות הכי טוב בשבילך?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם לערוך בדיקת ביטוח שתעשה לכם סדר בביטוחים ותבטיח לכם שאתם משלמים רק על ביטוחים שאתם צריכים, תבטל לכם כפל ביטוח ותוזיל לכם את העלות החודשית בתשלומי הביטוח. צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון בעל ניסיון עשיר מבצע אלפי בדיקות בשנה ומוצא כשלים וחיסכון של אפלי שקלים למשפחה בישראל.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ומומחה ביטוח ישמח לעמוד לשרותכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם