למה כדאי לחסוך בתוכנית חיסכון בחברת ביטוח ולא בבנק?

פורסם:

הריבית בבנק היא כמעט אפסית ומרבית הישראלים החלו לפנות לחלופות אחרות כמו חיסכון בחברת ביטוח. האם באמת זה כדאי? בקשנו מצוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון לערוך בשבילכם מאמר שיעשה לכם סדר ויסביר לכם קודם כל, למה לא חוסכים בבנק ואיך כן אפשר להגדיל את החיסכון שלכם בעזרת תוכנית חיסכון בחברת ביטוח.

קודם כל נזכיר את הבעיה הקיימת היום בתרבות החיסכון בישראל. כיום, חוסכים אשר מעוניינים לחסוך מעט כסף פנוי בבנק ישנן אפשרויות חיסכון רבות. התכניות הנגישות ביותר, הן התכניות המוצעות על ידי הבנק ובהן מוותר החוסך על נזילות הכספים לתקופה עתידית ידועה מראש ובתמורה זכאי לריבית עבור קרן ההפקדה שלו. לחלופין, הבנק יכול גם להציע תוכנית חיסכון בניירות ערך אך ריבוי העמלות בשילוב עם עמלות המינימום אשר גובה הבנק, הופכות אפשרות זו ללא כדאית עבור רוב החוסכים. האפשרות הטובה ביותר לרוב החוסכים קיימת היום בתכניות החיסכון אשר מנוהלות בחברות הביטוח.

כל הסיבות לחסוך בתוכנית חיסכון בחברת ביטוח

תוכניות חיסכון אשר מנוהלות בחברות ביטוח משלבות בתוכן מכלול יתרונות אשר מאפשר לחוסך להעצים את פוטנציאל החיסכון שלו. כיום, כלל האוכלוסייה משקיעה את החיסכון הכי חשוב לה –הפנסיה– בשוק ההון, בתוכנית משולבת השקעה באגרות חוב ומניות אז למה לא לחסוך גם חסכונות אחרים באותה צורה?

איש השקעות כותב טיפים לתיק השקעות מנצח על לוח מחיק

צרו קשר וקבלו הצעה משתלמת במיוחד לחיסכון בחברת ביטוח >>

יתרונות חיסכון בחברת ביטוח

כדי לעזור בהתלבטות בין חיסכון בתוכנית חיסכון בחברת ביטוח לחיסכון בבנק ערכנו למענכם מספר יתרונות בולטים:

  • מסלולי השקעה – ישנו מגוון גדול של מסלולי השקעה אשר מתאים לכל משקיע ולכל תקופת זמן. יש מסלולים עם רכיב מניות גבוה, בינוני ואפילו אפסי ממש כמו בקופות הגמל.
  • נזילות – בשונה מתכנית החיסכון בבנק, רוב תוכניות החיסכון בחברות הביטוח נזילות ברמה היומית ואין צורך לסגור את התוכנית למספר שנים כדי לקבל אחוז רבית יותר גבוהה.
  • מיסוי – בתכניות החיסכון בחברות הביטוח שני יתרונות מיסוי אשר שילובן מהווה יתרון אדיר: מעבר בין מסלולי השקעה אינו נחשב אירוע מס ובנוסף, יש בתעניות אלה דחיית מס לעת המשיכה – פעולה המאפשרת קיום סוג של מגן מס מאינפלציה בשל כך שהמיסוי הוא על הרווח הראלי המצטבר מיום תחילת התכנית ועד ליום המשיכה לעו״ש.
  • עלויות – אמנם יש בתכניות החיסכון בחברות הביטוח דמי ניהול אשר נגבים, אך מעבר לכך אין עמלות נוספות הקיימות בבנק בדרך כלל – עמלת מינימום, מקסימום, קניה, מכירה, שמירה, אי ביצוע וכו׳.

שילוב ארבעת היתרונות הקיימים בתכניות החיסכון בחברת ביטוח בעצם מאפשר לחוסך להגיע לסכום חיסכון גבוה יותר מאשר בתכניות החיסכון הנהוגות בבנק תחת אותם תנאים – אותו סכום חיסכון חודשי למשך אותו מספר שנים.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

טיפים לבחירת תוכנית חיסכון טובה:

  • בחרו את התוכנית המציעה לכם את את מגוון אפיקי ההשקעה ויכולת התאמה אישית של תוכנית החיסכון.
  • בחרו את חברת הביטוח המציעה את טכנולוגיית השרות הנגישה ביותר למעקב אחר תוכנית החיסכון שלכם.
  • שימו לב לדמי הניהול בתוכנית החיסכון, בחירה לא נכונה של מסלול דמי הניהול יכולה להפחית לכם את התשואה ולהניב לכם תשואה נמוכה.
  • היוועצו עם מומחים טרם פתיחת תוכנית חיסכון בחברת ביטוח.

רוצים לחסוך עם המומחים שלנו?

כמובן שיש הרבה תוכניות חיסכון ועל מנת להתאים את תוכנית החיסכון הטובה ביותר ללקוח רצוי להיעזר בליווי מקצועי. צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון בשיתוף חברות הביטוח המובילות היום, ישמח ללוות אתכם בבניית תוכנית חיסכון מתאימה לכל מטרה שתבחרו ויעזור לכם לשיג יותר תשואה מהריבית המוצעת לכם היום בבנק.

אם אתם צריכים עזרה בפתיחת תוכנית חיסכון בחברת ביטוח, פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר באתר, דרך המייל admin@savings.co.il או בטלפון 03-6704100 ונשמח לעזור לכם לבנות תוכניות חיסכון המותאמת אישית לכם עם צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם