כמה כסף הפסידה קרן ההשתלמות שלכם בחודש אוקטובר 2018?

פורסם:

בחודש אוקטובר 2018 נרשמו ירידות חדות בשוק קופות הגמל וקרנות ההשתלמות. הסיבה נעוצה בירידות שערים בשווקי עולם וגם בישראל.

שוק קופות הגמל וקרנות ההשתלמות רווה שנים חיוביות לחוסכים, אך חודש אוקטובר הציג תשואה שלילית המזכירה קצת תקופות קשות שידע שוק קופות הגמל (ממש כמו לפני 10 שנים). למרות המגמה השלילית יש עדין אופטימיות זהירה וזאת מפני שמתחילת השנה שוק קופות הגמל נותר עדין חיובי.

על פי הפרסומים חלק מבתי ההשקעות הצליחו להפסיד פחות לחוסכים שלהם בקרנות ההתלמות ובקופות הגמל אבל המעניינת ביותר מכל בתי ההשקעות היא דווקא בית ההשקעות אלטשולר שחם, אשר הצליח לגייס מליארדי שקלים של חוסכים בשוק קופות הגמל וקרן השתלמות.

אלטשולר שחם כבר תקופה לא מצליחה להניב תשואות יתר ממה שקורה בשוק. חוסכים סולידיים שהתפתו לסיכון הגלום בניהול קופות גמל וקרנות השתלמות בבית ההשקעות אלטושלר שחם נכחו לגלות שבשוק יורד, הם נפגעים כמעט הכי הרבה.

לפי הפרסומים התשואה הממוצעת בין בתי ההשקעות בישראל בשוק קופות הגמל וקרנות ההשתלמות עמדה על -1.8% ונשאר רק להתחרות על מי הפסיד הכי פחות לחוסכים שלו.

מבין בתי ההשקעות שהניבו תשואה שלילית רבה בקופות הגמל וקרנות ההשתלמות פרט לאלטשולר שחם אפשר למצוא את בית ההשקעות אנליסט וכן את חברת הביטוח מגדל וכלל.

איך ניתן לעשות סדר בחסכונות ולהתאים את מסלול החיסכון הטוב ביותר בשבילי?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק הכוונה מקצועית בבחירת מסלול חיסכון המתאים בדיוק לכל אחד.

בבחירת החיסכון בקרן ההשתלמות או בקופת הגמל חשוב לבחור בדיוק את המסלול הנכון תוך בחינת כלל האפשרויות העומדות בפני הלקוח.

לא כל החוסכים הם אותו דבר ולא כולם מתאימים לאותו בית השקעות! לכן חשוב לקבל הכוונה מקצועית ממומחה בעל ניסיון ויכולת התאמה מושלמת בהתאם להבנת צרכי הלקוח.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם