כמה עולה ביטוח למשפחה עם ילדים קטנים?

פורסם:

משפחות רבות בישראל מעוניינות לרכוש ביטוח בריאות פרטי. השאלה שנשאלת תמיד "כמה עולה ביטוח פרטי טוב?" לכן צוות המומחים שלנו החליט לכתוב לכם כיצד ניתן להבין איזה ביטוח בריאות אתם צריכים ואיך ניתן לבנות מעטפת ביטוחית טובה במחיר הוגן שיכול להגן על המשפחה גם בזמנים קשים.

מהו ביטוח בריאות משפחתי ומהי עלותו?

ביטוח בריאות משפחתי הוא אחד ממוצרי הביטוח הפופולאריים ביותר בישראל, וזאת לנוכח חשיבותו של תחום הבריאות בחייה של כל משפחה ומשפחה. ביטוח הבריאות המשפחתי מהווה למעשה מסגרת ביטוחית מורחבת המתווספת לביטוח הבריאות הממלכתי ולמוצרי השב"ן (שירותי בריאות נוספים) המוצעים לנו על ידי קופות החולים.

ביטוחי בריאות משפחתיים- מה חשוב לדעת?

ביטוחי הבריאות המשפחתיים משווקים על ידי חברות הביטוח בהתאם לצרכים הביטוחיים של כל אחת מהמשפחות המעוניינות להצטרף למסלול ביטוחי המעניק לכל אחד ואחת מבני המשפחה כיסוי ביטוחי אופטימאלי בהתאם לגילו, מצבו הבריאותי וכדומה.

לרשות כל משפחה עומדת האפשרות לבחור את הכיסוי הבסיסי המוצע לה במסגרת המשפחתית ואת היקפי הכיסוי וההרחבות הביטוחיות הנדרשות לה בהתאם לצרכיה. תוכנית ביטוחית זו מיועדת גם למשפחות עם ילדים מתחת לגיל 18 וגם למשפחות עם ילדים מעל גיל 18.

ביטוח בריאות פרטי לילדים

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

העלות הביטוחית- כיצד היא נקבעת?

בדומה לכל פוליסת בריאות פרטית אחרת, גם תעריפיהם של ביטוחי הבריאות המשפחתיים, משוקללים בהתאם לתנאי הכיסוי הבסיסי ולהיקף ההרחבות הביטוחיות המתווספות לפוליסה. לאורך תקופת הביטוח בני המשפחה רשאים לשנות את ההרחבות הביטוחיות המסופקות להם ובהתאם לכך להוזיל או לייקר את תעריפי הפוליסה. כמו כן, כל אחד מבני המשפחה מחויב בחיתום רפואי שבהתאם לממצאיו נקבעת העלות הביטוחית.

ביטוחי בריאות משפחתיים- מה חשוב לבדוק?

פוליסות ביטוחי הבריאות המשפחתיים משווקות כיום על ידי מספר הולך וגדל של חברות ביטוח המתמחות בתחום ביטוחי הבריאות. עובדה זו מאפשרת לכם לערוך הליך השוואתי מוקפד ומסודר בנוגע למחיר הפוליסה המוצעת לכם ולתנאיה.

אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכלו ליהנות משירותי התאמה מלאים בין הצרכים הביטוחיים של בני משפחתכם לבין תנאי הפוליסות השונות המוצעות לכם על ידי חברות הביטוח, וכל זאת במסגרת הליך בדיקה מקצועי בתחום ביטוחי הבריאות.

אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון בודקים עבורכם את טיב הכיסוי הבסיסי המוצע לכם ואת אפשרויות ההרחבה הביטוחיות העומדות לרשותכם. כמו כן, אנו בודקים את גובה התשלום הנדרש בין ההרחבות הביטוחיות השונות ואת תקופת האכשרה המוצעת לכם על ידי חברות הביטוח השונות.

הבדיקה המקיפה והמקצועית שלנו בכל הנוגע לתנאי הפוליסה, תנאי הפעלת הפוליסה ותנאי הביטול בפוליסה, מאפשרים לכל אחת מהמשפחות שביניכם ליהנות משקט נפשי וביטחון מלא בנוגע להשגת פוליסת הבריאות המשפחתית המורחבת והמשתלמת ביותר-והכול בהתאם לצרכיו הביטוחיים של כל אחד ואחת מבני המשפחה.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם