איך ניתן להוזיל את עלות ביטוח החיים ב-50%?

פורסם:

רוצים להוזיל את תעריפי הפרמיה אותה אתם נדרשים לשלם עבור פוליסות ביטוחי חיים? בשורות הבאות תוכלו למצוא מספר טיפים אשר יסייעו גם לכם להוזיל את תעריפי הפוליסה בכ-50%.

משווים וחוסכים בביטוח חיים

בדומה לכל תחום ביטוחי אחר, גם בביטוחי החיים חשוב, מומלץ ואף ראוי לקיים הליך השוואתי בין הפוליסות השונות המוצעות לכם על ידי כל אחת משבע חברות הביטוח העוסקות בביטוחי חיים בישראל. על מנת לקיים את ההליך ההשוואתי באופן כזה שיאפשר לכם לבחור בפוליסת ביטוח חיים הכי זולה והאופטימלית ביותר עבורכם, אנו ממליצים לכם לבחון כל אחד מהפרמטרים הבאים:

  • ראשית, הקפידו לבדוק האם עומד לרשותכם כיסוי ביטוחי של ביטוח חיים בפוליסות אחרות העומדות לרשותכם או במסגרת קרנות הפנסיה.

  • הגדירו את סכום הכיסוי לו תזדקקו במקרים של אבדן כושר העבודה – הגדרת הסכום תלויה באורח חייכם ובצרכים הכלכליים השוטפים שלכם.

  • שמרו על אורח חיים בריא- אנשים מעשנים פשוט משלמים יותר בכל הנוגע לביטוח חיים. פשוט וותרו על הסיגריות ותוכלו ליהנות גם מבריאות משופרת וגם מחיסכון משמעותי לטווח הרחוק בכל הנוגע לתעריפי הפרמיה הנקבעים למעשנים.

  • הקפידו לבחון את עלויות הביטוח המוצע לכם בהתאם לגילכם, מינכם ומצבכם הבריאותי.

המרכז הישראלי לחיסכון – כל האפשרויות לחיסכון במקום אחד!

כגוף מקצועי אשר שם לו למטרה לסייע לכלל אזרחי המדינה בכל הנוגע ליצירת חיסכון בעת רכישת מוצרים ביטוחיים ומוצרים פיננסיים כאלו ואחרים, אנחנו ב-מרכז הישראלי לחיסכון, מעמידים לרשות כל אחד ואחת מכם מגוון רחב של הצעות ביטוחיות בכל הנוגע לפוליסות ביטוחי חיים. ההצעות הביטוחיות שלנו נבנות בהתאם לצרכים הביטוחיים של כל אחד ואחת מכם, וזאת לאחר היכרות מעמיקה עם אורח חייכם והמעטפת הביטוחית העומדת לרשותכם.

השירותים המקצועיים שלנו בתחום הביטוח בכלל ובתחומי ביטוח החיים בפרט כוללים בין היתר:

  • עריכת מבדק ביטוחי המיועד לצרכי איתור כפילויות ביטוח הקיימות במעטפת הביטוחית העומדת לרשותכם

  • הגדרת הצרכים הביטוחיים האמתיים של כל אחד ואחת מכם בהתאם לגילו, מצבו הבריאותי וכדומה.

  • הליך השוואתי מקצועי בין חברות הביטוח השונות בהתאם להגדרות הצרכים הביטוחיים האמתיים שלכם.

  • הצגת חלופות ביטוחיות הרלוונטיות לכם ובחירת החלופה האופטימלית והמשתלמת ביותר עבורכם לטווח הרחוק.

אחת מהחלופות אותה אנו מעמידים לרשות לקוחותינו היא חלופת ביטוח חיים בפרמיה קבועה. במסגרת חלופה זו אומנם תדרשו לשלם פרמיה גבוהה יותר מזו המוצעת לכם במסגרת מבצעי שיווק מתוחכמים של חברות הביטוח, אך לטווח הארוך, פוליסה בפרמיה קבועה מאפשרת לכם ליהנות מחיסכון מצטבר של עד עשרות אלפי שקלים לאורך כל תקופת הביטוח.

רוצים לדעת יותר על החלופות הביטוחיות המוצעות לכם במרכז הישראלי לחיסכון? רוצים ליהנות מהליך השוואתי ומקצועי בכל הנוגע לבחירת פוליסת ביטוח חיים? צרו עמנו קשר עוד היום!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח חיים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם