למה לא קונים ביטוח בריאות בטלפון?

פורסם:

נציגיהם של חברות הביטוח הישירות מנסים לשכנע גם אותך לרכוש דרכם ביטוחים כאלו ואחרים באמצעות שיחת טלפון? ההצעות הטלפוניות לרכישת ביטוח בריאות לא פוסקות להגיע אלייך למכשיר הנייד? זה הזמן לסרב בנימוס ולהימנע מרכישת ביטוח ביראות דרך הטלפון! רוצה לדעת למה? התשובות בשורות שלפניך.

ביטוח בריאות לא עושים בטלפון!

ענף הביטוח הוא אחד מענפי השירות התחרותיים ביותר בישראל, דבר המוביל לכך שחברות וסוכנויות הביטוח הגדולות מפעילות מערכי שיווק דינמיים העושים כל שביכולתם על מנת להגדיל את היקף הכנסות החברה ו/או הסוכנות. אחת משיטות המכירה הנפוצות ביותר בענף הביטוח הינה הפעלת מערך טלמרקטינג המתמחה בשיווק ומכירה של פוליסות ביטוח בריאות דרך הטלפון.

המערך הטלפוני של חברות הביטוח הגדולות מנוהל על ידי אשפי מכירה מנוסים הנעזרים בשיטות שכנוע, שיטות מכירה ושיטות שונות לניהול משא ומתן טלפוני, וכל זאת על מנת לגרום לכמה שיותר לקוחות לרכוש בסוף השיחה את אחד ממוצרי הביטוח המשווקים דרך הטלפון.

ברוב המקרים, נציגי המכירות הטלפונים יסבירו לך שרכישת ביטוח בריאות דרך הטלפון הינה כדאית ומשתלמת מכיוון שהיא חוסכת לך בזמן ובכסף. מצד שני, הם ימנעו מלהסביר לך שהמוצר הביטוחי אותו אתה רוכש אינו בהכרח עונה על הצרכים הביטוחיים שלך, וזאת מכיוון שהמוצר הביטוחי אותו הם משווקים הינו מוצר בסיסי המותאם לקהל גדול ככל הניתן של לקוחות.

כפועל יוצא מכך, הסכמתך לרכישת מוצר ביטוחי כזה או אחר דרך הטלפון מונעת ממך למעשה את רכישתו של המוצר הביטוחי המותאם באופן האופטימלי ביותר לצרכייך הביטוחיים.

עושים לכם סדר בביטוחים – פעולה פשוטה, חיסכון ענק! לחצו כאן ותתחילו לחסוך >>

על מה אתה מוותר כאשר אתה רוכש ביטוח בריאות דרך הטלפון?

כאשר אתה רוכש מוצר ביטוחי כזה או אחר דרך הטלפון אתה מוותר על מספר עקרונות שירות בסיסיים אשר נועדו להטיב עימך בדרך ליצירת פוליסה ביטוחית בהתאמה אישית. יש מקרים בהם תידרש לוותר גם על קיומו של הליך השוואתי בין ההצעה המוצעת לך בשיחת טלפון לבין הצעות ביטוחיות נוספות, וזאת מכיוון שנציגי המכירות ינסו לשכנע אותך שהצעתם תקפה אך ורק במידה ואתה תרכוש את הפוליסה במהלך השיחה.

רכישת ביטוח שלא באמצעות הטלפון אלא במסגרת פגישה אישית אותה תנהל אל מול מומחי הביטוח מטעם חברת/סוכנות הביטוח תאפשר גם לך:

  1. לפרט לפרטי פרטים את צרכייך הביטוחיים וליהנות ממענה אידאלי לכל אחד מהם
  2. להיחשף לתנאי הפוליסה תוך כדי הפגישה ולבצע התאמות ושינויים במידת הצורך
  3. לקיים הליך השוואתי מסודר בין מספר חברות/סוכנויות ביטוח ולבחור את ההצעה האופטימלית ביותר

ביטוח בריאות או כל כיסוי ביטוחי אחר חשוב לרכשו כחלק ממעטפת ביטוחית הכוללת מספר מספר כיסויים ביטוחיים המותאמים בדיוק לכם, את הכיסוי המותאם צריך לבחון בהתאם מספר פרמטרים חשובים שצריך לקחת בחשבון. ביטוח צריך לתת מענה למקרים בהם אתם לא יכולים להתמודד כלכלית עם המקרה והכיסוי הביטוחי שרכשתם צריך לעזור. איזה כיסוי ביטוחי אתם צריכים? רק בעל מקצוע מיומן שיודע לשאול אתכם את השאלות הנכונות ולהרכיב לכם תיק ביטוחי שיגן עליכם כמה שיותר במחיר הוגן ואפשרי יוכל לעזור. מומחי הביטוח והחיסכון של המרכז הישראלי לחיסכון מכיר אתכם מכל ההיבטים ויעזור לכם להרכיב תיק ביטוח שאתם יכולים לעמוד בו, תוך הכרות אישית ובחינה של כל האמצעים הכלכליים העומדים לרשותכם.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ביטוח רוכשים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון עורך תהליך של עושים סדר בביטוחים ואפיון צרכי לקוח. התהליך מתחיל באפיון לקוח – בוא אנו מכירים אתכם לעומק ואת צרככם האישיים, לאחר מכן אנו מאתרים את כל הפוליסות שלכם וזאת כדי לבדוק לעומק על מה אתם מכוסים היום, לאחר מכן אנו נבדוק כפילות ביטוח – נבדוק שאתם לא משלמים על אותו ביטוח ביותר מחברת ביטוח אחת ולאחר מכן נרכיב לכם תיק ביטוח מלא הכולל את כל הכיסויים שאתם צריכים במחירים הטובים ביותר בישראל תוך שקיפות מלאה והשוואת מחירים בין כל חברות הביטוח בישראל. בסופו של התהליך אתם תרגישו רגועים שיש לכם את הכיסוי הטוב ביותר המתאים בדיוק לכם במחיר הכי טוב בישראל! צרו איתנו קשר עכשיו והתחילו לעשות סדר בביטוחים.

רוצה לדעת יותר על היתרונות הנלווים לקיומו של הליך מסודר וענייני לרכישת מוצרי ביטוח? אנו במרכז הישראלי לחיסכון מזמינים גם אותך לעשות סדר בביטוחים ולחסוך עד אלפי שקלים בשנה!

חשוב לדעת: השרות ניתן ללא עלות וללא התחייבות!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם