מבדק פנסיוני – איתור כספים אבודים

פורסם:

לאחרונה דאג משרד האוצר להגביר את המודעות בעניין  איתור כספים אבודים – חסכונות אבודים ללא דורש. היוזמה באה לידי ביטוי באמצעות אתר אינטרנט www.itur.mof.gov.il אשר מטרתו לתת מענה ללקוחות אשר מעריכים כי קיים כסף/חיסכון פנסיוני על שמם שאינם מודעים לו. 

יוזמה מבורכת – עבודה מפרכת

מיום עלית אתר משרד האוצר, אנו מקבלים עשרות פניות ביום של לקוחות אשר לא מצליחים להבין את מהות השירות וכיצד להשתמש בו. כמו כן, משיחות רבות שקיבלנו, נתברר כי המידע המוצג באתר משרד האוצר אינו מלא אלא חלקי בלבד.
אכן היוזמה מבורכת, אולם לצערנו אינו אפקטיבי במרבית המקרים, למעשה לקוחות רבים מבקשים מאיתנו לבצע את הוצאת המידע שכן נתקלים במבוי סתום מול החברות השונות ובתי ההשקעות. כמו כן, לקוחותינו מבקשים לקבל שירות אודות אותם כספים בשל חוסר המידע והמשך הפעילות עם אותם כספים.

 

שרות חדש – מבדק פנסיוני

כפי שציינו המידע באתר משרד האוצר אינו מציין פרטים רלוונטיים חשובים, לכן לאחר בחינת כל אלו, החלטנו לצאת עם שירות חדש, מבדק פנסיוני ופיננסי מקיף אשר מחד ייתן לכם מענה בתחום הכספים האבודים ובנוסף, יאפשר לכם לראות את מצבכם הכולל בהתחשב בתוכניות נוספות שעל שמכם.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

מה המבדק הפנסיוני בודק?

  • כמה כסף יש לכם בתוכניות האבודות?
  • האם ומתי ניתן למשוך את הכספים? 
  • האם ניתן למשוך את הכסף שמופיע על שם בן משפחה שנפטר? האם ניתן לקבלו בירושה?
  • האם ניתן לאחד את הכספים עם תוכניות נוספות? איך לאחד את התוכניות?
  • האם כדאי לכם למשוך את הכספים?
  • אילו תוכניות יש לכם? האם התכניות פעילות? 
  • כמה מס תצטרכו לשלם אם תבחרו למשוך את הכספים?

בתום השירות תוכלו לקבל תמונת מצב מלאה ומיפוי חסכונותיכם הפנסיוניים והפיננסים, כך תוכלו לקבל החלטה לגבי המשך החיסכון הפנסיוני. בנוסף, תנתן תמונת מצב של המעטפת הביטוחית של בני המשפחה. המבדק ניתן ללקוחות המרכז הישראלי לחיסכון והינו יעיל עבור לקוחות אשר מנוהלים על שמם חשבונות פנסיונים ופיננסים במספר בתי השקעות וחברות ביטוח.

מבדק פנסיוני ואיתור כספים אבודים – המרכז הישראלי לחיסכון

מלבד איתור כספים אבודים והרצון לזכות בנכס אבוד, אסור לשכוח שחשוב לא פחות לחשוב על המחר. כדי להבטיח עתיד כלכלי וביטחון של התא המשפחתי חשוב מאוד לערוך מבדק פנסיוני ופיננסי לפחות פעם בשנה. אם לא ערכת מבדק כזה לחסכונות שלכם ולמעטפת הביטוחית של בני המשפחה, אנו מזמינים אתכם לערוך אותו כעת.

לקביעת פגישה אודות המבדק ולפרטים נוספים, אנא השאירו פרטים ונציגנו ישמחו עמוד לשרותכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לכספים אבודים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם