מבדק פנסיוני- מה אתם באמת יודעים על הפנסיה שלכם?

פורסם:

במהלך שנת 2008, הוחל לראשונה בישראל חוק פנסיה חובה, המחייב כל שכיר במשק להעמיד לרשותו אפיק חיסכון פנסיוני. עבור רבים מאיתנו, כל הנושא הפנסיוני נמצא עדיין בגדר תעלומה, וזאת משום שהידע המקצועי העומד לרשות הציבור בכל הנוגע לכספי הפנסיה לוקה בחסר. אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון, מעמידים לרשות כלל החוסכים הפנסיונים מגוון רחב של שירותים מקצועיים אשר נועדו להרחיב את ידיעותיכם בכל הנוגע לכספי הפנסיה אותם אתם חוסכים מדי חודש. אחד מהשירותים המקצועיים המוצעים על ידינו מכונה מבדק פנסיוני והוא מאפשר לכל אחד ואחת מכם לקבל תמונת מצב עדכנית וברורה אודות החסכונות הפנסיונים שלכם.

מהו מבדק פנסיוני?

המבדק הפנסיוני המוצע לכם על ידי המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון, הוא למעשה מבדק הבוחן באופן המקצועי ביותר את אפיקי החיסכון הפנסיונים העומדים לרשותכם. מבדק זה מעמיד לרשותכם תמונת מצב עדכנית אודות החסכונות הפנסיונים שלכם, וכל זאת בהתאם למצבכם הכלכלי.

מה היא מטרת המבדק הפנסיוני?

המבדק הפנסיוני הנערך על ידי מומחי פנסיה ופיננסיים מטעמנו, נועד לצרכי השגתן של שתי מטרות מרכזיות:

  1. איתור פערים קיימים בתוכניות פנסיוניות וכיסוי הביטוח השונים
  2. בניית תכנית פיננסית ארוכת טווח המותאמת לתוצאות המבדק

קיומו של המבדק וניתוח תוצאותיו, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם לשפר וייעל באופן ממוקד יותר את החסכונות הפנסיונים שלכם, וכל זאת מתוך מחשבה עתידית על רווחת המשפחה ויציבותה הכלכלית בעתיד לבוא.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

מבדק פנסיוני – כיצד הוא מתקיים?

המבדק הפנסיוני הנערך על ידי מומחי פנסיה ופיננסים מטעמנו, מיושם באמצעות שלושה שלבים שונים שכל אחד מהם נועד לבחון ולהגדיר את צרכי החיסכון הפנסיוני שלכם. בשלב הראשון, המומחים שלנו עורכים עבורכם מיפוי כללי למצב הקיים. בשלב זה אנו מקפידים לבחון את הכיסויים הביטוחיים הנכללים בפנסיה הקיימת, לבחון את עלויות הניהול אותן אתם נדרשים לשלם ועוד.

בשלב השני, המומחים שלנו בודקים ובוחנים האם קיים פער בין המצב המצוי לבין המצב הרצוי לכם מבחינת יעדי הפנסיה והחיסכון, ובשלב השלישי, לאחר ניתוח ממצאי הבדיקה של שני השלבים המקדימים, המומחים שלנו מעמידים לרשותכם תכנית עבודה אשר נועדה להעניק לכם את הפתרונות האופטימליים ביותר להשלמת הפערים ותכנון יעדי החיסכון והכיסויים הביטוחיים.

במקביל, מומחי הפנסיה שלנו מעניקים לכם את כל המידע המקצועי הנדרש לצורך בניית תכנית פנסיונית המותאמת לכל אחד ואחת מכם, לרבות, מידע עדכני בנוגע לחוקי המס הרלוונטיים לחיסכון הפנסיוני שלכם, סקירה מקצועית אודות מצב השווקים הפיננסיים בתחום החיסכון הפנסיוני ועוד.

לפרטים נוספים אודות המבדק הפנסיוני צרו קשר ונשמח לעזור

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקרן פנסיה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם