מדד פברואר 2019: עוד פעם המחירים עולים?

פורסם:

מדד המחירים לצרכן לחודש פברואר 2019 עלה ב- 0.1% וזאת בניגוד לתחזיות הכלכלנים אשר ניבו מדד שלילי גם לחודש זה

על פי הנתונים, ניתן לראות שמדד מחירים לצרכן עלה בניגוד לתחזיות מפני שמחירי הפירות הטריים זינק בשיעור של 7.4% במהלך חדש פברואר 2019. מה שמיתן את העליה במדד, הם אותם מבצעי סוף עונה בתחום ההלבשה וההנעלה. מכאן ניתן ללמוד, כי האינפלציה במהלך 12 החודש האחרונים עומדת על 1.2% ועל פי הערכות הכלכלנים, ריבית בנק ישראל לחודש הקרוב עלול לשמור על רמתו 0.25% כפי שהוא כיום.


האם הכסף שלכם בבנק נשמר?

כפי שאנו מסבירים לא פעם, ערך הכסף לחוסכים בבנק בפק"מ או בעו"ש נשחק ב12 החודשים האחרונים ברמה של 1.2%. אם אתם לא מקבלים את הריבית הזו בבנק על העו"ש שלכם או על הפק"מ כנראה שהכסף שלכם לא באמת עובד בשבילכם. אז מה הפתרון? חיסכון מותאם אישי עם מומחה המרכז הישראלי לחיסכון. כבר מאות אלפי אזרחים גילו את החיסכון בחברות ביטוח ביחד איתנו ונתונים לכסף שלהם לגדול בצורה מבוקרת ונכונה.


האם זה הזמן הנכון לבדוק הוזלת עלויות בביטוח ובחיסכון לפנסיה?

בשנים האחרונות מציעים גופים כלכליים לבחון הוזלה של תיק הביטוח והחיסכון הפנסיוני כדי למנוע בזבוז כספים מיותר בתחום הפיננסים. בדיקת סדר בביטוחים שכזו מעניקה אפשרות לחיסכון של אלפי שקלים בשנה למשפחה ממוצעת.

תהליך הבדיקה כרוך בהכרות אישית ובבחינה מקצועית של התיק הביטוחי והפיננסי. לא כולם זכאים להוזלה בגלל מספר פרמטרים חשובים שיש לבחון, אך בשיחת הכירות אישית וקצרה ניתן ללמוד אם גם לכם יש סיכוי להוזיל את עלויות הביטוח והפנסיה.

שימו לב, פעולה כזו מבטיחה לכולנו שקט כלכלי ברגעי משבר, הגנה מהתייקרות מחירים והבטחה לעתיד כלכלי גם לעת זקנה. ביחד נוכל לנצח את יוקר המחיה!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם