מדריך לאיתור כספים אבודים

פורסם:

בתקופה האחרונה המודעות לכספים אבודים עולה, רבים מהציבור מאמינים כי גם להם יש כספי חיסכון באחד הגופים המוסדיים המנהלים כספי חיסכון וחלק ב-15 מיליארד השקלים האבודים. חברות המציעות איתור כספים אבודים גובות עמלה אך אם אתם מעוניינים לאתר בכוחות עצמכם, חשבנו לנכון להדריך אתכם איך כדאי לעשות זאת נכון.

כיצד ניתן לאתר כספים אבודים?

אפשרות טובה היא ליצור קשר עם כל אותם גופים מוסדיים באופן אישי כ-50 גופים, לנסות לאמת מולם פרטים אישיים, במקרה זה במידה ויהיה קיים באותו גוף יתרה כלשהי של כספים אבודים, יבקש הגוף המנהל לשלוח את המידע אל ביתו של הלקוח. כמובן שמדובר בכתובת האחרונה שעודכנה אצל הגוף המנהל – קיימת סבירות מסוימת כי הכתובת הנוכחית אינה תואמת את האחרונה ולכן יצטרך החוסך לעדכן כתובת לפני כן, תהליך שבפני עצמו אמור להיות קל ופשוט אך בגופים מסוימים עלול להיות מורכב ומייגע, לאחר מכן ישלח לביתו של המבוטח המידע המתבקש.
איתור חסכונות אבודים ›

במידה ובחרתם באיתור עצמי של כספים אבודים, להלן הדברים החשובים אשר עליכם לזכור:

  • תחילה רצוי לרכז במקום אחד – עדיף באופן ממוחשב באמצעות גיליון Excel – את כל המקומות אשר מנהלים כסף בשוק הביטוח הפנסיוני בישראל. 
  • רצוי לפעול באופן יעיל על מנת לאתר את הטלפונים של מוקדי שירות הלקוחות של אותם גופים המנהלים את כספנו.
  • מומלץ לשלוח באמייל בקשה לקבלת מידע לכל גוף וגוף, יש לקחת בחשבון כי יתכן וגוף מסוים מבין הגופים יבקש לקבל ייפויי כח או מכתב בקשה לקבלת מידע בטרם מסירת מידע. באם לא נענה, יש ליצור קשר עם כל חברה טלפונית ולבקש לקבל מידע.
  • יש לפעול באופן שיטתי ומסודר ולא לוותר גם אם התהליך כרוך בהרבה זמן המתנה בטלפון והתנהלות מול נציג שירות בעל נטייה לאי שיתוף פעולה.

כמובן שמדובר בפעולה ארוכה וסיזיפית אשר עלולה לקחת מספר ימים ולעלות לנו ביוקר בחשבון הטלפון ובעיקר בעצבים – עקביות ואסרטיביות תוביל לתוצאות ולכן אסור להתייאש.

איתור כספים אבודים – המרכז הישראלי לחיסכון

במידה והתהליך מתיש אתכם – אל תתייאשו אם אתם מאמינים שישנו סיכוי לאיתור כספים אבודיםאלטרנטיבה טובה ונוחה יותר היא לשכור את שירותן של חברות איתור כספים אבודים – צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון ישמח לעזור לכם לאתר את כספכם האבוד, לחסוך זמן יקר, כסף ותסכול בהמתנה על קו הטלפון.

לקבלת פרטים נוספים והצעה מיוחדת לגולשי האתר, אתם מוזמנים להשאיר פרטים ונציגנו ישמחו לעמוד לשרותכם ולעזור לכם לאתר את כספכם האבוד.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לכספים אבודים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם