מיזוגים ורכישות: לאן הכסף שלכם עבר?

פורסם:

במהלך שנת 2016 פרסמנו שישנם מגעים בין חברות הביטוח ובתי ההשקעות השונים בישראל בעניין מיזוגים ורכישות. אלו בתי השקעות מוזגו? איזו חברת ביטוח ויתרה על תיק הביטוח שלה? אנחנו נעשה לכם סדר אחת ולתמיד

במהלך שנת 2015 בית ההשקעות אלטשולר שחם הכריז כי הוא נכנס כשחקן חדש בתחום הביטוח והחל לשווק ביטוח חיים – ריסק ופוליסות חיסכון. לאחר כשנה הודיעה החברה כי היא לא מתכוונת להמשיך בשיווק המוצרים ובעצם היא מעבירה את  תיק הביטוח שלה ומוכרת אותו לחברת הביטוח הכשרה. תהליך העברה בוצע בתחילת שנת 2017 וכעת לקוחות אלטשולר שחם בתחום החיסכון והביטוח נמנים עם לקוחות הכשרה חברה לביטוח. בחרת אלטשולר, קבלת הכשרה!

כמו כן, בוצע עוד מהלך דומה בין בית ההשקעות מיטב דש לבית חברת הביטוח איילון. בית ההשקעות מיטב דש יקלוט לתוכו את תיק הפנסיה והגמל של חברת הביטוח איילון וכעת תנהל מיטב דש את התיק הממוזג שימנה כ מיליון לקוחות. תהליך מיזוג הקופות והקרנות יבצעו אוטומטית ולקוחות הברה יעודכנו במהלך. בחרת איילון, קבלת מיטב דש!

רוצים לעשות סדר בביטוחים והחסכונות?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון בעל ניסיון עשיר בתכנון חיסכון ובבניית תיק ביטוח מותאם אישית מעניק בדיקה מקיפה לעשיית סדר והוזלת מחירי הביטוח. אם גם אתם מרגישים חוסר שליטה ומעוניינים לעשות סדר בביטוחים, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם