למה משתלם לרכוש ביטוח בריאות בגיל צעיר?

פורסם:

כשאנחנו צעירים חשוב לנו להשקיע זמן ואנרגיה בפיתוח אישי ומקצועי, למצוא את החצי השני ולהקים משפחה. זוהי תקופה מאתגרת ונהדרת בה נראה שהכול אפשרי, יש לנו כוח לכול ומי בכלל חושב על ביטוח בריאות פרטי. אכן, מחלות וצרכים רפואיים מתקשרים אצל רבים מאיתנו לזקנה,אבל אם אתם רוצים לתכנן עתיד חכם, זהו משהו שחיוני לשקול אותו וכאתם צעירים מדובר ביתרון עצום.

לקבלת הצעה ייחודית לביטוח בריאות המתאים בדיוק לכם, לחצו על כפתור "לקבלת הצעה" המופיע מעלה והשאירו פרטים ליצירת קשר

על מנת להבין מה גודל היתרון יש להבין איך חברת ביטוח מחשבת עלות פרמיה למבוטח, באופן כללי, לצד תחרותיות עם חברות ביטוח אחרות נלקחים בחשבון מדדים כמו גיל ומצב בריאות של המבוטח. ככל שהוא צעיר יותר, הסיכוי שיממש את הביטוח קטן יותר ולכן משתלם יותר למכור לו, כשאדם צעיר לרוב גם המצב הבריאותי שלו תקין, מה שמקטין עוד יותר את הסיכון של חברת הביטוח.

במילים אחרות, נשמח למכור לך ביטוח כל עוד אתה צעיר, בריא וסביר להניח שלא תצטרך לממש אותו. הדבר דומה לכל ביטוח אחר, חשבו על ביטוח לרכב ככל שיש לכם יותר תאונות בהיסטוריה הביטוחית, כך הפרמיה שלכם תהיה יותר גבוהה, היות ואתם מהווים סיכון גדול יותר לביטוח.

איך מתחילים לחשוב על ביטוח בריאות בגיל צעיר

תאמינו או לא, הכול מתחיל ממודעות וחשיבה לטווח ארוך, עליכם להבין שביטוח בריאות זה לא משהו שעושים לשנה או שנתיים, מדובר בהתחייבות לתקופת זמן ארוכה וככל שתתחילו קודם, כך לא רק תיהנו ממחירים אטרקטיביים יותר, אלא גם תעשו משהו למען העתיד הבריאותי שלכם.

ככל שאתם צעירים יותר, תשלום הפרמיה נמוך יותר, מה שאומר שתתחילו מנקודת מוצא נמוכה ותתקדמו בתשלום לאורך השנים באופן יחסי. בשלב הזה בחייכם סביר להניח שיש לכם פחות מחויבויות כספיות ומשפחתיות ועיקר האחריות היא דאגה לרווחתכם האישית אם בעתיד תרצו לצרף לביטוח אישה או ילדים, כמבוטחים פעילים יהיה לכם קל יותר להשיג תנאים טובים לפוליסות נוספות או לחבור יחד למסלול משפחתי. מעבר לאלמנט הגיל, פוליסת בריאות בוחנת היסטוריה ואירועים רפואיים בעבר ובהווה, אדם צעיר ובריא בדרך כלל, לא יפגין מחלות כרוניות או ליקויים בריאותיים שעלולים לייקר את הפרמיה וחברות ביטוח לוקחות את הנתון הזה בחשבון כשהן מנסות לגייס לשורותיהן מבוטחים צעירים שיתחילו את הביטוח בגיל מוקדם וירוצו אתו לאורך הדרך.

ואם עוסקים בביטוח, כדאי לזכור, כשמדובר על בריאות החיים יכולים להפתיע וגם בגיל צעיר אנחנו יכולים למצוא את עצמנו נזקקים לשירותים רפואיים נרחבים ובדיוק בשביל זה קיים ביטוח בריאות.

כל אחד מאתנו ולא משנה מה גילו, רוצה לחיות בידיעה שהוא מוגן ויכול לממן לעצמו פתרון איכותי במקרה של בעיה בריאותית, אם עוד אין לכם ביטוח בריאות, זה הזמן להרים טלפון ולברר יותר פרטים, אחרי הכול מדובר בהווה ובעתיד שלכם .

ביטוח בריאות עושים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון ישמח לערוך לכם את ביטוח הבריאות המתאים ביותר לצרככם האישיים וידאג לערוך השוואה מבין כל חברות הביטוח המובילות להעניק לכם את התוכנית הטובה ביותר במחיר המשתלם ביותר בשבילכם.

המידע האמור בכתבה הינו מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות על פי תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד! האמור בכתבה זו אינו תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם