איך בוחרים בית השקעות? קבלו 7 עצות זהב לבחירה חכמה!

פורסם:

החלטתם להשקיע את כספכם במסגרת ניהול תיק השקעות באחד מבתי ההשקעות הפועלים בישראל? רוצים לדעת כיצד לבחור באחד מבתי ההשקעות השונים? זה הזמן ל-7 עצות זהב בכל הנוגע לבחירת בית השקעות.

  1. ידע זה כוח – השיגו כמה שיותר מידע אודות בית ההשקעות: וותק מקצועי, היקף הנכסים המנוהלים דרכו, רמת ביצועי ההשקעה וכדומה. כיום, כל המידע נגיש וזמין עבורכם ברשת האינטרנט ובדיקה קפדנית תאפשר לכם להיחשף לכל המידע הנחוץ לכם אודות כל אחד מבתי ההשקעות הפועלים בישראל.
  2. בניית תיק השקעות בהתאמה אישית – הקפידו שהליך בניית תיק ההשקעות בבית ההשקעות בו בחרתם יתבצע על ידי מנהל תיקים מנוסה ומקצועי הדואג להציב את צרכי הלקוח בראש סדרי העדיפויות בכל הנוגע לבניית תמהיל ההשקעות בתיק.
  3. שירות אישי ומקצועי לאורך כל הדרך – הקפידו לבחור בבית השקעות המאפשר לכם ליהנות מערוצי תקשורת מגוונים ונרחבים אל מול מנהל ההשקעות. כמו כן, הקפידו לבחור בבית השקעות בו אתם זוכים ליחס ושירות אישי מהשלב הראשון, וזאת בנוסף לדיווחים השוטפים אליהם מחויב בית ההשקעות כלפי כל משקיע ומשקיע.
  4. המודלים המקצועיים של בית ההשקעות – בדקו מה הן המערכות הטכנולוגיות בהן נעזר מנהל ההשקעות שלכם לצורך ביצוע החלטות השקעה כאלו ואחרות. גלו מעורבות בפרטים הקטנים והבטיחו לעצמכם יחס מקצועי יותר לאורך זמן.
  5. עלויות השירות – בדקו מה הוא המחיר הכולל אותו תדרשו לשלם בגין ניהול תיק השקעות. בנוסף, בדקו את גובה העמלות השונות ואל תהססו לנהל משא ומתן בנוגע לגובה דמי הניהול והעמלות השונות אל מול נציגי בית ההשקעות בו בחרתם.
  6. היבטי מיסוי – הקפידו לבחון את היבטי המיסוי השונים הנלווים להשקעותיכם ובדקו מה הם השירותים המוצעים לכם על ידי בית ההשקעות בתחום זה.
  7. בקרה שוטפת על ידי מומחה חיצוני – כיום ניתן לקבל בקרה שוטפת על ידי מומחה בלתי תלוי אשר מלווה את ניהול התיק. ניתן לאתר בעלי רישיון לניהול תיקים אשר לא עובדים בבתי השקעות ומנהלים משרדים פרטיים בדיוק לצורך בקרה שוטפת ומתן משוב על התנהלות תיק ההשקעות.

איש השקעות כותב טיפים לתיק השקעות מנצח על לוח מחיק

המלצות כלליות בנוגע לניהול תיק השקעות

לאחר שבחרתם את בית ההשקעות בו תפתחו חשבון לצורך ניהול תיק השקעות, אנו ממצילים לכם לשמור על מספר עקרונות מהותיים בכל הנוגע לניהול התיק לאורך כל הדרך. בראש ובראשונה הקפידו על פיזור השקעותיכם בין מספר אפיקי השקעה המוצעים לכם, וזאת בהתאם לסכומי ההשקעה העומדים לרשותכם, למשך תקופת ההשקעה הרצויה לכם ולרמת הסיכון הנלווית לכל השקעה. במסגרת בניית תמהיל תיק ההשקעות הגדירו מראש מהו האחוז אותו תקצו לטובת מוצרי השקעה שונים כגון: מניות, מטבעות חוץ, סחורות, אגרות חוב ממשלתיות וכדומה.

כיום, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מכשירים מתקדמים לצורך ביצוע השוואה בין בתי ההשקעות השונים הפועלים בישראל. אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכלו ליהנות משירותי מומחים המאפשרים לכם לנהל את תיק ההשקעות שברשותכם בצורה האופטימלית ביותר אל מול בית ההשקעות. לפרטים נוספים אודות השירותים המוצעים על ידינו בכל הנוגע לניהול תיק השקעות אתם מוזמנים להשאיר פרטים אישיים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לניהול תיק ההשקעות שלך

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם