סדר בביטוחים: איך מפסיקים את תשלומי הביטוח היקרים?

פורסם:

כיום יותר מ- 80% מאוכלוסיה מחזיקים ביטוח בריאות משלים של קופות החולים ויותר משליש מהאוכלוסייה יש ביטוח בריאות פרטי. על פי הנותנים הללו ניתן להבין שיש חוסר אימון של הציבור המערכת הציבורית, אבל מה קורה בשוק הביטוח הפרטי שעושה לנו כל כך הרבה בלגן ועולה לנו הרבה כסף כל חודש? צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון עושה לכם סדר בביטוחים.

שוק הביטוח בישראל מוצף באין ספור של מרכיבי ביטוח וחברות ביטוח שעושה לכל אזרח שהוא לא סוכן ביטוח מנוסה קצת בלגן. אז איזה ביטוח אנחנו צריכים ומה הכיסוי הנחוץ לנו? בוא נעשה לכם קצת סדר שיחסוך לכם את תשלומי הביטוח היקרים.

סדר בביטוחים – האם ביטוח בקופת חולים וביטוח בחברת ביטוח הוא תשלום כפול?

ראשית יש להבדיל בין תשלומים לקופת החולים לתשלום לביטוח הפרטי. תשלומים לקופת החולים אינם תשלום כפול לחברות הביטוח וזאת קודם כל במרכיבי הכיסוי. ביטוח בריאות פרטי כולל מרכיבי ביטוח כגון: תרופות שלא בסל התרופות (דהינו תרופות שקופת החולים לא מסוגלת לספק), השתלות וניתוחים בחו"ל מרכיבי ביטוח אלו אין לקופות החולים ולמדינה יכולת לסבסד אזי אין כאן מדובר בכפל ביטוחי.

סדר בביטוחים – מתי אני עלול לשלם פעמיים על אותו ביטוח?

ישנם מצבים בהם ישנה אפשרות לכפל ביטוחי. הדרך הטובה ביותר לזהות את זה הוא בבדיקה בהורדות כרטיס האשראי שלכם או הוראות הקבע. במידה ואתם רואים יותר מחיוב אחד ליותר מחברת ביטוח אחרת, חייבת להידלק לכם נורה אדומה שכן יש אפשרות לכפל ביטוחי. כמו כן, יש אפשרות שאם אתם מבוטחים בחברות הביטוח הישירות ובנוסף יש לכם ביטוח בריאות בחברת ביטוח מוכרת אחרת סיכוי גבוה שיש לכם כפל.

רוצים לעשות סדר בביטוחים עם צוות המומחים שלנו? לחצו כאן והשאירו פרטי התקשרות >>

כפל ביטוחים - אחד מכל שלושה משלם כפול על ביטוח

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

סדר בביטוחים – איך מבטלים כפל ביטוחים?

לפני ביטול פוליסת ביטוח חשוב מאוד להתייעץ עם מומחה בתחום הביטוח. אין לבטל פוליסת ביטוח לפני שמומחה בודק את הפוליסה ומוודא בשבילכם שאתם לא מבטלים ביטוח שלא תהיה לכם אפשרות להתחרט. הבנתם שאתם יכולים לבטל את פוליסת הביטוח, יש לכם אפשרות לבטל את הפוליסה על ידי יצירת קשר לחברת הביטוח או לשלוח הודעת פקס למספר המופיעה באתר חברת הביטוח.

מבולבלים? רוצים שנעשה לכם סדר בביטוחים?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון בעל ניסיון עתיר שנים בתחום הביטוח והפיננסים מעניק לכם הזדמנות לערוך בדיקת ביטוח מקיפה שתעזור לכם לעשות סדר בביטוחים ותחסוך לכם הרבה מאוד כסף כבר מתשלום החודש הקרוב. אם גם אתם מעוניינים בשרות שלנו, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר עכשיו על ידי השראת פרטים או פשוט שיחת טלפון למספר 03-6704100 ונשמח לעזור.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לסדר בביטוחים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם