סוד ההצלחה של פוליסת חיסכון בחברת ביטוח

פורסם:

במהלך השנים האחרונות פוליסות חיסכון בחברת ביטוח מובילה את מכשירי החיסכון וההשקעה ומנצחת את מנהלי ההשקעות השונים בבתי ההשקעות ובבנק. מה סוד ההצלחה? קראו את המאמר ואולי תגלו שגם לכם מתאים לחסוך ולהשקיע בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח

סוד ההצלחה של פוליסת חיסכון בחברת ביטוח מגיעה אחרי שנים ארוכות שהאלטרנטיבה היחידה שהיתה בשוק ההון להציע הוא תיק השקעות לבעלי סכום כסף גדול בחיסכון בבנק שלא רצו לשים את כספם בפק"מ או לשמור אותו בע"ש.

בשנים האחרונות מציעות חברות הביטוח המובילות אלטרנטיבה מעולה לניהול תיק השקעות בבנק ועל ידי יתרונות רבים מצליחה פוליסת חיסכון בחברת ביטוח לכבוש נתח עיקרי בעולם שוק ההון עם גיוס של עשרות מליארדים המנוהלים במגוון חברות ביטוח בישראל.

"אני בודק ומשווה מעל עשר שנים בין תיקי השקעות לפוליסת חיסכון ואני נדהם לגלות שפוליסת החיסכון מנצחת בתשואה וגם בעלויות דמי הניהול ב 95% מהמקרים!" אומר שי לאופולד מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ


בפוליסת חיסכון פשוט להבין מה התשואה שקיבלתם

פוליסת חיסכון בחברת ביטוח מתנהלת בצורה פשוטה ולכן היכולת של הלקוח להבין כמה ההשקעה שלו בחיסכון גדלה מזכירה בדיוק התנהלות כמו בקופת גמל וקרן ההשתלמות שלכם. אתם מקבלים דוח רבעוני ושנתי שבו מופיעה מה התשואה ומה דמי הניהול ששילמתם- ממש סדר וארגון של ניהול כספים. רוצים לקבל יותר מידע? כל חברת ביטוח מעניקה לכם אפשרות להיכנס לאזור אישי ממש כמו שאתם נכנסים לאפליקציית הבנק ושם תוכלו לראות ברמה יומית את השינוי שמסלול ההשקעה בחיסכון שלכם השיג מבלי לחכות לדוח הרבעוני. שקוף, פשוט ויעיל!

תשואות הראל מגוון בחמש שנים האחרונות


דמי הניהול בפוליסת חיסכון זולים

הבנו שפוליסת חיסכון בחברת ביטוח שקופה ללקוחות וניתן להבין מה התשואה אבל אתם בטח מתעניינים לדעת, כמה זה עולה לכם?

לכן, חשוב לנו מאוד שתדעו כי פוליסת חיסכון מתנהלת בדיוק כמו החיסכון שלכם בקופת גמל וקרן ההשתלמות שלכם ודמי הניהול נקבעים מראש לפי גובה היקף הנכסים המנוהלים באותה חברה. ככל שאתם מנהלים סכום גדול יותר כך דמי הניהול שלכם נמוכים יותר. חוץ מדמי ניהול שנתיים וקבועים מראש אין עוד עלויות ניהול וזה מהווה יתרון משמעותי אל מול מכשיר השקעה כמו ניהול תיק השקעות.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!


פוליסת חיסכון בחברת ביטוח משקיעה בנדל"ן ובנכסים לא סחירים

"כאשר שוק ההון לא יציב כולם מחפשים עוגן לניהול ההשקעות שלהם ובטח בחיסכון, לכן הפתרון של חברות הביטוח בהשקעה בנכסים לא סחירים מהווה יתרון משמעותי על כל השקעה אחרת"
אומר שי לאופולד מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ

אם אתם זוכרים, חברת הביטוח הראל משקיעה רבות בנכסים מסוג זה לדוגמא: ניתן לראות את ההשקעה שלהם בכביש 6 או במתקני התפלת מים בישראל.


בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח יש הטבות מס מעולות!

פוליסת חיסכון בחברת ביטוח מכילה בתוכה הטבות מס שונות המהוות יתרון משמעתי על פני כל השקעה אחרת בשוק ההון הישראלי. קודם כל חשוב שתדעו, אתם תיהנו מדחיית מס! כלום כל שינוי שיעשה מנהל התיק ההשקעות בפוליסה לא תהווה אירוע מס כמו כן כל שינוי מסלול בתוך חברת הביטוח לא מהווה אירוע מס ולכם תוכלו להמשיך ליהנות מאפקט הריבית דריבית. הטבת מס נוספת מתייחסת לגמלאים, חוסכים ומשקיעים מסוימים זכאים מפטור ממס על הרווחים וזאת לפי סעיף 125 ד' לפקודת מס הכנסה.

סעיף 125 ד' מהווה יתרון עצום שכן הוא מציע למשקיעים וחוסכים אשר נולדו לפני 1948 פטור ממס בגובה של 13,000 ש"ח ליחיד בשנה או 16,760 ש"ח לזוג אשר עומדים בתקנות פקודת מס הכנסה.


ניתן למנף חיסכון בפוליסת חיסכון – הלוואות בתנאים אטרקטיביים מאוד!

פוליסת חיסכון מהווה נכס משמעותי לחברות הביטוח ולכן הם מציעות ללקוחות הלוואות בתנאים מועדפים שאותם לא תוכלו לקבל בבנק. כיום ניתן לקבל הלוואות בשיעור ריבית של P-0.5% עם תקופת גרייס של מספר שנים ככלי להתמודדות עם משבר או שימוש זמני של כסף מבלי למשוך את החיסכון.

"ראיתי הרבה הורים שעזרו לילדיהם לרכוש דירה מבלי לפגוע בחסכונות שלהם על ידי שימוש בכלי זה"
אומר שי לאופולד מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ

לסיכום, אם אתם מחזיקים תיק השקעות בבנק או סתם חיסכון בפק"מ ונמאס לכם מזה שהכסף שלכם לא עושה הרבה או שמישהו מרוויח עליכם ולא מספק את הסחורה. פוליסת חיסכון בחברת ביטוח זה הפתרון המושלם עבורכם! המרכז הישראלי לחיסכון מעניק מבדק פיננסי מקיף כבר מעל לעשר שנים ומנהל אלפי לקוחות מרוצים ברחבי הארץ תוך השמת דגש למתן שירות אישי וישיר בשקיפות מלאה.

צוות מומחי חיסכון והשקעה של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם לבדוק אפשרות השקעה וחיסכון בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ומומחי חיסכון שלנו ישמחו לעמוד לשרותכם.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם