לקראת החג: עושים סדר בכסף

פורסם:

חג הפסח הקרב ובא הוא ללא ספק הזדמנות מצוינת עבור כל אחד ואחת מאיתנו לעשות סדר בכל הקשור לאופן בו אנו מנהלים את ההיבט הפיננסי בחיינו, וכל זאת באמצעות חינוך פיננסי שמטרתו להוציא את חשבונות הבנק שלנו מעבדות (מינוס) לחירות (פלוס). מהו חינוך פיננסי ולמי הוא מיועד? על כך ועוד בשורות הבאות.

חינוך פיננסי- מה זה בכלל?

חינוך פיננסי, העוסק במגוון נרחב של היבטים כלכליים, מיושם באמצעות מגוון נרחב של שיטות הדרכה ואימון אישי המועברות על ידי מדריכים פיננסיים ומאמנים אישיים העוסקים בתחום כלכלת המשפחה. למרות היותו תחום חדש יחסית, החינוך הפיננסי זוכה לפופולאריות רבה בקרב עסקים קטנים ובינוניים, משפחות צעירות ויזמים פרטיים המעוניינים לנהל באופן מקצועי יותר את הכסף שלהם.

בין יתר הנושאים הנלמדים במסגרת חינוך פיננסי תמצאו: הבנת מושגי יסוד בתחום הפיננסי, היכרות מעמיקה עם תחום הצרכנות הנבונה והכלים ליישמה במהלך היומיום, מערכת השיקולים בכל הנוגע להתנהלות הכלכלית ורכישת "כלים" לצרכי קבלת החלטות כלכליות, חשיבה כלכלית ארוכת טווח, אפיקי חיסכון ועוד מגוון נרחב של תחומים המותאמים למטרת התרגול ולמצב הכלכלי של כל אחד ואחת מכם.

כיום, תוכלו למצוא מגוון נרחב של מאמנים עסקיים העוסקים בתחום כלכלת המשפחה, וכפועל יוצא מכך, ליהנות מהליך אימון אישי לכסף שלכם. משפחות שכבר לקחו חלק במסגרות חינוך פיננסי דומות, מדווחות על שיפור מתמיד במצבם הכלכלי, וכל זאת מתוך המודעות הכלכלית אותה הם פיתחו לאורך הזמן בעקבות כלים ותובנות אשר נרכשו במסגרת החינוך הפיננסי.

תמונה של חוף ים ואווירה של חופש ובגלל כפל ביטוחים לא נשאר כסף לצאת לחופשה

פסח- זה הזמן לסדר כלכלי חדש!

ההוצאות הכספיות הרבות, עימן אנו נאלצים להתמודד בתקופת החגים בכלל ובתקופת חג הפסח בפרט, מכריחות אותנו להכניס סדר כלכלי חדש אל תוך חיינו, ואין זה משנה מהו מצב העו"ש בתחילת החג ומהו מצב החשבון בסופו, חינוך פיננסי נועד לכל אחד ואחת מכם, בין אם אתם נמצאים במצב של יתרת חשבון (פלוס) ובין אם אתם נמצאים במצב שלילי (מינוס) בחשבון הבנק הפרטי שלכם.

חג הפסח המסמל יותר מהכול את החופש והחירות, מהווה את נקודת הזמן האידיאלית ביותר עבורכם לקבל החלטה משמעותית אשר תשפיע על עתידכם הכלכלי. הצטרפותכם מייד לאחר החג לסדנאות חינוך פיננסי המעוברות בכל רחבי הארץ על ידי מוסדות וגופים פיננסיים וחברות פרטיות העוסקות בתחום האימון והייעוץ הכלכלי, תאפשר גם לכם ליהנות מיציאה מעבדות לחירות בכל הקשור לאופן בו אתם מנהלים את הכסף שלכם.

כיום, תוכלו להיעזר גם במגוון נרחב של כלים העומדים לרשותכם ברשת האינטרנט בכל הקשור לאופי ניהול כלכלת המשפחה או בית העסק. אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון, ריכזנו עבורכם מגוון נרחב של כתבות ומאמרים העוסקים בנושא כלכלת המשפחה ואופי ניהול תזרים המזומנים גם בחיי המשפחה וגם בבית העסק. אתם מוזמנים להיחשף לכל התכנים הרלוונטיים לנושא הנמצאים באתרנו.

בברכת חג שמח ואביב של התחלות כלכליות לכולנו! 

האמור בכתבה זו אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחינוך פיננסי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם