עושים סדר בקופות הגמל אחת ולתמיד!

פורסם:

לאחרונה פגשנו לקוח, הוא היה די נבוך… שאלנו אותו מדוע אתה מוריד את הראש?

התשובה שלו היתה ידוע לנו מראש…

הוא לא הראשון ובטח לא אחרון שיגיע למשרד שלנו ויאמר את המשפט "אין לי מושג מה קורה עם הכסף שחסכתי בקופת הגמל" ואנחנו שכבר רגילים למשפטים מסוג זה, לא מופתעים שוב.

הסברנו ללקוח שחשוב מאוד לעשות בדיקה אחת לתקופה, פשוט לבדוק שיש לנו שליטה על כספי החיסכון ואף בית השקעות או חברת ביטוח לא משחקת לנו בכספים.

הסברנו גם, שחשוב שיהיה מישהו שאפשר לפנות אליו להתייעץ, לבדוק וסתם לשאול מה קורה עם הכסף.

האם יש טוב יותר לדעת שהכסף שלכם שמור במקום טוב ויש עם מי לדבר?!

הלקוח גילה בבדיקה פשוטה קופת גמל משנת 1974 שאביו חסך בשבילו והוא בכלל לא זכר או ידע. היו לו שם כמה עשרות אלפי שקלים, הלקוח הרגיש כאילו זכה בלוטו. לשאלתנו " מה תעשה עם הכסף הזה?" ענה " אתם לא מבינים איזה מינוס יש לי בבנק". בסופו של דבר הוא כיסה את המינוס בבנק על ידי הלוואה שהשגנו לו בתנאים מועדפים מבתי ההשקעות (P- 0.5%) ממש אבל ממש לא כמו שמקבלים בבנק.

עכשיו הלקוח שלנו רגוע ויכול לתכנן את עתידו הכלכלי עם שאר הכסף שיש לו בחיסכון.

חוץ מתודה הוא גם שלח לנו זר פרחים למשרד, שחימם לנו מאוד את הלב 🙂

שימו לב, השרות היה ללא תשלום! מהסיבה שהלקוח בחר בנו כאנשי הקשר שלו ובית ההשקעות היה חייב לשלם לנו שכר טרחה.

למה יש צורך לעשות סדר בקופות הגמל ובאיש מקצוע צמוד?

לצורך ההבנה שוק קופות הגמל עובר אין ספור שינויים רגולטורים ואין ספור שינויים עסקיים. רק לאחרונה עוד שני בתי השקעות התמזגו, ואנחנו, מקצוענים בתחום כבר עברנו עשרות מיזוגים והעברות של כספי עמיתים ממקום למקום, זו העבודה שלנו אבל הלקוח הקטן איך הוא יכול לעקוב אחרי כל השינויים האלו לבד?!

שלא לדבר על הניסיון כמעט תמידי של בתי ההשקעות וחברות ביטוח להעלות תמיד את דמי הניהול שמשלמים החוסכים. אם אין לך יכולת מיקוח אתה די אבוד מול תאגידי הענק האלו…

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון החליט בצורה גורפת לעזור לציבור הישראלי לחסוך בצורה חכמה תחת פיקוח ובקרה שלנו.

מבוגרים שחסכו כל חייהם, לא צריכים לדאוג מה יהיה עם כספם! הם צריכים יחס אישי ואיש מקצוע שילווה אותם בכל עת. הצעירים, הם חייבם לחסוך בצורה נכונה, כן הכסף זה הוא עתידם הכלכלי!

אז מה עושים…?

צוות המומחים מזמין אתכם לעשות סדר בקופות הגמל

צוות המומחים של המרכז ישראלי לחיסכון הוא צוות בעל ניסיון עשיר בתחום החיסכון ארוך הטווח, ניהול תיקי השקעות ומעטפת ביטוחית. תוך הכרות עם הלקוח והבנה של צרכיו, מתאים צוות המומחים את אפיק ההשקעה והחיסכון. הלקוח מקבל בסוף התהליך איש קשר אישי המלווה את החיסכון לכל אורך התקופה.

אחת לתקופה צוות המומחים עורך בדיקה שכל הכספים מסודרים באפיק השקעה נכון, בוחן האם ניתן להוזיל את דמי הניהול ודואגים שהקשר בין הלקוח לכספו יהיה ומושלם.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

מעוניינים לעשות סדר בקופות הגמל שלכם?

אם אתם חושבים שהגיע הזמן לעשות סדר בבלגן שלכם בחסכונות ואתם דואגים שמא עוד מעט מגיע הזמן לפרישה ואתם לא יודעים מה יהיה עם כספכם. אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ומומחה חיסכון ישמח לעמוד לשורתכם.

השרות ניתן לבעלי קופות גמל וקרנות השתלמות ובעלי היקף צבירת חיסכון של 300 אלף ש"ח לפחות.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקופת גמל

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם