פוליסת חיסכון – אלטרנטיבה טובה לחיסכון בבנק

פורסם:

עומד לרשותכם סכום כסף אותו תרצו להשקיע באפיקי חיסכון? מחפשים את אפיקי ההשקעה בעלי רמת התשואה העדיפה ביותר? מתלבטים האם להשקיע את כספכם באמצעות פוליסות חיסכון במסגרת ניהול תיק השקעות, או לחילופין, להשקיע את כספכם בחיסכון בנקאי?  אין לכם מספיק כסף כדי לנהל תיק השקעות בבית השקעות? זה הזמן להשוואה מקצועית בין פוליסת החיסכון באמצעות ניהול תיק השקעות לבין אפיקי החיסכון בבנק. 

חיסכון בבנק – האם כדאי?

בעבר הלא כל כך רחוק, תכניות החיסכון אשר שווקו על ידי הבנקים המסחריים בישראל, אפשרו לקהל החוסכים ליהנות מריבית אטרקטיבית אשר אפשרה תשואה גבוהה יותר לכספכם. בנוסף, תכנית החיסכון הייתה פטורה ממס. כיום, בניגוד לעבר, הריבית המוצעת לכם על ידי הבנקים הינה זניחה ולא מליחה להניב ריבית שתכסה את האינפלציה השנתית, וכמו כן, תדרשו לתשלום מס של כ-15% מהרווחים אותם צברתם לאורך הזמן במעמד משיכת הכספים.

כל היתרונות בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח

כיום, בניגוד לעבר, יותר ויותר ישראלים מודעים לאפשרויות החיסכון העומדות לרשותם מחוץ למסגרת הבנקאית, וכפועל יוצא מכך, נהנים מכל היתרונות הבאים:

  • פוליסות חיסכון המאפשרות לכם ליהנות מתשואה גבוהה יותר – ניהול מקצועי ויעיל של תיק ההשקעות כאפיק חיסכון, מאפשר לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממסלולי חיסכון בעלי תשואה גבוהה לאורך זמן.
  • מגוון נרחב של מסלולי השקעה – פוליסות חיסכון באמצעות ניהול תיק השקעות מאפשר לכל אחד ואחת מכם ליהנות ממגוון נרחב של מסלולי השקעה אותם ניתן לבחור בהתאם לאופי ההשקעה הרצויה לכם. כמו כן, תוכלו לבחור ולעבור בין מסלולי ההשקעה השונים ולקבוע בעצמכם את רמות הסיכון המשתנות בהתאם לאופי ההשקעה הרצוי לכם.
  • נזילות כספית וגמישות בהפקדות – ניהול תיק השקעות כאפיק חיסכון בניגוד לחיסכון בבנקים המסחריים בישראל, מאפשר לציבור החוסכים ליהנות מנזילות כספית בכל רגע נתון, וזאת בניגוד לתכניות החיסכון בבנקים המחייבים אתכם לוותר על נזילות כספית למספר שנים.
  • עלויות – בניגוד לניהול תיקי השקעות עלויות הניהול לצרכי העמדת פוליסות חיסכון דרך חברות הביטוח הינן נמוכות יותר, ובמקביל אינכם נדרשים לשלם את "דמי השמירה" כפי שנהוג בבנקים המסחריים בישראל.

במידה וגם אתם רוצים לדעת יותר על יתרונות החיסכון באמצעות ניהול תיקי השקעות, זה הזמן להכיר מקרוב את מגוון השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי "המרכז הישראלי לחיסכון".

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

פוליסת חיסכון – חוסכים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

צוות המומחים של "המרכז הישראלי לחיסכון", מכיל אנשי מקצוע המתמחים במתן שירותי ליווי והדרכה בכל הקשור לקבלת החלטות פיננסיות והתאמת החסכונות הפיננסיים לצרכים האישיים של כל חוסך. השירותים הפיננסיים המוצעים לכם על ידי "המרכז הישראלי לחיסכון", מאפשרים לכל חוסך ליהנות מניסיון הרב תחום החיסכון הפיננסי וכמו כן, ליהנות משירות זמין ומהיר, אשר יאפשר לכם לבחון בצורה מקצועית ומקיפה את מכלול החלופות והאפשרויות העומדות לפניכם בטרם רכישת תוכנית חיסכון באחד מאפיקי ההשקעה העומדים לרשותכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם