פוליסות חיסכון – האם הן מהוות את אמצעי החיסכון האופטימאלי ביותר?

פורסם:

בעבר הלא כל כך רחוק, כאשר שקלנו לפתוח תכנית חיסכון לכל צורך ומטרה, האופציה היחידה שעמדה בפנינו הייתה פתיחת תכנית חיסכון בסניף הבנק בו מנוהל חשבון העו"ש שלנו. כיום, 10 שנים לאחר החלת רפורמת בכר בשוק ההון, אשר שינתה מקצה לקצה את האופן בו אנו רוכשים מוצרים פיננסיים כאלו ואחרים, עומדות לרשותנו מבחר אפשרויות לחיסכון, הכוללות בתוכן את פוליסות החיסכון המוצעות לנו על ידי חברות הביטוח ובתי ההשקעות הפועלים בישראל.

מה הן פוליסות החיסכון?

פוליסות חיסכון הן תוכניות חיסכון המנוהלות על ידי חברות הביטוח ובתי ההשקעות באמצעות ניתוב כספי החיסכון לאפיקי השקעה שונים בשוק ההון. כפועל יוצא מכך, פוליסות החיסכון מאפשרות לכל חוסך ליהנות ממגוון רחב של יתרונות השקעה וחיסכון הנובעים בין היתר מהשגת תשואות על כספי ההשקעה. הפקדת הכספים מטעם החוסך לפוליסות החיסכון השונות, מתבצעת באמצעות תשלומים תקופתיים או תשלומים חודשיים קבועים, דבר המאפשר לכל חוסך לבחור את האופציה המועדפת עליו בהתאם ליכולותיו הכלכליות בכל רגע נתון. על מנת ליהנות מכל היתרונות הנלווים לפוליסות החיסכון השונות המוצעות לכם על ידי חברות הביטוח ובתי ההשקעות, ועל מנת למנף את כספי החיסכון שלכם לטווח הקצר או הבינוני, אנו במרכז הישראלי לחיסכון מעמידים לרשותכם מגוון רחב של שירותים מקצועיים-אובייקטיביים לבחירת מסלול החיסכון האופטימאלי ביותר עבורכם. שירות זה מבוסס על בחינת מספר פרמטרים מקצועיים בכל הנוגע לבחירת פוליסת החיסכון, לרבות, בדיקה של אפיקי ההשקעה השונים המוצעים לכם על ידי חברות הביטוח ובתי ההשקעות, בדיקת תשואות ההשקעה, בדיקת תנאי רכישת הפוליסה, בדיקה בנוגע לדמי הניהול אותם תדרשו לשלם לחברת הביטוח או בית ההשקעות בו בחרתם, בדיקה מקיפה בנוגע לענייני מיסוי ומימוש הטבות מס המוענקות לכם עבור יצירת רווחים בפוליסות החיסכון השונות, ומעל הכול, התאמת פוליסת החיסכון לצרכי החיסכון וליכולותיכם הכלכלית.

פוליסות חיסכון – כל היתרונות

פוליסות חיסכון, בניגוד לתכניות החיסכון המסורתיות המוצעות לכם בכל אחד מהבנקים המסחריים הפועלים בישראל, מעמידים לרשותכם מגוון רחב של יתרונות הכוללים בין היתר: ניהול מקצועי של כספי החיסכון באמצעות אפיקי השקעה המותאמים לכם באופן אישי, הטבות מיסוי לאורך כל תקופת החיסכון, אפשרות למעבר מתכנית חיסכון אחת למשניה תוך כדי התקופה ללא עמלות יציאה ועוד מגוון רחב של יתרונות המאפשרים לכסף שלכם לעבוד עבורכם.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

רוצים לפתוח תוכנית חיסכון?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מכיל את אני המקצוע הטובים ביותר בתחום החיסכון וניהול ההשקעות. כאשר אתם פונים לצוות המומחים אתם יכולים להיות בטוחים שקבלתם את ההכוונה המקצועית ביותר בעבור כספכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם