צ'אק אף דיגיטלי מנורה מבטחים: האם השרות כדאי לכם?

פורסם:

חברת הביטוח מנורה מבטיחים יצאו בשבועות האחרונים בהשקה של שרות שרות "ייחודי" של בדיקת הפנסיה והמעטפת הביטוחית בשם צ'אק אף דיגיטלי. האם השרות ייחודי וכדאי לכם? יצאנו לבדוק.

חברת הביטוח מנורה מבטחים השקיעו מאמצים לפתח שרות דיגיטלי ושילבו עם ההשקעה הזו גם תקציב שיווק לא קטן במדיה עם פרסומת משעשעת המנסה להעביר מסר לצורך של כל אדם לבדוק את מצבו הפנסיוני עוד בגיל צעיר. האם השרות של מנורה מבטחים מציע לכם משהו חדשני?

כפי שנראה, חברת הביטוח השקיעה מאמצים לפתח שרות דיגיטלי. וכן, עוד חיזקו גם תקציב שיווק לא קטן במדיה עם פרסומת משעשעת המנסה להעביר מסר לצורך של כל אדם לבדוק את מצבו הפנסיוני עוד בגיל צעיר. האם השרות של מנורה מבטחים מציע לכם משהו חדשני?

בשנים האחרונות עם שינויי הרגולציה, מחויב כל בעל רישיון טרם עריכת פגישה ומכירת מוצר פנסיוני או ביטוחי לאדם לערוך לו רישום למסלקה הפנסיונית או בדיקה באתר "הר הביטוח" טרם רכישת פוליסה חדשה. עם השנים, התפתח שרות דיגיטלי על ידי מספר חברות פרטיות המציעות כלי דיגיטלי שבא לעזור לציבור סוכני הביטוח בישראל לאסוף חומר פנסיוני וביטוחי אודות כל התוכניות של האדם המבקש לבצע בדיקה או הצטרפות לתוכנית פנסיונית או ביטוחית בישראל. השרות כולל החתמה על ייפוי כח לקבלת מידע לבעל רישיון פנסיוני, איסוף כל החומר העדכני דרך המסלקה ואיתור כל פוליסות הביטוח. אז התשובה לשאלה: האם השרות של מנורה מבטחים חדשני? ממש לא.

צ'אק אף דיגיטלי: האם השרות כדאי לכם?

ברמת העקרון כדאי ומומלץ על ידי משרד האוצר לערוך בדיקה מקיפה של כל החסכונות הפנסיוניים והמעטפת הביטוחית אחת לתקופה. צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון ממליצים לערוך מבדק פנסיוני אחת לשנה. השרות כדאי למי שלא טרח לבדוק ומתעצל לקחת איש מקצוע אישי שהוא סומך עליו. אחרי הכל כל עין שתבדוק את המצב שלכם תוכל לתת לכם חוות דעת – מקצועית או לא, תלוי ברמת המקצועיות של האדם שיושב מולכם. אם כבר בחרתם לבדוק את הביטוחים ואת החסכונות שלכם לפנסיה, כדאי מאוד שתבחרו איש מקצוע אמין בעל ניסיון אשר עובד עם כל חברות הביטוח ולא חברת ביטוח שכל האינטרס שלה שתהיו מבוטחים ותחסכו אצלה – כמו בצ'אק אף הדיגיטלי של מנורה מבטחים אשר לכאורה נראה שכל מה שהם רוצים זה לגרום לכם לרכז את הביטוחים והחסכונות אצלם בחברת הביטוח.

לסיכום, לבדוק את הביטוחים ואת החסכונות לפנסיה מאוד מומלץ! עם מי לעשות את הבדיקה? זו כבר שאלה אחרת. אנו מזמינים אתכם לערוך מבדק פנסיוני אישי ומקיף אודות כל החסכונות הפנסיוניים שלכם ולבדוק את כל הביטוחים שלכם ולעשות לכם אחת ולתמיד סדר בביטוחים ובפנסיה בכל חברות הביטוח ובתי ההשקעות בישראל.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם