צפי תשואות קרן השתלמות לחודש יולי 2021

פורסם:

תשואות קרנות ההשתלמות לחודש יולי 2021 סיכמו חודש של מגמה מעורבת. גופים גדולים הניבו תשואה שלילית והפער בתשואות קרנות ההשתלמות וקופות הגמל מתחיל לגדול. איך החשיפה לסין השפיעה על התשואות ומה צפי התשואה של אלטשולר שחם? מומחי המרכז הישראלי לחיסכון עושים לכם סדר.

חודש יולי 2021 לא תיזכר כחודש "חזק" בשוק קרנות ההשתלמות וקופות הגמל וממוצע התשואה תנועה באזור 0.2% לערך בקופות הכלליות. התשואה החיובית הגבוה תעמוד על 0.6% ואילו התשואה השלילית הנמוכה ביותר תעמוד ככל הנראה על 0.2% – לערך.

על פי הערכות צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון הגופים אשר חשפו את עצמם לשוק המניות הסיניות הן אלה שיציגו את התשואה השלילית החודש שכן שוק המניות בסין הניב תשואה שלילית וככל שהחשיפה לשוק הסיני גבוה כך ההשפעה שלו על התשואה בקרן השתלמות ובקופת הגמל בהתאם.

טבלת צפי תשואות לחודש יולי 2021

אלטשולר שחם 0.15% –
מור 0.5%
כלל 0.12%
ילין לפידות 0.5%
הפניקס אקסלנס 0.2% –
מיטב דש 0.6%
הראל 0.2%
מגדל 0.6%
מנורה מבטחים 0.45%

שימו לב! מדובר בצפי תשואות בלבד לנתונים הסופיים יש לחכות לפרסום משרד האוצר באתר הגמל נט.

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם למבדק פנסיוני מקיף שיעזור לכם לבחור את קרן השתלמות הכי טובה בשבילכם. בתקופה זו ניתן לערוך מבדק פנסיוני מקיף הכולל בדיקת הוזלת דמי ניהול בקרן השתלמות – בדיקה שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה שיכנסו ישירות לחיסכון שלכם וכמובן, התאמת המסלול הכי נכון לאסטרטגיית החיסכון שלכם.

אהבתם את העדכון שלנו?

אם אתם אוהבים לבדוק כל חודש את מצב החיסכון שלכם בקרן ההשתלמות או בקופת הגמל, יש לנו הצעה משתלמת במיוחד בשבילכם!

למטה בצד ימים ישנו כפתור בצורת פעמון אדום. אם תלחצו עליו תוכלו לקבל עדכונים חמים בעולם החיסכון מבלי להתאמץ בכלל ישירות אליכם ולהיות הראשונים להתעדכן בנתונים חשובים.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם