צפי תשואות קרן השתלמות לחודש מרץ 2022

פורסם:

חודש מרץ 2022 התאפיין כחוד הפכפך עם סיומת חיובית לחוסכים בקופות הגמל וקרנות השתלמות. צפי התשואה הממוצעת במסלול הכללי יעמוד על 0.7% ככל הנראה ומסלולי ההשקעה בעלי אופן מנייתי ננו את הטון החזק בסיכומו של חודש מרץ 2022.

במהלך חודש מרץ חווינו שוק הפכפך אשר המשיך את המגמה השלילית מתחילת השנה אך לקראת סוף החודש התחילו תיקונים מעלה אשר הביאו את החסכונות לתשואה חיובית ואת מדדי המיניות לתשואה נאה מאוד.

מדד הs&p 500 האהוב על החוסכים הניב תשואה חיובית נאה מאוד אחרי תחילת שנה די קשה והתשואה המסלול זה היא 4.68% לחודש מרץ 2022.

טבלת צפי תשואות קרן השתלמות לחודש מרץ 2022 בהמשך הכתבה.

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

טבלת צפי תשואות לחודש מרץ 2022

אלטשולר שחם 0.8%
מור 0.8%
אנליסט 0.65%
כלל0.7%
ילין לפידות 0.8%
הפניקס אקסלנס 0.57%
מיטב דש 0.44%
הראל 0.83%
מגדל ?%
מנורה מבטחים ?%

שימו לב! מדובר בצפי תשואות בלבד לנתונים הסופיים יש לחכות לפרסום משרד האוצר באתר הגמל נט.

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם למבדק פנסיוני מקיף שיעזור לכם לבחור את קרן השתלמות הכי טובה בשבילכם. בתקופה זו ניתן לערוך מבדק פנסיוני מקיף הכולל בדיקת הוזלת דמי ניהול בקרן השתלמות – בדיקה שיכולה לחסוך לכם אלפי שקלים בשנה שיכנסו ישירות לחיסכון שלכם וכמובן, התאמת המסלול הכי נכון לאסטרטגיית החיסכון שלכם.

אהבתם את העדכון שלנו?

אם אתם אוהבים לבדוק כל חודש את מצב החיסכון שלכם בקרן ההשתלמות או בקופת הגמל, יש לנו הצעה משתלמת במיוחד בשבילכם!

למטה בצד ימים ישנו כפתור בצורת פעמון אדום. אם תלחצו עליו תוכלו לקבל עדכונים חמים בעולם החיסכון מבלי להתאמץ בכלל ישירות אליכם ולהיות הראשונים להתעדכן בנתונים חשובים.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם