קופת גמל: אולי גם לכם מחכה צ'ק בדואר?

פורסם:

בחודש שעבר פורסם כי ברשות שוק ההון הוחלט להרחיב את ההתחייבות בתי ההשקעות וחברות הביטוח המנהלות קופות גמל לשלוח צ'קים ללקוחות המחזיקים סכום כסף קטן העומד עד 8,000 ש"ח בקופת גמל ללקוחות בדואר

על פי הפרסומים בתקשורת, רשות שוק ההון הגדילה את הבקשה לשלוח ללקוחת המנהלים קופת גמל לא פעילים עד גובה של 8,000 ש"ח ולפדות את הכספים ולשלוח את הצ'ק בדואר. כזכור, עד תקנה חדשה זו הסכום עמד על 1,350 ש"ח בלבד ועתה עם הגדלת התקרה הציבור יוכל למשוך סכום כולל של 800 מיליון שקלים אשר נמצא במאות אלפי חשבונות קופת גמל קטנים.

כמו כן, הוחלט לשלוח בדואר שוב צ'קים לפדיון גם ללקוחות עם קופת גמל אשר כבר נשלח אליהם בעבר צ'ק ולא פדו אותו עד היום. חשוב להבין, הרצון של הממונה על שוק ההון ביטוח וחיסכון הוא שאנשים אשר חסכו את הכספים, יוכלו ליהנות מהכסף לפני שבתי ההשקעות וחברות הביטוח יחסלו אותם לטובתם על ידי גביית דמי ניהול גבוהים.

רוצים לעשות סדר בקופת הגמל שלכם?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק מבדק פנסיוני מקיף לבעלי קופות גמל וקרנות השתלמות במהלך הבדיקה צוות המומחים יבחן את התאמת החיסכון לצרככם האישיים על ידי השוואת קופות גמל, יבדוק את גובה דמי הניהול – שאתם לא משלמים יקר וכמובן יאתר בשבילכם כספים אבודים.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם