קופת גמל להשקעה בתנאים מעולים!

פורסם:

מחפשים אחר אפיק השקעה חדש? זה הזמן לעשות היכרות עם קופות הגמל להשקעה- מכשיר פיננסי חדש למטרות חיסכון לטווח הקצר, הבינוני או הארוך!

עד לפני מספר חודשים, כולנו הכרנו את קופות הגמל כמכשיר פיננסי המיועד למטרות חיסכון לגיל פרישה. כיום, לאחר החלטת האוצר לאפשר לבתי ההשקעות לשווק את קופות הגמל כמוצר השקעה חדש, עומדת לרשותכם האפשרות למשוך את כספי החיסכון באופן שוטף ולפני גיל פרישה.

קופת הגמל להשקעה היא למעשה מכשיר פיננסי לחיסכון במסגרתו ציבור החוסכים משקיע את כספו באפיקי השקעה המותאמים עבורם באופן אישי, לרבות, רמת הסיכון הנלווית להשקעה ובניית תמהיל השקעות. כספי החיסכון עומדים לרשות החוסכים בכל רגע נתון ובעת מימוש ההשקעה הם ידרשו לשלם מס על רווחי ההון. יחד עם זאת, חוסכים שיתמידו בצבירת החיסכון לגיל פרישה יוכלו למשוך את כספיהם עם הגיעם לגיל פרישה, כאשר כספיהם יהיו פטורים מתשלום מס על רווחי ההון.

קופת גמל להשקעה- למי היא מיועדת?

קופות גמל להשקעה מיועדות לשני סוגים שונים של חוסכים, הסוג הראשון כולל בתוכו את כל אותם אלו מביניכם המעוניינים ליהנות מפתרון פיננסי ארוך טווח למטרות חיסכון לגיל פרישה, והסוג השני כולל בתוכו את כל אילו מביניכם המעוניינים להחליף את פיקדונותיהם הבנקאיים באפיק סולידי להשקעה לטווח הקצר או הבינוני.

רוצים לקבל הצעה משתלמת במיוחד לקופת גמל להשקעה? לחצו כאן להשארת פרטים >>

תוכנית חיסכון ריבית - בחורה מוסיפה מטבע לערימת מטבעות

קופת גמל להשקעה- כל היתרונות

קופות הגמל להשקעה מעמידות לרשות החוסכים בהן מגוון רחב של יתרונות הכוללים בין היתר: פטור על רווחי הון (במידה וכספי הקופה ייוותרו בחיסכון עד הגיעכם לגיל פרישה), פטור ממס על משיכה בעת המרת כספי החיסכון לקצבת פנסיה, אפשרות לפדיון כספי החיסכון בכל רגע נתון ובכל גיל, דמי ניהול נמוכים, בניית תמהיל השקעות אישי ועוד.

חשוב לדעת: בחודשים האחרונים יותר ויותר בתי השקעות החלו בשיווק קופות גמל להשקעה, דבר המאפשר לכל אחד ואחת מכם לנהל משא ומתן עיקש וענייני בנוגע לגובה דמי הניהול.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

רוצים לדעת יותר על היתרונות הנלווים לחיסכון באמצעות קופת גמל להשקעה? המומחים שלנו כאן בשבילכם!

אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון מעמידים לרשותכם צוות מומחים העוסק ומתמחה במתן הכוונה מקצועית בכל הנוגע לניהול כספי חיסכון באמצעות קופות גמל להשקעה. לרשותכם, שירותי סקירה אובייקטיבים המאפשרים לכם ליהנות מתמונת מצב עדכנית והשוואתית בין בתי ההשקעות השונים המשווקים בימים אלו את קופות הגמל להשקעה.

הסקירה המקצועית שלנו תאפשר גם לכם לבחור את אפיקי ההשקעה המותאמים עבורכם ותסייע גם לכם לבחור קופת גמל להשקעה בתנאים מעולים ואופטימאליים המתאימים בדיוק לכם!

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקופת גמל

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם