למה כדאי לכם לחסוך בקופת גמל להשקעה?

פורסם:

הכירו את המוצר החדש המוצע לכם לצורך חיסכון שווה במיוחד. קופת גמל להשקעה זה שם המוצר. מדובר במוצר המציע אפשרויות חיסכון בתנאים ייחודיים. כאלו שעשויים להיות משתלמים ביותר גם לכם. אם אתם מחפשים את הדרך הטובה ביותר לחסוך סכומי כסף לימים עתידיים, בדקו את ההצעה הזו, ייתכן והיא תהיה משתלמת ביותר עבורכם. מדובר בקופת גמל בה אתם משקיעים את סכומי הכסף שלכם לפי בחירתכם.

מתי מושכים את הכסף בקופת גמל להשקעה?

אבל אם עד כה ידוע היה לכולם כי למשוך כספים מקופת גמל אפשר רק בעת גיל פרישה. או לחילופין, ניתן למשוך את הכסף אבל להיפרד מחלקים משמעותיים ממנו בשל תשלומי מס. הרי מעתה ניתן לחסוך סכומי כסף בקופת גמל להשקעה. ואת הכסף שחסכתם תוכלו למשוך בכל עת שתבחרו ללא להתחייב בתשלומי קנס גבוהים. סכומי הכסף המופקדים נהנים מפטור ממס. כמו כן אם תבחרו לחסוך את הכסף הזה עד לגיל פרישה תיהנו גם מפטור בגין תשלום הקצבה. זה אומר שמדובר במוצר חדשני ומשתלם במיוחד.

לחצו כאן והשאירו פרטים לקבלת הצעה משתלמת במיוחד לקופת גמל להשקעה >>

מהי המטרה של הקופה?

מטרתה של קופת גמל להשקעה היא במקור לעודד חסכונות למועד הפרישה. אך יחד עם זאת יש כאן תכונה ייחודית היות והאפשרות למשוך את הכסף בכל עת עושה את החיסכון לכדאי יותר. כאשר המועד בו תמשכו את הכסף נתון לבחירתכם. אך באם תבחרו למשוך את הכסף לפני מועד הפרישה יהיה עליכם לשלם מס רווח הון על הרווחים של ההשקעה.
הבחירה שלכם יש לדעת כי בעת פתיחת תכנית חיסכון ניתן לבנות תמהיל מיוחד בהתאמה מלאה לצורך ולרצון שלכם. כך שניתן להגיע לתכנית מותאמת ביותר, כזו שתהיה משתלמת ומניבת רווחים בהתאם למצב הכלכלי שלכם ולהכנסות שלכם מידי חודש בחודשו. כמו כן יהיה עליכם לבחור את אופי ההשקעה ואת רמת הסיכון שאתם רוצים לקחת. אפשר לומר שתוכלו להרכיב תכנית חיסכון בהתאמה מלאה ממש כמו שאתם רוצים. כך שהתכנית תענה על כל הדרישות שלכם.
ההצעות של הבנקים וקופת הגמל להשקעה אמנם הבנקים השונים מציעים אפשרויות חיסכון שונות. כאלו שניתן לחסוך באמצעותם בפעילות מסוימת סכומי כסף. אך בהיות קופת גמל להשקעה מוגדרת בתנאים כה נוחים כדאי לכם לבדוק האם שווה לדבוק במוכר ובישן ולהמשיך לחסוך בבנק. או שא עדיף לנסות את האופציה החדשה. כזו שמציעה לכם השקעה מותאמת בתנאים נהדרים.

ניהול תיק השקעות - שטרות ומטבעות של שקל ישראלי על רקע לבן

לחצו כאן והשאירו פרטים לקבלת הצעה משתלמת במיוחד לקופת גמל להשקעה >>

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

יתרונות וחסרונות של קופת גמל להשקעה

כמו בכל תחום ועניין גם כאן בעניין קופת גמל להשקעה יש לה יתרונות וחסרונות. וזה אומר שאמנם ניתן ליהנות מהטבות מס בעת בחירה במוצר חיסכון זה. אבל לצד זה יש בהחלט חסרונות. לדוגמה, אם תבחרו בגיל פרישה למשוך את הסכום במלואו ולא כקצבה הרי יהיה עליכם לשלם בגין כך מס. בשביל למצוא את המוצר שמתאים לכם עליכם לבחון יתרונות אל מול חסרונות ולהחליט על סמך המסקנות שלכם על המוצר המוצלח והמתאים לכם מכל השאר. היתרון המשמעותי ביותר הוא היכולת שלכם להפקיד עד 70 אלף שקל ולנהל את ההשקעות שלכם לקראת גיל הפרישה במכשיר אטרקטיבי ביותר.

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון עומד לשרותכם בכל עת וישמח לעזור לכם בבחירת קופת גמל להשקעה המתאימה בדיוק לכם. לפרטים נוספים אודות קופת גמל להשקעה השאירו פרטים ונשמח לתת לכם שרות.

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקופת גמל

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם