נעים להכיר: קופת גמל מחקה מדדים

פורסם:

היום כולם כבר יודעים שעל מנת למקסם השקעה פיננסית, צריך להשקיע בחכמה ולא פחות מזה, להכיר את השוק ותנודותיו. בדרך זו אתם גם חוסכים בדמי ניהול, גם ישנים טוב יותר בלילה וגם מייצרים תשואה מקסימלית באחת השיטות הנפוצות והחיוביות ביותר להשקעה – שיטת המדדים.

מדובר בפונקציה ייחודית לבחירה וניהול קופות גמל ואפיקי השקעה, שאומרת למעשה שההשקעה בכסף שלכם, נעשית על ידי בחינת המדד, המשקף את רמת המחירים הממוצעת של ניירות הערך הנסחרות בבורסה. במילים אחרות, אתם משקיעים בתשואת מדד.

לקבלת הצעה לקופת גמל מחקה מדדים המתאימה בדיוק לצרככם האישיים, לחצו על כפתור "לקבלת הצעה" המופיע מעלה והשאירו פרטים ליצירת קשר.

כיום ישנם מדדים שונים כמו, מדד תל אביב 25, מדד 500 s&p או מדד dax. כל אחד מהם משקף אינפורמציה חשובה אחרת, שיכולה לתעל את ההשקעה שלכם, בזמן נתון.

כך למשל, מדד תל אביב 25, משקף את רמת המחירים הממוצעת של עשרים וחמש המניות בעלות שווי השוק הגבוה ביותר, בבורסה לניירות ערך, כמובן שיש גם מדדים שמתייחסים לנתונים גלובליים כמו שני המדדים האחרים, היות ומדובר בתחום חוצה גבולות.

שיטת המדדים בקופות גמל – איפה היתרונות הגדולים

נתחיל מכך שמדובר בנתונים מהימנים, שאין עליהם עוררין ומי שיודע מה הוא עושה, מפיק תועלת רבה מבחינה והתייחסות לנתונים אילו. יתרה מזאת, כאשר בודקים אפיקי השקעה לאורך השנים, ניתן לראות כי השקעה במדד הינה השקעה עם רמת סיכון נמוכה יחסית ומקסימום תשואה, ביחס להשקעות דומות אחרות.
לצד יתרונות באופי ההשקעה, מדובר במסלול שאין בו בדרך כלל דמי ניהול סטנדרטים, אלא רק הוצאת על רכישת תעודות סל, הדרך המקובלת להשקיע באפיקי מדד בארץ. לחוסך בקופות הגמל ובקרנות ההשתלמות דני הניהול יהיו נמוכים יחסית לכלל השוק.

מהי תעודת סל?

מדובר בניירות ערך, הנסחרות בבורסה ומאפשרות מעקב אחר המדד כדוגמת
שער מטבע חוץ, מה שאנו מכירים כ –מט"ח או אג"ח למיניהם. מחיר התעודה מחושב באמצעות נוסחה קבועה ונגזר ממחיר הנכס אליו היא צמודה. על מנת שגוף יוכל להנפיק תעודות סל צריכה להיות הלימה בין הנכסים בפועל ולבין תעודות הסל, הנסחרות לציבור הרחב.

כל תעודה משקפת את ביצוע המדד של הנכס אליו היא קשורה, כך שלצורך העניין אם המדד עולה ב2% גם ערך תעודת הסל עולה יחד איתו.

כאשר אתם רוכשים תעודת סל, אתם בעצם רוכשים את ביצועי המדד ויכולים לממש את השקעתם בכל עת, שזה אומר למכור את תעודת הסל, בשווייה, לפי ערך השוק.
יתרון נוסף של אפיק השקעה זה, זו העובדה שבמקום לרכוש בנפרד את כל המניות הכלולות במדד, אתם יכולים לבצע רכישה בודדת של תעודת סל על המדד הרלוונטי.
היות ותעודות סל נסחרות ושוות כל נייר ערך אחר, ניתן לייצר תיק השקעות רחב ודינאמי, המותאם באופן אישי לצרכיו של הרוכש, תוך ביצוע פעולות רחבות ונקודתיות.
המרכז הישראלי לחסכון, מזמין אתכם לקבל הכוונה ומידע בכל הנוגע לרכישת תעודות סל ולהשקעה במדד.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

קופות גמל בשיטת המדדים עושים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

בשנים האחרונות חלו שינויים רבים בחיסכון בקופות גמל ובקרנות השתלמות. דמי הניהול מהווים היום מרכיב חשוב בבחירת אפיק חיסכון. כדי לאפשר לקהל החוסכים הישראלי בקופות הגמל ובקרנות ההשתלמות  לחסוך בדמי ניהול נמוכים הצלחנו להשיג תנאים מועדפים לקהל לקוחות המרכז הישראלי לחיסכון. השרות ניתן עם לווי של אנשי המקצוע הטובים ביותר בשוק תוך מתן דגש בבחירת תמהיל ההשקעה המתאים ביות ללקוח.

פנו אלנו עוד היום ונשמח להעניק לכם הכוונה ושרות במוצרים הטובים ביותר הקיימים היום בעולם שוק ההון הישראלי.

 

האמור בכתבה זו אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקופת גמל

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם