קרן השתלמות בדמי ניהול נמוכים!

פורסם:

מרבית מהחוסכים בישראל בקרן השתלמות משלמים דמי ניהול גבוהים מאוד בחיסכון שלהם. איך ניתן להוזיל את דמי הניהול שלכם אתם שואלים? בשורות הבאות נראה לכם כיצד ניתן להוזיל דמי ניהול בפעולות פשוטות מאוד

קרן השתלמות הוא חיסכון מאוד כדאי ונחשב לנכס משמעותי מאוד למי שמבין את המהות שלו. היתרון המשמעותי ביותר שלו כיום הוא קודם כל שהכספים פטורים ממס רווחי הון. בנוסף קרן השתלמות מהווה כבטוחה מושלמת לבנקים וגם לבתי ההשקעות והם יעשו הכל כדי לשמור על בטוחה זו. אז אם קרן השתלמות הוא מוצר חיסכון כל כך טוב, האם ניתן לשלם עליו פחות?

קרן השתלמות הכי טובה בדמי ניהול זולים!

אם אתם מצליחים להבין את האינטרס של בתי ההשקעות וחברות הביטוח וכן, לא תאמינו גם של הבנק! אתם יכולים לגרום להם להוזיל לכם את דמי הניהול בצורה משמעותית, איך? הנה לכם כמה שיטות להוזלת דמי ניהול:

  • השוואת קרנות השתלמות – כדי להבטיח כי תבחרו את קרן ההשתלמות הכי טובה לכם את חייבים לערוך השוואת קרנות השתלמות בצורה נכונה. אם אתם לא יודעים איך  לעשות זאת יש לנו מאמר כזה בשבילכם – לחצו כאן
  • בקשה פשוטה – צרו קשר עם בית ההשקעות שלכם או עם חברת הביטוח שמנהלת לכם את החיסכון. פשוט תבקשו, אם תקבלו תשובה שלא מקובלת עליכם תתחילו לבצע השוואת קרנות השתלמות ובחירת קרן חדשה. תמיד כדי לפני שעוזבים פשוט לבקש. לפעמיים זה עובד ומאוד מומלץ לנסות זאת. כיום, הבינו בתי ההשקעות כי לקוחות נוטשים בגלל אין ספור סיבות ואם לקוח מתקשר כדי מאוד לתת לו מענה, גם אם זה אומר לוותר על כמה שקלים בשנה.
  • פנו למומחה מקצועי – כיום, ניתן לפנות לסוכן ביטוח או איש מקצוע בתחום הפיננסים שיעזור לכם להוזיל את דמי הניהול. נכון, דמי הניהול הם נגזרת של הכנסה לאותו איש מקצוע אבל אם תתאמו איתו ציפיות ותעבדו איתו בתחומים אחרים כמו ביטוח, תיק השקעות וחיסכונות נוספים תוכלו לקבל הצעה טובה ממנו ולעיתים לא צריכים לעזור את המקום שאתם נמצאים כדי להוזיל. שיטה נוספת זה פשוט למלא יחד איתו בקשת ניוד לחברה אחרת. צוות שימור הלקוחות של אותו בית השקעות או חברת ביטוח יצור אתכם קשר ובהדרכת איש המקצוע או הסוכן (בשיתוף פעולה) ידריך אתכם כיצד ניתן לקבל את דמי הניהול הכי זולים מאותו מקום שבו אתם חוסכים בקרן ההשתלמות ( זה עובד!).
  • הלוואה מקרן השתלמות – בית ההשקעות או חברת הביטוח צריכים להרוויח משהו כדי להצדיק את פעילותם. כיום, ישנה אפשרות לקבל הלוואת גישור על הכספים בריבית מאוד נמוכה. בתי ההשקעות למדו שניתן למכור הלוואה בריבית נמוכה ולהרוויח מזה ולא רק מדמי הניהול. התעניינו בהלוואה (רק אם יש צורך בכך) והציעו לבית ההשקעות להוזיל לכם את דמי הניהול לפני כחלק ממשא ומתן ללקיחת ההלוואה. לא תמיד עובד אבל כדי לנסות!

רוצים שצוות המומחים שלנו יטפל לכם בזה? צרו איתנו קשר >>

איזה דמי ניהול ניתן לקבל בקרן השתלמות טובה?

כמו בכל מוצר בשוק, אם הוא טוב אז הוא יעלה יותר ואם אנחנו מדברים על מכשיר שמייצר לכם רווח, אז למה שלא יבקשו מכם תשלום הוגן? ככל שבית ההשקעות מצליח להניב תשואה גבוהה לאורך זמן והשרות שלו איכותי אין לו סיבה אמיתית להוזיל לכם את המחיר. הרי זה לא הגיוני שמוצר טוב יימכר במחיר זול כמו מוצר פחות טוב. אז איך בכל זאת ניתן להוזיל?

אם מעניין אתכם לשלם פחות ותשואה חשובה אבל היא עתידית ולא ניתן לחיזוי הרי ניתן לבחור בקרנות השתלמות פחות טובות או יותר סולידיות ששם התשואה יותר נמוכה וניתן לקבל שם הצעות טובות מאוד. אנו כגוף מקצועי נותנים הכוונה ללקוחותינו לבחור את קרן ההשתלמות הטובה ביותר לאורך תקופה ארוכה ובחונים את הצעת דמי הניהול שלהם ביחס לתשואה הממוצעת שהם יודעים לייצר. לצורך הדוגמא: אם ניתן לקבל היום 0.8% בבית השקעות שמצליח לייצר 4% בשנה בממוצע ובניכוי דמי הניהול נשאר לכם 3.2% ויש לכם הצעה זולה לדמי ניהול של 0.4% ובית ההשקעות החדש מצליח לייצר תשואה ממוצעת של 3% באותו רמת סיכון ובאותה מדיניות השקעה. מה תבחרו?

זכרו! החיסכון הוא ארוך טווח אל תשנו אסטרטגיה בלי הכוננה מקצועית

אל תשנו את אסטרטגיית החיסכון שלכם בטווחים קצרים מידי שכן אתם עלולים להזיק לרווחי ההשקעה שלכם. אתם לא נביאים וגם לא מספיק מקצועיים כדי לחזות מגמות בשוק ההון. לכן, כדאי לכם מאוד לקבל הכוונה על ידי מומחי חיסכון. אם אתם מעוניינים לקבל עזרה בהוזלת דמי ניהול ובחירת קרן השתלמות טובה, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר ולהתחיל לחסוך עם המומחים.

 

אם אתם צריכים עזרה בפתיחת קרן השתלמות או פשוט אתם מעוניינים לנייד את קרן ההשתלמות שברשותכם לקרן טובה יותר, פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר באתר, דרך המייל admin@savings.co.il או בטלפון 03-6704100 ונשמח לעזור לכם לבחור את קרן השתלמות מותאמת אישית לכם עם צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם