ינואר 2017: איזו קרן השתלמות מובילה בתשואות?

פורסם:

שנת 2016 הסתיימה בתוצאות חיוביות בקרנות ההשתלמות השונות. איזו קרן השתלמות הובילה בביצועים בשנת 2016 והמשיכה גם בתחילת שנת 2017? הנה התוצאות!

בשנת 2016 קרן ההשתלמות שהניבה את התשואה הגבוה ביותר היא קרן השתלמות הכללית של אנליסט עם ביצועים מרשימים של מעל 8% ובחודש ינואר הניבה תשואה של 0.95% ומובילה גם את התשואות ב 12 החודשים האחרונים. אחריה ניתן למצוא את קרן ההשתלמות של ילין לפידות עם ביצועים טובים גם כן אבל חודש ינואר הניבה תשואה קרובה לממוצע של 0.4% בלבד.

במקום השלישי נמצא את קרן ההשתלמות הכללית של הפניקס שמראה התאוששות אחרי שנים לא כל כך טובות ואחריה ניתן לראות את הכוכב של השנים האחרונות אלטשולר שחם עם תשואה של 7% ב 12 החודשים האחרונות ובחודש ינואר עם תשואה נמוכה ביחס לממוצע של 0.2% בלבד.

איזו קרן השתלמות הכי מאכזבת?

בתחתית הרשימה ניתן לראות את קרן ההשתלמות של אלמן אלדובי עם תשואה כוללת של 3.33% בלבד ב 12 החודשים האחרונים. למרות זאת בחודש ינואר באחרון הקרן הניבה תשואה מעל לממוצע של 0.59%. אחריה ניתן לראות את קרן ההשתלמות של כלל חברה לביטוח.

רוצים לבחור את קרן ההשתלמות הכי מתאימה לכם? צרו קשר עם צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון וערכו השוואת קרנות השתלמות בצורה חכמה!

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם