קרן השתלמות לעצמאים – החיסכון הטוב ביותר בשבילך

פורסם:

קרן השתלמות לעצמאים, הפכה בשנים האחרונות לאחד מאפיקי החיסכון המשתלמים ביותר לטווח הקצר והבינוני עבור עצמאים. אחד מהיתרונות המובהקים של קרן ההשתלמות לעצמאים, בהשוואה לאפיקי חיסכון אחרים, טמון בעובדה שכל אותם כספים המופרשים מטעם העובד העצמאי לקרן ההשתלמות, נחשבים לו כהוצאה מוכרת במסגרת הפעלת בית העסק וכל הרווחים פטורים ממס על לגובה התקרה המוכרת לצורכי הפקדה.

מהי קרן השתלמות לעצמאים?

קרן ההשתלמות לעצמאים, בדומה לקרן השתלמות בקרב שכירים, היא למעשה תכנית חיסכון המיועדת לטווח הקצר או הבינוני. קרן זו מאפשרת משיכת כספים הנצברים על ידי העובד העצמאי לאחר שש שנים מיום פתיחתה, וזאת בניגוד לתכניות חיסכון פנסיוניות, המאפשרות משיכת כספים רק הגיעו של העובד העצמאי לגיל הפרישה. בניגוד לתכניות חיסכון אחרות לעצמאים כגון, קרן פנסיה או ביטוח מנהלים, קרן ההשתלמות לעצמאים, איננה מחייבת את העובד העצמאי בהפקדות חודשיות רציפות, וכפועל יוצא מכך, העובד העצמאי יכול להפריש כספים אל הקרן בהתאם להכנסותיו בכל חודש נתון. ברוב קרנות ההשתלמות לעצמאים ניתן להפריש עד כ-7% משכרו החודשי של העובד העצמאי, וזאת במסגרת תקרת הכנסה חודשית של 24,000 שקלים לערך.

קרן השתלמות לעצמאים- כל היתרונות

עצמאים, בניגוד לשכירים, אינם זוכים לביטחון כלכלי חודשי, וברוב המקרים, הכנסתם החודשית מסתמכת על פעילותם העסקית, ונמצאת ביחס ישיר להשקעתם ומאמציהם. העמדת קרן השתלמות לעצמאים, מאפשר לכל עובד עצמאי ליהנות ממגוון נרחב של יתרונות כלכליים הכוללים בין היתר:

  • קרן חיסכון לטווח הקצר והבינוני המאפשרת לכם להפריש סכומי כסף בהתאם לגובה הכנסותיכם החודשי.
  • קרן ההשתלמות לעצמאים מאפשרת לכם להפריש כספים מדי חודש, או לחילופין, להפקיד מדי תקופה סכומים חד פעמיים, וכל זאת מבלי לאבד את הזכויות וההטבות המוענקות לכם על ידי הקרן.
  • כלל הכספים המופקדים בקרן ההשתלמות לעצמאים עומדים לרשותו לאחר שש שנים מיום פתיחת הקרן, דבר המאפשר לעובד משיכת כספים מקרן ההשתלמות, או לחילופין, לשמור את הכסף הנצבר למטרות גיל פרישה.
  • כל הכספים המופרשים על ידי העצמאי לקרן ההשתלמות לעצמאים נחשבים להוצאה מוכרת, וכפועל יוצא מכך, בעת משיכת הכספים על ידי העובד העצמאי, לא מנוכה מסכום הכסף העומד לרשותו העובד מס רווחי הון.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

קרן השתלמות לעצמאים- למה זה כל כך חשוב?

קרן ההשתלמות לעצמיים, מאפשרת לכל עובד עצמאי להשקיע חלק מהכנסותיו במסגרת חיסכון לטווח הבינוני. חיסכון זה מעמיד לרשותכם בגמר התקופה סכום כסף זמין למימוש כל מטרה עסקית או חלום פרטי, לרבות, הרחבת הפעילות העסקית, נסיעה לחו"ל, רכישת מכשור חדש לבית העסק, שיפוץ בית העסק או הדירה ועוד.
בדומה לקרן השתלמות לשכירים, גם קרן השתלמות לעצמאים מאפשרת לכם להעביר את חסכונותיכם מקרן השתלמות אחת לאחרת, וכל זאת על פי תוצאות התשואות השנתיות אותן משיגה הקרן שלכם ובהתאם לדמי הניהול אותם אתם נדרשים לשלם.

קרן השתלמות לעצמאים בוחרים רק עם המומחים

כל עצמאי רוצה שקרן ההשתלמות שלו תניב את התשואה הטובה ביותר ברמת הסיכון הנמוכה ביותר וחשוב לא פחות שתהיה הזולה ביותר. עד ששאיפות אלו התקיימו ניתן רק לבחור ולנתב את הכספים לניהול הכי מתאים לכל עצמאי לפי צרכיו ולפי דרישותיו – ככל הניתן. לכן, צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם עצמאים יקרים לקבל החלטות פיננסיות חשובות רק לאחר הכוונה של צוות המומחים שלנו.

רוצים להבטיח את עתידכם הכלכלי? השאירו את פרטיכם ונציגנו ישמחו לעמוד לשרותכם.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקרן השתלמות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם