קרן השתלמות: צפי לתשואה חיובית בחודש פברואר 2019

פורסם:

אם הגעתם לכאן, אתם בטח רוצים לדעת מה התשואה שעשתה קרן ההשתלמות שלכם?

חודש פברואר 2019 ממשיך את המגמה החיובית מתחילת השנה והצפי לתשואה חיובית ממוצעת של 1.2% באפיק הכללי. מתחילת השנה שוק קרנות ההשתלמות וקופות הגמל הניבה תשואה ממוצעת של 4% לערך. רוצים לגלות מה עשתה קרן ההשתלמות שלכם בחודש פברואר 2019? טבלת תשואות העדכנית בהמשך הכתבה.

השוואת קרנות השתלמות
גלו עכשיו איזה קרן השתלמות הכי מתאימה לכם – הבדיקה בחינם!

שוק קרנות ההשתלמות וקופות הגמל ממשיכות להציג לחוסכים תשואה חיובית מתחילת השנה. התשואה בקרנות ההשתלמות וקופות הגמל הגדולות בחודש פברואר 2019 תנוע בין 1% – 1.5% וזאת לפי התנהלות שוק ההון המקומי והגלובלי לחודש זה.

שימו לב, המגמה החיובית השנה מגיע אחרי חודש דצמבר 2018 מאכזב מאוד אשר סגר בתשואות שליליות חדות ומשך את השוק לשנה ללא תשואה למרבית הקרנות.

15,407,987 ש"ח זה הסכום שצוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון העביר רק במהלך חודש פברואר 2019 לבתי השקעות מובילים ולחוסכים מאושרים! רוצים לעבור לקרן השתלמות טובה יותר בשבילכם? צרו איתנו קשר ונשמח לעזור.


צפי תשואות קרנות ההשתלמות לחודש פברואר 2019

על פי התחזית מי שמובילה את שוק קרנות ההשתלמות לחודש פברואר 2019 היא אלטשולר שחם אשר הצליחה להניה לפי הצפי תשואה של 1.5% במסלול הכללי וצמדה אליה אנליסט עם תשואה די דומה. הממוצעות הו אקסלנס כללי עם תשואה של 1.15% וילין לפידות. בתחתית ניתן לראות את מגדל חברה לביטוח עם תשואה מוערכת של 1% כמו גם הראל.

טבלת צפי תשואה בקרנות ההשתלמות הכלליות לחודש פברואר 2019

  • אלטשולר שחם 1.5%
  • אנליסט 1.5%
  • כלל 1.2%
  • ילין לפידות 1.2%
  • אקסלנס 1.15%
  • מיטב דש 1.1%
  • פסגות 1.05%
  • הראל 1%
  • מגדל 1%

חשוב להזכיר, מדובר בצפי תשואות בלבד לנתונים סופיים נצטרך לחכות לפרסום הגמל נט של משרד האוצר.

מעוניינים להעביר את קרן ההשתלמות שלכם?

אם ברצונכם לבצע העברת קרן השתלמות לאפיק מותאם אישי עם הטבות בדמי הניהול ושרות אישי של מומחה חשוב שתדעו כי צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק לכם מבדק פנסיוני מקיף אשר יכול לעזור לכם לשפר את החיסכון ולחסוך לכם כסף רב. כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר ומומחה חיסכון פנסיוני ישמח לעזור לכם לעשות סדר בקרן ההשתלמות ובקופת הגמל שברשותכם.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!


איך בדיקת סדר פנסיוני עזרה לעו"ד עוזי ארטורה מפתח תקווה לחסוך הרבה כסף?

צפו בעדותו של עו"ד עוזי ארטורה מתמחה בדיני ביטוח ונזיקין מפתח תקווה על תהליך בדיקה שעבר עם צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם