קרן השתלמות לשכירים – איך בוחרים את הקרן הטובה ביותר?

פורסם:

רוצים לבחור בקרן ההשתלמות הכי טובה לשכירים? בואו להכיר את כל היתרונות שיש בתהליך השוואת קרנות השתלמות וכיצד גם אתם יכולים לחסוך בקרן השתלמות טובה בדמי ניהול זולים! קרן השתלמות היא אפיק חיסכון פופולרי מאוד, גם בקרב עצמאים ובקרב שכירים, בעיקר בשל ההטבות הנלוות אותן חיוני להכיר כמו פטור ממס בעת משיכת הכסף בתום תקופת הקרן, חיסכון לטווח קצר יחסית וקבלת סכום כסף גדול בבאת אחת. על מנת למקסם את קרן ההשתלמות ישנם דברים שאתם צריכים לדעת ויכולים לסייע לכם לבחור את אופי ההשקעה, כך שתניב יותר.

קרן השתלמות, איך עושים את זה?

קרן השתלמות יכולה להתקיים בכמה מצבים: או שאתם עובדים בהסכם קיבוצי מחייב שחלק מתנאי העסקה היא גם קרן השתלמות, כמו באיגודים גדולים לדוגמא הסתדרות המורים.

אם אתם שכירים בהסכם עבודה קיבוצי, אתם מפרישים סכום כסף קטן בגובה 2.5% בעוד המעביד מפריש 7.5%, סכום זה מצטבר לאורך שנות החיסכון לסכום יפה, במידה והוא מושקע בחוכמה נהנים השכירים ממשיכה יפה בעת פדיון הקרן.
במידה ואתם לא חלק מהסכם רחב יותר, קיומה של קרן השתלמות, תלוי בהסכם האישי שלכם. כמה אתם חיוניים לחברה, מהו תוקף תפקידכם וכדומה.

ניידות בקרנות השתלמות

חשוב שתדעו בהתאם לחוזר האוצר, היום ניתן לעבור מקרן לקרן מבלי לאבד את הוותק והצבירה של הקרן הקודמת. יתרה מזאת, חוק הפיקוח על נכסים פיננסיים מסדיר את זכותו של העובד לבחור היכן להשקיע את כספו, כך שבדרך כלל בארגונים גדולים מוצאים לעובד מספר קרנות השתלמות מהן הוא יכול לבחור ולברור את האפיק הטוב לו ביותר.

זכותכם לבחור גוברת על הסכם קיבוצי לקרן מסוימת ולכן מומלץ לבחון את ביצועי הקרן שנים שחלפו וכמובן לקבל ייעוץ מקיף וליווי צמוד, טרם בחירת הקרן.
מעבר לכך, ניתן לעבור מסלולי השקעה בתוך הקרן עצמה כמו לעבור להשקיע במניות במקום באגרות חוב, לתקופה ארוכה או קצרה יותר. בשורה התחתונה מדובר בחיסכון נוח וזמין, בעיקר לשכירים שנמצאים בהסכם קיבוצי או צווי הרחבה, כך שמוטלת עליכם חובה לבחון ולבדוק איך הכסף שלכם יכול לעשות יותר.

קרן השתלמות הכי טובה

לקבלת הצעה משתלמת במיוחד לקרן ההשתלמות שלכם לחצו כאן >>

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

איזו קרן השתלמות הכי טובה?

בשל ריבוי קרנות השתלמות בשוק ההון, רצוי לבחור קרן השתלמות המתאימה בדיוק לאופי שלכם ולצורככם האישיים על ידי השוואת קרנות השתלמות במערכת הגמלנט. איך הכי טוב לבחור קרן השתלמות? רבים החוסכים בקרן השתלמות בוחרים את הקרן הכי פופולרית או הקרן שמציע נציג החברה במקום העבודה. רצוי ואף כדאי לבחון את הקרן עם איש מקצוע מיומן אשר יודע לבחור את הטוב ביותר והמתאים ביותר לכם. בתחילה ניתן לבחור את הקרן על פי רמת הסיכון בקרן, רמת השרות וכן גם גובה דמי ניהול בקרן השתלמות אותה בחרתם.

קרן השתלמות בוחרים רק עם המומחים של הרכז הישראלי לחיסכון

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מכיל את מיטב אנשי המקצוע בתחום קרנות ההשתלמות בשוק ההון הישראלי. צוות המומחים בעל ניסיון עשיר בנושא קרנות ההשתלמות ויודע לתת את ההכוונה המקצועית ביותר הניתנת היום בתחום. אנו מזמינים אתכם לבחור את קרן ההשתלמות שלכם עם צוות המומחים שלנו וליהנות מלווי והכוונה מקצועית של המרכז הישראלי לחיסכון.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לקרן השתלמות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם