דברים שחשוב לדעת על הרפורמה החדשה בביטוח בריאות פרטי

פורסם:

ב-1/2/2016 נכנסה לתוקפה הרפורמה החדשה העוסקת בפוליסות ביטוח בריאות פרטיות המבטחות ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח. רפורמה זו מבוססת על מסקנותיה של ועדת גרמן (שרת הבריאות הקודמת), ובשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מורחב אודות עיקרי הפוליסה.

צרו איתנו קשר עוד היום ומומחה ביטוח בריאות ישמח לתת לכם הכוונה מקצועית מותאמת אישית בשבילכם!

הרפורמה בביטוח בריאות פרטי – עיקרי הפוליסה

הרפורמה החדשה עוסקת אך ורק בפוליסות ביטוח בריאות המעניקות למבוטח כיסוי ביטוחי לצורך ניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח, כאשר כל סוגי הביטוח האחרים בתחום ביטוחי הבריאות, לרבות, ביטוח מחלות קשות, ביטוח תרופות מחוץ לסל, ביטוח השתלות וכדומה, אינם מהווים חלק מהרפורמה החדשה ולמעשה הם נותרים כפי שהיו עד כה.

במסגרת הרפורמה החדשה נקבעה פוליסה אחידה בכל הנוגע לתנאים השונים המוצעים לכם על ידי חברות הביטוח, כאשר תנאי הפוליסה נקבעו על ידי המקפח על הביטוח מטעם משרד האוצר. בין יתר עיקרי תנאיה של הפוליסה האחידה תמצאו:

  • פרמיה אחידה לקבוצות גיל אחידות (מבוטחים עד גיל 20/30/40/50 ועד גיל 60 וקבוצות גיל עד 65 ומעל 65.
  • פוליסה אחידה המתמקדת אך ורק בניתוחים וטיפולים מחליפי ניתוח בישראל, כאשר תנאי הפוליסה מגדירים מה הן ההוצאות אשר יכוסו לצורך הניתוח. כמו כן, הפוליסה האחידה מאפשרת תהליך בחירת מנחת, בחירת בית חולים ומתן חוות דעת שנייה על ידי- עם הגבלה של עד 3 חוות דעת שונות לשנה.
  • הפרמיה האחידה תעמוד לרשות המבוטח לתקופה של שנתיים בלבד, כאשר עם פקיעת הביטוח תהא חברת הביטוח רשאית לחדש את הפוליסה באופן אוטומטי במסגרת ייקור הפרמיה עד 20% מהפרמיה הקיימת, וזאת ללא צורך באישור המבוטח.
  • לרשות כל מבוטח עומדת האפשרות להרחיב את הפוליסה האחידה באמצעות הרחבות ביטוחיות המותאמות לצרכיו.
  • בעלי פוליסות קיימות יהיו רשאים לבטל את הפוליסה ולעבור לפוליסה האחידה בהתאם לרצונם.

הרפורמה החדשה בביטוח בריאות – לשם מה?

הרפורמה החדשה בביטוחי הבריאות נועדה בראש ובראשונה להעניק לכל מבוטח את האפשרות לערוך השוואה ברורה ומיידית בין תעריפי הפרמיה המוצעים לו על ידי כל אחת מחברות הביטוח העוסקות בתחום. כאשר תנאי הפוליסה הינם אחידים ומצויים תחת פיקוח, כל שנותר לכל מבוטח פוטנציאלי הוא לבחון את מחיר הפרמיה אותו דורשת ממנו כל חברת ביטוח, וכפועל יוצא מכך לבחור בפוליסת הביטוח המשתלמת ביותר עבורו. יחד עם זאת, הפוליסות האחידות אשר יוצעו על ידי חברות הביטוח השונות אמורות לשפר באופן משמעותי את נושא השירות המוצע על ידי כל אחת ואחת מהן, וזאת לנוכח העובדה שהפרמטרים לבחירת חברת ביטוח יכללו גם את נושא תעריף הפרמיה הנדרש וגם את השירות המוצע על ידי כל אחת מהחברות לקהל המבוטחים.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

רוצים לדעת יותר על הרפורמה החדשה בביטוח בריאות פרטי?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון עוקב יום יום אחר התפתחויות כאלו ואחרות בביטוח בריאות פרטי בכל חברת ביטוח בישראל. צוות המומחים חוקר לעומק את עיקרי הפוליסה ולומד לעומק את הדגשים החשובים שיש לדעת בפוליסת בריאות בחברות ביטוח מובילות. אנו מזמינים לאתכם לרכוש פוליסת ביטוח בריאות רק לאחר בדיקה מעמקיה עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון וזאת כדי לקבל את הפוליסה המתאימה ביותר לצרככם האישיים ולא פחות חשוב במחיר הטוב ביותר בישראל!

צרו איתנו קשר עוד היום ומומחה מתאמנו ישמח לתת לכם הכוונה מקצועית בהקדם האפשרי!

 

המידע האמור בכתבה הינו מידע כללי בלבד ולא ישמש לקביעת החובות והזכויות על פי תנאי הפוליסה או ככלי לפרשנות. התנאים המחייבים הם תנאי הפוליסה בלבד! האמור בכתבה זו אינה תחליף לייעוץ המתחשב בצרכים המיוחדים של כל אדם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם