שיתוף הפעולה בין הפניקס לבין BlackRock יוצא לדרך

פורסם:

חברת הביטוח הפניקס הכריזה על שיתוף פעולה חדשני עם בית ההשקעות BlackRock ותשיק שני מסלולי השקעה בפוליסת חיסכון של חברת הפניקס – הפניקסBlackRock כללי והפניקס BlackRock מניות חו"ל.

חברת הביטוח הפניקס השיקה מסלולי השקעה חדשניים פורצי דרך בשיתוף עם בית ההשקעות
BlackRock מהגופים הפיננסים הגדולים בעולם. בית ההשקעות BlackRock מנהל נכסים בשווי למעלה מ- פ טריליון דולר ב- 100 מדינות שונות בעולם ונחשב למנהל הנכסים הגדול בעולם.

במסגרת שיתוף הפעולה הושק פתרון מתקדם ראשון מסוגו בישראל בתחום פוליסת החיסכון ותציע אפשרות להשקעה במסלול כללי ובמסלול מניות חו"ל עם חשיפה של 100% לנכסים המנוהלים בחו"ל.

יתרונות ההשקעה מסלולי BlackRock

על פי הודעת חברת הפניקס מסלולי ההשקעה החדשים יאפשרו ללקוחות ליהנות ממכשירי ההשקעה המתקדמים בעולם לצורך הגדלת פוטנציאל התשואה. כל המסלולי ההשקעה החדשים יהיו תחת פוליסת חיסכון המוכרת כבר לציבור הישראלי ותעניק אפשרות לכל אדם להשקיע את כספו הפרטי ללא כל בעיה. על פי הודעת חברת הפניקס היתרון היחסי של השקעה במסלולים החדשים היא בשימוש בתוכנת Aladdin המסייעת בשיפור קבלת החלטות של מנהלי ההשקעות בבית ההשקעות BlackRock.

מה דמי הניהול במסלולי ההשקעה בפוליסת חיסכון BlackRock?

על פי ההבנה העסקית בעלת ניסיון של צוות המומחים של המרכז הישראלי, כאשר נכנס שותף חדש גם הוא צריך להרוויח ולכן לא מן הנמנע שדמי הניהול יהיו גבוהים יותר מהמסלולים הרגילים. כך שהודעת חברת הפניקס על דמי הניהול החדשים לא מפתיע. מי שירצה לנסות לשפר את התשואה שלו ויהיה מעוניין להשקיע ולחסוך במסלולים החדשים יצטרך לשלם בהתאם. לצורך הדוגמא דמי הניהול לבעלי סכום של 150-300 אלף ש"ח יעמדו על 1.45% לעומת 0.9% במסלולים הרגילים. האם זה ישתלם בעתיד? ימים יגידו…

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם