האם תוגש תביעה ייצוגית בביטוח סיעודי?

פורסם:

על פי הפרסומים תוגש תביעה ייצוגית נגד חברות הביטוח אשר שיווקו פוליסת ביטוח סיעודי קבוצתי בטענה כי ידעו שהמוצר אותו שיווקו הינו מוצר פגום

לאחרונה דיווחו חברות הביטוח הראל, הפניקס וכלל חברה לביטוח הודעה לבורסה כי תוגש נגדם בקשה לתביעה ייצוגית בנושא ביטוח סיעודי קבוצתי ששיווקו בעבר בטענה כי הפוליסה היתה מוצר פגום.

על פי התובענה, היות ופוליסת ביטוח הסעודי הקבוצתי היתה עם אפשרות סיום התקשרות חד צדדית מצד חברות הביטוח, הרי יש בזה מן הנפגם ולכן נקרא, מוצר פגום לטענתם. עוד עולה כי אפשרות חברות הביטוח לסיום ההתקשרות באופן חד צדדי נתן להם לגיטימציה להפסיק את ההתקשרות ולהשאיר את המבוטחים ששילמו ממיטב כספם חשופים ללא כיסוי הולם.

התבועים מעוניינים לייצג את כל המבוטחים להם היתה פוליסת ביטוח סיעודי קבוצתי (קולקטיב) שבוטלה או ששונו תנאיה באופן קיצוני.

סכום התביעה שתוגש תהיה ככל הנראה לפי נזק משוערך של 7 מליארד שקלים.

מעוניינים לעשות סדר בביטוחים?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון בודק כל יום תיקי ביטוח למשפחות בישראל ומצליח לשפר ולהוזיל את עלויות הביטוח היקרות. אם גם לכם יש פוליסות ביטוח חדשות וגם ישנות צרו איתנו קשר ובדקו האם הכיסוי שרכשתם הינו הטוב ביותר עבורכם ועבור בני משפחתכם. השרות ניתן ללא עלות ללקוחות המרכז הישראלי לחיסכון.

 

 

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם