באיזה תוכנית חיסכון אלברט איינשטיין היה חוסך? הגיע הזמן שתכירו את כוח הריבית דרבית!

פורסם:

אלפי ישראלים כבר גילו את כוחה של רבית דרבית כיתרון משמעותי ליצירת הון עצמי להשגת מטרות כלכליות. תוכניות החיסכון המשלבות השקעה צברו עשרות מליארדי שקלים מאזרחי ישראל בזמן קצר. בואו לגלות איך גם אתם יכולים לחסוך וליהנות מיתרון עצום שיש לנו להציע בתוכנית חיסכון מותאמת אישית שהבנק שלכם פשוט לא רוצה שתגלו.

"ריבית דריבית היא הפלא השמיני בתבל. מי שמבין זאת, מרוויח. מי שלא – משלם." את המשפט הזה אמר לא אחר מאשר אלברט איינשטיין, כאשר חקר את הכוח העוצמתי שיש בעולם. מה שאלברט איינשטיין כבר גילה לפני שנים רבות תתפלאו, לא רבים בישראל עדין הבינו!

את רובנו לימדו שהינו קטנים שיטה פשוטה שחשוב לעבוד ולהרוויח כסף, לחסוך וכך ניתן להתעשר – אבל זה רק חלק קטן בשיטה. מה שלא לימדו אותנו שהינו קטנים זה "איך ניתן לכסף שלנו לעבוד בשבילנו" ופה אנחנו נכנסים לתמונה!

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך:

חוסכים בבנק? זאת כנראה הסיבה שאתם מפסידים כסף!

למה כל משפחה בישראל חייבת לעשות סדר בביטוחים?

איפה הפותחים תוכנית חיסכון לילדים בשנת 2019 עם מנוע סילון רב עוצמה?

קודם כל, חשוב לנו שתבינו יותר מהו כוח הריבית דרבית. כדי שתבינו יותר טוב את עיקרון הריבית דריבית ניתן לכם דוגמא:

הפקדתם 20,000 ש"ח חד פעמי ואתם מקבלים עבורם תשואה/ריבית של 10% בשנה. כמה כסף יהיה לכם אחרי שנתיים?

התשובה היא 24,200 ש"ח. מדהים, נכון?

הרווחנו 4,200 ש"ח מבלי לעשות כלום.

איך זה קרה אתם שואלים? שימו לב, התשובה היא פשוטה וחשוב לנו מאוד שתבינו כך תוכלו להפנים את עיקרון הריבית דרבית.


על פי הויקיפדיה: "ריבית דריבית – ריבית מצטברת: ריבית המחושבת לא רק על הקרן אלא גם על ריבית שהצטברה בתקופה הקודמת
."

התשובה היא די פשוטה להבנה: בסוף שנה הראשונה צברתם סכום כסף של 22,000 ש"ח זה הסכום שהפקדתם פלוס ריבית פשוטה של 10% בשנה. מה שקורה בשנה השנייה מהווה את עיקרון ריבית דריבית, שימו לב! בשנה השנייה יש לכם תשואה של 10% על הסכום של השנה שעברה דהינו, 10% על 22,000 ש"ח כך יוצא שאחרי שנתיים קבלתם עוד 2,200 ש"ח ריבית ולא 2,000 ש"ח כמו שנה שעברה. עכשיו תחשבו את זה על 10 שנים ותגידו לנו אם שווה לכם לחסוך על פי עקרון הריבית דריבית.

למה הורים עדין חוסכים לילדים בבנק?

"ככל שיש לנו יותר זמן חיסכון כך כוח הריבית דריבית הכי עוצמתי בשבילנו". שאלנו את שי לאופולד מנהל השקעות בכיר ומנכ"ל החברה שלנו מדוע עדין יש אנשים בישראל שחוסכים בבנק? התשובה הפתיעה גם אותנו!

"לנושא הזה יש לנו תשובה מאוד ברורה ולפי ניסיון של מעל לעשור בתחום החיסכון, אנחנו מבינים שהבעיה היא לא רק חוסר הבנה בלבד, אלא תפיסה פסיכולוגית שגויה שיש לאזרחי ישראל. אנו בטוחים שהבנק הוא מקום בטוח ויציב והכסף שלנו מובטח – כך לימדו אותנו עוד בילדות."

עד לפני שנים לא רבות, הבנקים נשלטו על ידי המדינה, אבל היום הם מוסד פרטי הפועל למטרות רווח בלבד לבעלים שלהם, איך הם מרווחים אתם יודעים? עיקרון הריבית דריבית מהצד של ההלוואות! את הכסף שאתם מפקידים ובקבלים כמעט 0% ריבית הם מלווים בריבית שנתית גבוהה הפער בין הריבית שלא קיבלתם לבין הריבית שגבה הבנק מהמינוס או מהלוואה שלקחתם הוא הרווח העצום שהם עושים בשנה.

הבעיה היא שהבנק לא מעניק לנו שום יתרון מלבד לצבור כסף שלא עושה כלום בשבילנו. אם נגלה לכם שאתם לא מרוויחים ונשארים במקום והבנק מתעשר על הגב שלכם, זה יעזור?

הפתרון: תוכנית חיסכון מותאמת אישית

המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניקים לכם הזדמנות מעולה לחסוך בצורה חכמה שתוכל להעניק לכם עתיד כלכלי מבטיח. על ידי הכרה אישית של הצריכים האישיים שלכם והשאיפות הכלכליות שלכם ניתן לבנות תוכנית חיסכון שיכולה להעניק לכם תשואה גבוה שתוכל להקפיץ את סכום החיסכון שלכם פלאים במהלך השנים.

הכלים שאנו משתמשים בהם הם:

קרן השתלמות לעצמאיים – כל עצמאי רשאי להפקיד עד גובה התקרה השנתית. אם לא ניצלתם את הזכאות תוכלו לשלב הפקדה נוספת לתוכנית חיסכון לילדים במקום בבנק ובכך לנצל את הזכאות שלכם ולקבל פטור ממס על הרווחים.

קופת גמל להשקעה – תוכנית חיסכון מעולה אשר מעניקה לכם אפשרות להשקיע נכון באפיקי השקעה מותאמים אישית ויכולת משיכת כספים יומית.

פוליסת חיסכון בחברת ביטוח – תוכנית חיסכון מותאמת אישית עם מספר גדול של מסלולי השקעה עם יכולת משיכת כספים יומית. היתרון העצום מלבד אפיקי ההשקעה היא היכולת שלכם להשקיע בנלד"ן מניב ובתשתיות אשר מעניקות יתרון עצום על פני שאר אפיקי ההשקעה.

לסיכום, כדאי מאוד להתחיל לחסוך באפיקי השקעה שיכולים להעניק לכם יתרון ריבית דריבית. איזה אפיק השקעה הכי טוב בשבילכם? נשמח לעזור לכם לקבל הכוונה מקצועית על ידי מומחה החיסכון שלנו ולקבל החלטה שיכולה לעזור לכם לבנות עתיד כלכלי מבטיח.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם