תוכנית חיסכון בחברת ביטוח – למה זה יותר טוב מהבנק?

פורסם:

עבור רבים מאיתנו, העמדת תוכנית חיסכון, מתקשרת באופן אוטומטי לפעילות הבנקים המסחריים בישראל, המציעים לכל אחד ואחת מאיתנו מגוון נרחב של תכניות חיסכון קצרות וארוכות טווח כאחד. אך כמה מאיתנו מודעים לאפשרויות החיסכון באמצעות חברות הביטוח השונות, ויתרה מכך, כמה מאיתנו מודעים למכלול היתרונות הנלווים לתוכניות החיסכון המנוהלות על ידי חברות הביטוח. בשורות הבאות נחשוף בפניכם את כל יתרונות החיסכון באמצעות חברות הביטוח. 

הרבה יותר מסלולי השקעה

הרוב המכריע של תוכניות החיסכון בחברות הביטוח, הן תוכניות לטווח הארוך, כלומר תוכניות חיסכון המיועדות בין היתר – ולא רק – לצרכי פנסיה עתידית. כל תוכנית חיסכון בחברת ביטוח לטווח הארוך, מעמידה לרשותכם מגוון נרחב של מסלולי השקעה המותאמים לכל חוסך באופן פרטני בהתאם להכנסותיו, יכולותיו הכלכליות וצרכי החיסכון לטווח הארוך. היצע מסלולי ההשקעה הופך את תוכנית החיסכון בחברות הביטוח ליותר אטרקטיבית והרבה יותר מותאמת ברמה האישית לכל אחד ואחת מכם. בנוסף, מעבר בין מסלול השקעה מסוים למשנהו בחברת הביטוח, איננו כרוך בתשלום מס, וזאת בנוסף לעובדה שהמיסוי על תוכנית חיסכון בחברת ביטוח מיושם רק על הרווח הריאלי מיום החלת החיסכון ועד ליום משיכת הכסף.

פחות עמלות

תוכנית חיסכון בחברת ביטוח אומנם תחייב אתכם בתשלומי דמי ניהול תקופתיים, אך היא לא כרוכה בתשלום עמלות המונהגות בכל הבנקים המסחריים בישראל. עמלות אלו כוללות בין היתר: עמלת מכירה, עמלת קנייה, עמלת מינימום, עמלת מקסימום עמלת שמירה ועוד כל מיני מושגים שבסיכומו של חשבון עולים לכם יותר מדי כסף.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

רמת נזילות גבוהה יותר

בניגוד לתוכניות חיסכון בבנק, כל תוכנית חיסכון בחברת ביטוח מאפשרת לכם ליהנות מרמת נזילות גבוהה יותר, כלומר, אתם לא נדרשים לסגור את כספכם לשנים ארוכות על מנת ליהנות מריבית גבוהה יותר על כספכם. באמצעות תוכניות החיסכון בחברות הביטוח אתם יכולים ליהנות מרמת נזילות אפילו ברמה היומית.

לקבלת הצעה משלמת במיוחד לחיסכון בחברת ביטוח – לחצו כאן >>

חיסכון פנסיוני

בכל הקשור לחיסכון לטווח הרחוק במסגרת תוכנית חיסכון פנסיונית, כמעט כל תוכנית חיסכון המוצעת לכם על ידי חברות הביטוח עדיפה בכל הפרמטרים המופיעים לעיל מאשר תוכנית חיסכון המוצעת לכם על ידי הבנקים המסחריים בישראל.
הצע מסלולי ההשקעה בשילוב הטבות המיסוי והחיסכון בעמלות, מאפשר לכל אחד ואחת מכם ליהנות מתוכנית חיסכון המותאמת באופן אישי לכל אחד ואחת מכם, וכל זאת במסגרת העמדת תוכנית חיסכון לטווח הרחוק בחברת ביטוח.

 

חיסכון עושים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

רוצים לדעת יותר על יתרונות החיסכון בחברות הביטוח? רוצים להכיר מקרוב את אפשרויות החיסכון השונות העומדות לרשותכם? רוצים ליהנות מיותר תשואה עתידית על הכסף שלכם? זה הזמן ליצור עם אחד מומחי החיסכון העומדים לרשותכם מטעם המרכז הישראלי לחיסכון, המרכז שעושה יותר בשביל הכסף שלך.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם