תוכנית חיסכון לילדים – הדרך הנכונה להבטחת עתיד כלכלי

פורסם:

כהורים אנו רוצים את הטוב ביותר עבור ילדנו, בין אם מדובר מבחינה רגשית או חומרית. אחד הדברים שאנו כהורים עסוקים בו, זה הצורך להבטיח את עתידם של ילדנו ולוודא שלא יהיה חסר להם דבר, בהווה בעתיד. תוכנית חיסכון לילדים נועדה בדיוק למטרה זו, אבל איך עושים את זה נכון ?

איך מתחילים תוכנית חיסכון לילדים?

הצעד הראשון הוא להחליט מהו סכום החיסכון שאנו מעוניינים לחסוך לכל ילד. לכל משפחה שיקולים אחרים, הנובעים מיכולת כלכלית, מספר הילדים ומטרת החיסכון. גם סוג החיסכון חשוב, אם מדובר בחיסכון שנועד למטרה מסוימת, כמו טיול בר מצווה, יש לו תקופת זמן מוגדרת ולכן חשוב לבחור את התוכנית עם התנאים האופטימליים, עד למועד הפירעון.
שבו עם התקציב החודשי שלכם כמשפחה וראו מהו סכום הפקדה ריאלי, כזה שתוכלו לעמוד בו עד ליעד שהצבתם מבלי שתצטרכו להתפשר על רמת חייכם או שתאלצו לעצור בכל פעם, היות ולא נותר לכם די תקציב להפריש לחסכונות.

הזמן הכי טוב להתחיל לחסוך לילדים

הורים רבים מחליטים להתחיל לחסוך כבר עם לידת התינוק, במטרה לצבור כמה שיותר כסף במועדים חשובים כמו לימודים או חתונה. נכון, התינוק רק נולד, אך לא תאמינו כמה מהר הזמן עובר וחוץ מזה, אף פעם לא מזיק שיש לילד משהו ריאלי להתחיל אתו את החיים. חישבו על זה כך, אם אתם מתחילים מוקדם, אתם לא צריכים להפריש סכום גבוה שהרי אלמנט הזמן משחק לטובתכם ומאפשר לכם להפריש לחיסכון ילדכם משהו שבאמת תוכלו לחיות אתו בשלום.
אחת הדרכים לעשות זאת, זה לחסוך את קצבת הילדים. כסף שאתם מקבלים מהמדינה בעבור כל ילד, בתנאים שונים. בדרך זו אתם כביכול לא מפרשים לחיסכון כסף מהכיס, אלא פשוט שמים לו בצד את הקצבה שנועדה לו.
פה חשוב לציין שגם אם לא התחלתם לחסוך עם לידת הילד או שהתחלתם והפסקתם, אף פעם לא מאוחר מדי להתחיל לחסוך. כל סכום יותר גבוה מלא סכום ומה שתעשו היום ישפיע באופן ישיר על העתיד, אולם במקרה כזה כן חשוב לקבל הכוונה ולהיחשף לתוכניות חיסכון שונות, על מנת לקבל תנאים יותר אופטימליים.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

מה עדיף לחסוך סכום חד פעמי או כל חודש?

הדבר כמובן תלוי בהתנהלות המשפחתית שלכם, יש מי שנוח לו יותר להפריש סכום קבוע בכל חודש, כמו לכל תןכנית אחרת ויש מי שדווקא מעדיפים לקחת איזה סכום חד פעמי שנכנס, כמו למשל מתנת בת מצווה ולשים בצד בבאת אחת או להשתמש בכסף כבסיס להתחלה יפה לחיסכון ארוך טווח.

מילה לסיום

כשזה נוגע לתוכנית חיסכון לילדים, חשוב מאוד להבין שמדובר בתוכנית כלכלית לכל דבר. אל תתנו לאלמנט הרגשי לבלבל אתכם, נכון, מדובר בילדים שלנו אך כמו שבכל השקעה או חיסכון היינו מבקשים לראות תשואה יפה, גם פה, נרצה לדרוש יותר על השקל ולעתים זה אומר לא ללכת דווקא למסלול הסטנדרטי, אלא להעז יותר.
אחרי הכול, מדובר בעתיד של הדבר החשוב לנו ביותר.

תוכנית חיסכון לילדים עושים רק עם המומחים

בהחלטה חשובה כמו בניית עתיד כלכלי לילדכם רצוי וכדאי להיעזר באיש מקצוע הטוב ביותר המוצע לכם. צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מכיל את אנשי המקצוע המובילים והמנוסים ביותר בשוק תוכניות החיסכון ובניית מעטפת ביטוחי ראויה. אנו מבטיחים לכם כי נעשה הכל כדי להבטיח יחד אתכם עתיד כלכלי מבטיח לילדכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחיסכון לילדים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם