תוכנית חיסכון לילדים – העתיד מתחיל עכשיו!

פורסם:

תוכניות חיסכון לילדים הן ברוב המקרים אפיקי חיסכון לטווח הארוך, אשר נועדו להבטיח לילדיכם סכומי כסף מכובדים לכל צורך ולכל מטרה לעתיד לבוא. כיום, תוכלו ליהנות ממספר רב של חלופות המיועדות לצרכי השקעה וחיסכון לילדים. מה הן החלופות העומדות לרשותכן ומהו היתרון והחיסרון בכל חלופה? כל התשובות בשורות שלפניכם.

החיסכון הבנקאי בישראל – האם הוא כדאי?

תוכנית חיסכון לילדים המנוהלת באמצעות אפיקי החיסכון הבנקאיים, היא חלופת החיסכון המסורתית והמוכרת ביותר. אפיק חיסכון זה מאפשר להורים החוסכים להפריש סכומי כסף קבועים מדי חודש, וכפועל יוצא מכך, ולהבטיח לעצמם אפיק חיסכון סולידי ונטול סיכונים.

ברוב תוכניות החיסכון לילדים המוצעות לכם על ידי הבנקים המסחריים בישראל תדרשו לשלם מס קבוע בגובה של  15 אחוזים מהרווח, וזאת במועד פירעון התוכנית. בכל מקרה אחר, כלומר, "שבירת" התוכניות טרם זמן הפירעון, תדרשו לשלום קנסות יציאה גבוהים בנוסף לתשלום עמלות בגין היציאה המוקדמת. היתרון המרכזי של תוכנית החיסכון הבנקאית טמון בעובדה שהיא מאפשרת לכם ליהנות מרמת סיכון נמוכה, אך חלק מההורים רואים ביתרון זה גם חיסרון, וזאת בשל הריביות הנמוכות המוענקות לכם על ידי הבנק עבור הכסף הנצבר בתכנית גם לטווח הארוך. הבנקים לרוב מנצלים לכאורה את חוסר ההבנה של הציבור בתחום הפיננסים ומעניקים לחוסכים ריבית אפסית ואם נקח בחשבון את האינפלציה, החוסכים בעצם מפסידים כסף.

צרו קשר וקבלו הצעה משתלמת במיוחד לתוכנית חיסכון לילדים >>

חיסכון באמצעות קרן השתלמות

קרנות ההשתלמות הפכו בשנים האחרונות לאפיק החיסכון האטרקטיבי ביותר לטווח הבינוני, וזאת בשל הטבות המס הנלוות אליהן. העמדת תוכנית חיסכון לילדים באמצעות קרן השתלמות הינה פעולה המאפשרת לכם כהורים לחסוך דרך מקום העבודה – במידה והמעסיק נותן האבה זו –  וכפועל יוצא מכך ליהנות מהטבות מס על הרווח בתום תקופת החיסכון. הפקדת כספי לצרכי חיסכון דרך קרנות ההשתלמות מאפשרות לכם ליהנות גם מבניית תמהיל השקעתי בהתאם לרמת הסיכון המועדפת עליכם. קרן השתלמות במעמד עצמאי הינו הפתרון הטוב ביותר לחיסכון לילדים – רוצים לדעת איך? צרו עמנו קשר עוד היום.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

חיסכון באמצעות חברות הביטוח

כיום, יותר ויותר חברות ביטוח מאפשרות לכם ליהנות ממסלולי חיסכון לטווח הבינוני והארוך. תוכנית חיסכון לילדים באמצעות חברות הביטוח מעמידות לרשות ההורים מגוון נרחב של יתרונות הכוללים בין היתר: מסלולי השקעה מגוונים, אופציה למעבר דינמי בין מסלולי ההשקעה השונים ללא תשלום דמי יציאה, תשלום מופחת בגין עמלות דמי ניהול, רמת נזילות גמישה המאפשרת לכם למשוך את כספי החיסכון בכל עת תשואה גבוהה ויכולת חיסכון גמישה ואפקטיבית לילדכם.

למה כדאי לכם לפתוח תוכנית חיסכון עם המומחים שלנו?

רוצים לדעת יותר על אפיקי החיסכון לילדים? רוצים להכיר מקרוב את היתרונות והחסרונות הנלווים לכל אחת מתוכניות החיסכון לילדים המוצעות לכם? רוצים ליהנות מתכנון מקצועי ומושכל של תוכנית החיסכון לילדיכם? אצלנו במרכז הישראלי לחיסכון, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של שירותים המאפשרים לכל אחד ואחת מכם לתכנן באופן יעיל יותר את עתידם הכלכלי של ילדיו. צרו עימנו קשר עוד היום, וגם אתם תוכלו להבטיח את עתידם הכלכלי של ילדיכם!

חשוב שתדעו – צוות המומחים הפועל מטעמנו מקפיד על התאמת תכנית החיסכון לילדים בהתאם למצבכם הכלכלי ובהתאם למטרות החיסכון העתידי לטווח הבינוני או הארוך.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לחיסכון לילדים

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם