תוכנית חיסכון לנכדים: מתנה נפלאה לעתיד כלכלי בטוח

פורסם:

רוצים להבטיח עתיד כלכלי לנכדים? פתיחת תוכנית חיסכון יכולה לעזור להתחיל חיים בוגרים נוחים לנכדים שלכם וגם להשאיר זיכרון מתוק מסבא וסבתא. אז איפה הכי כדאי לחסוך לנכדים? ביקשו ממנכ"ל המרכז הישראלי לחיסכון מר שי לאופולד לכוון אתכם לאפיק חיסכון והשקעה כי טוב לנכדים שלכם

כשאילן, סבא גאה לחמישה נכדים, נכנס אלי למשרד דבר ראשון שביקש "תדאג שלנכדים שלי יהיה מספיק כסף לאוניברסיטה – זו המתנה שלי!" הצהיר בגאווה אילן ואני ניגשתי ישר למלאכה מספר שי לאופולד מנכ"ל המרכז הישראלי לחיסכון. אילן ביקש להגיע לסכום של 40 אלף ש"ח לכל נכד ובחישוב מהיר הבנתי שצריך לחסוך 200 אלף ש"ח תוך 15 שנה לפחות. הבטתי באילן ואמרתי לו, אתה בן 73 ועם הפקדה חודשית של 1,000 ש"ח אולי אצליח לחסוך ולהשקיע לך נכון ולהגיע לסכום, אבל אילן, מי מבטיח לך שתחייה עוד 15 שנה? אני זוכר שלא הרגשתי נעים, אך מתוקף תפקידי כמנהל סיכונים ופיננסים הייתי חייב לשתף אותו בחישוב שלי מספר שי לאופולד. המלצתי לאילן לשלב סכום חד פעמי של 50,000 ש"ח ולעלות את ההפקדה החודשית ל 1,250 ש"ח ובכך לצמצם את זמן החיסכון להגעה ליעד ל 8 שנים בלבד, אילן הסכים ויצאנו לחפש את אפיק החיסכון וההשקעה הכי טוב בשביל נכדיו.

קופת גמל להשקעה? נחמד, אבל לא הכי טוב!

שהתחלתי להסביר לאילן על אפיקי השקעה וחיסכון מותאמים לנכדים בחרתי להתחיל בקופת גמל להשקעה. היה לאילן פשוט להבין כי הוא זכר את קופות הגמל הוותיקות שהיוו אפיק חיסכון נהדר לתקופה של 15 שנה, אך הסברתי לאילן שהמצב כאן שונה ומדובר על אפיק השקעה בעל שם דומה אבל עם הטבות מס וניהול השקעות קצת שונה. אומנם שבקופת גמל להשקעה אפשר להפקיד את הכספים לטובת הנכד ישירות על שמו אך שיקולי מס היו כאן משקל חשוב. בגלל התוכנית שאילן רצה, משיכה לאחר תקופה כזאת היתה מאלצת את הנכדים לשלם מס, אז בדקתי שוב את הנתונים של אילן ומצאתי פיתרון!

פוליסת חיסכון בחברת ביטוח – הכי שווה לזכאים לפטור ממס לפי סעיף 125 ד'!

פוליסת חיסכון בחברת ביטוח מתנהלת בדיוק כמו קופת גמל להשקעה עם יתרונות וחסרונות, אך במקרה של אילן היתרונות היוו משקל חשוב. בגלל הגיל של אילן, הוא היה זכאי להטבת מס על פי סעיף 125 ד' מה שאומר שאילן לא יצטרך לשלם מס על הרווחים בתוכנית החיסכון לנכדים שלו. בנוסף, הסברתי לאילן כי בניית תוכנית חיסכון בפוליסת חיסכון בחברת ביטוח מעניקה לו גם השקעה בנכסים בלתי סחירים מה שמבטיח לו יותר יציבות בחיסכון וההשקעה לטווח הבינוני. הסברתי לאילן שהחיסרון בפוליסת חיסכון שהכספים נרשמים עליו – זאת כדי שיקבל את הפטור ממס על הרווחים ושדמי הניהול קצת יותר יקרים – אבל נזכרתי שאילן מנהל דרכי את החיסכון שלו בקופות הגמל ובקרן ההשתלמות אז הצלחתי להשיג לו הנחה בדמי הניהול ובכך פתרתי את הבעיה.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

תוכנית חיסכון לנכדים היא הדרך הכי טובה לעתיד כלכלי מבטיח

בשנים האחרונות מרבית ההורים מתקשים לחסוך בעצמם עבור ילדיהם בגלל יוקר המחיה בישראל. לפיכך, ישנה תופעה חדשה בה סבא וסבתא לוקחים יוזמה וחושבים כיצד ניתן לעזור לנכדים. אם גם אתם מעוניינים לעזור לנכדים שלכם להתחיל את חייהם הבוגרים בצורה נוחה יותר צרו איתנו קשר ומומחה חיסכון ופיננסים ישמח ללוות אתכם בבחירת אפיק חיסכון והשקעה מותאם אישית לנכדכם.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לתוכנית חיסכון

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם