תופעת הקורונה פוגעת בתשואות קופת גמל וקרן השתלמות שלכם

פורסם:

תשואות קופות הגמל וקרנות ההשתלמות במהלך חודש ינואר נפגעו קשות בגלל משבר תופעת הקורונה בסין. ביקשנו ממומחה חיסכון ארוך טווח שלנו לשקף מה קרה ולהציג פתרונות לתקופה הקרובה

בזמן האחרון שוק המניות העולמי והישראלי בפרט קורס עקב תופעת הנגיף הקורונה בסין, על פי הנתונים שמתקבלים במהלך חודש ינואר מהגופים המוסדיים, תופעת משבר הקורונה בסין חתכה את התשואות ב70% במהלך חודש ינואר כאשר שוק קופות גמל וקרן השתלמות באמצע החודש כבר עמדו על תשואה ממוצעת של 1.4% וסיימו לבסוף עם תשואה ממוצעת של 0.5% לערך.

"חשוב לבדוק את החשיפה של תמהיל ההשקעות שלכם בקופות הגמל וקרנות ההשתלמות לשוק המניות" אומר מומחה חיסכון ארוך טווח מר רועי שוחטמן

כתובות נוספות שאולי יעניינו אותך:
עושים סדר בקופות הגמל אחת ולתמיד!
למה כל משפחה בישראל חייבת לעשות סדר בביטוחים?

עקב תופעת הקורונה המגמה בשווקי עולם וגם בישראל נמשכת להיות לא יציבה ומשפיעה על שוק קופות הגמל וקרנות ההשתלמות ולכן ביקשנו ממר רועי שוחטמן מומחה חיסכון ארוך טווח במרכז הישראלי לחיסכון להציג פתרונות לתקופה הקרובה ולעתיד התכנון הפיננסי של כל אדם.

"חשוב לזכור את משך זמן החיסכון וההשקעה" אומר רועי שוחטמן. אדם שזמן פירעון החיסכון שלו קרב חשוב לשמור את ניהול השקעותיו ברמה סולידית, מי שיש לו עוד שנים רבות לא צריך להתרגש יתר על המידה. כמו כן, אם התנהלותכם סולידית בדקו מה רמת החשיפה של מנהל ההשקעות שלכם לשוק הסיני ובמידה ואתם חשופים יותר מידי יש להתייעץ על מומחה. "לקוחות המשרד שלי לרוב מבוגרים ולכן תמהיל ההשקעות שלהם בקופת גמל וקרן השתלמות די סולידי והם לא מרגישים את הפגיעה של נגיף הקורנוה בניהול השקעותיהם" מסביר רועי שוחטמן. לכן, חשוב מאוד! להתאים את מסלול החיסכון וההשקעה מבעוד מועד לכל תרחיש שיכול לקרות.


רוצים לעשות סדר בקופת הגמל וקרן השתלמות שלכם?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק לכם אפשרות לערוך מבדק פנסיוני מקיף שיכול לתת לכם תמונת מצב עדכנית אודות החיסכון שלכם בקרן ההשתלמות וקופת הגמל והתאים לכם את המסלול הנכון ביותר בשבילכם מבין כל חברות הביטו ובתי ההשקעות בישראל להוזיל לכם דמי ניהול ולהעניק לכם יחס אישי וישיר על ידי מומחה צמוד. צרו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

ליצירת קשר ולקבלת הכוונה אישית
ממר רועי שוחטמן התקשרו: 050-7682540

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לכללי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם