תיק השקעות- כיצד להרכיב תמהיל השקעות נכון?

פורסם:

בכל הנוגע לניהול תיקי השקעות, ישנם מספר עקרונות מהותיים המשפיעים על אופי השקעתכם לטווח הקצר, הבינוני או הארוך. אחד מהעקרונות המרכזיים ביותר הנלווים לבניית תיק השקעות הינו תמהיל תיק ההשקעות במסגרתו נקבע מהו אחוז ההשקעה המופנה למניות, אגרות חוב ממשלתיות, אגרות חוב קונצרני, מטבח חוץ, סחורות וכדומה. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר טיפים ועצות בנוגע לשאלה המופיעה בכותרת: כיצד להרכיב תמהיל השקעות נכון?

ניהול תיקי השקעות – שלבי התכנון המקדים

ניהול תיק השקעות, ואין זה משנה אם אתם עומדים לנהל אותו בכוחות עצמכם או באמצעות מנהלי השקעות מקצועיים, מחייב אתכם להגדיר מראש את אופי ההשקעה הרצויה לכם ואת הרכב תיק ההשקעות (תמהיל השקעה). הגדרת נושאים אלו מיושמת בהתאם לכל אחד מהפרמטרים הבאים: סכום ההשקעה, משך ההשקעה, רמת הסיכון הנלווית להשקעתכם ואפיקי ההשקעה המותאמים לכם.
ברוב המקרים, את שלבי התכנון המקדים מומלץ לקיים באמצעות נציג פיננסי בכיר המתמחה בניהול תיקי השקעות, וזאת לצרכי התאמת תיק ההשקעות לכל אחד מהפרמטרים המופיעים לעיל. אנחנו במרכז הישראלי לחיסכון, מעמידים לרשותכם שירות הכוונה בכל הנוגע לניהול תיקי השקעות. שירותי הכוונה ובקרה שלנו מאפשרים לכל אחד ואחת מכם לבחון באופן המקצועי והמקיף ביותר את מכלול החלופות העומדות לרשותכם בטרם פתיחת תיק ההשקעות.

ניהול תיקי השקעות – בניית תמהיל השקעות

אחד מהפרמטרים המהותיים ביותר בנוגע לניהול תיקי השקעותיכם הוא קביעת הרכב התיק, כלומר, תמהיל תיק ההשקעות. לצורך בניית תמהיל תיק ההשקעות תדרשו לבחון מה היא רמת הסיכון הרצויה לכם אל מול רמת התשואה אליה תרצו להגיע. הגדרת רמת הסיכון היא זו שתקבע בסופו של הליך את הרכבת תיק ההשקעות, והיא זו שתקבע מהו אחוז ההשקעה שיופנה לטובת כל אחד מאפיקי ההשקעה בתיק.
במסגרת בניית תיק השקעות סולידי במסגרתו רמת הסיכון הינה סולידית, כלומר, נמוכה, הרכב המניות בתיק ההשקעות שלכם נע בין 10% ל-20% מכספי ההשקעה שלכם. בתיקים סולידיים, אחוז ההשקעה הגבוה ביותר מופנה (ברוב המקרים) לאפיקי השקעה באגרות חוב ממשלתיות בריבית קבועה. במסגרת בניית תיק השקעות דינמי במסגרת רמת הסיכון הינה דינמית, כלומר, גבוהה, הרכב המניות בתיק ינוע בין 20% ל-50%.
לאחר בניית תמהיל ההשקעות, כל שנותר לכם לעשות הוא לנהל את תיקי ההשקעות שבידיכם באופן המקצועי והממוקד ביותר. כיום, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של מסגרות ניהול ואמצעים טכנולוגיים המאפשרים לכם לשפר וייעל את אופן ניהול השקעותיכם בכל רגע נתון.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

תיק השקעות מנהלים רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

יש לכם תיק השקעות? רוצים להשיג את התשואה הטובה ביותר בשבילכם? צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון בעל ניסיון עשיר בניהול תיקי השקעות דואג שלכל לקוח יהיה את תיק ההשקעות המתאים בדיוק לאופיו ולצרכיו האישיים. צוות המומחים מבקר את ניהול תיק ההשקעות ומעניק שקיפות מלאה לקהל לקוחותיו.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לניהול תיק ההשקעות שלך

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם