תשואות הראל מגוון לחודש יולי 2021

פורסם:

חודש יולי היה חודש מאתגר לחוסכים ולמשקיעים בשוק ההון ובהראל מגוון בפרט. מסלולי ההשקעה בהראל מגוון נעו בין תשואה שלילית של 0.44%- לבין תשואה חיובית של 2.35% במהלך חודש יולי 2021.

המשקיעים והחוסכים בהראל מגוון אשר השכילו לחסוך ולהשקיע במלול מחקה מדד S&P 500 המשיכו את המגמה החיובית מתחילת השנה והצליחו בעזרת השקעה פסיבית במסלול זה להניב תשואה של 2.35% רק במהלך חודש יולי 2021. שילוב של דמי ניהול זולים ופלטפורמת השקעה נוחה כמו בהראל מגוון יכולים לעזור לחוסכים לנהל את הכסף שלהם בצורה נוחה וקלה.

כזכור, פוליסת חיסכון מגוון השקעות הינה תוכנית חיסכון של חברת הביטוח הראל אשר ניתן לחסוך ולהשקיע כל סכום כסף, לטווחי זמן שונים ולכל מטרה. למידע נוסף אודות תוכנית החיסכון הראל מגוון ניתן לקבל בלחיצה על הלינק הבא: הראל מגוון

תשואות מסלולי השקעה מובילים הראל מגוון לחודש יוני 2021

הראל מגוון מסלול כללי 0.05%

הראל מגוון מסלול אג"ח עד 20% במניות 0.7%

הראל מגוון מסלול אג"ח עד 10% במניות 0.26%

הראל מגוון מסלול אג"ח ללא מניות 0.44%

הראל מגוון מסלול מניות 0.23%-

הראל מגוון מסלול חו"ל 0.44%-

הראל אינדקס S&P מחקה מדד 2.35%

מעוניינים לחסוך ולהשקיע בהראל מגוון עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון?

המרכז הישראלי לחיסכון מזמין אתכם לשיחת הכרות ומציעים לכם את מיטב המומחים בעלי ניסיון עשיר בניהול תוכניות חיסכון והשקעה לכל מטרה אשר עובדים בפיקוח משרד האוצר והרשות שוק ההון ביטוח וחיסכון.

במהלך 10 שנים האחרונות, צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מנהלים ללקוחות החברה מאות מיליוני שקלים בהצלחה יתרה. אנו מזמינים גם אתכם, ליהנות מיתרונות החיסכון ולהצטרף לאלפי הלקוחות שכבר נהנים מתשואות עודפות מחיסכון בבנק, בלווי צמוד של אנשי מקצוע מהטובים בשוק הפיננסים והביטוח.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם