תשואות הראל מגוון לחודש יוני 2021

פורסם:

פוליסת חיסכון הראל מגוון של חברת הביטוח הראל הניב לחוסכים ולמשקיעים בה תשואות חיוביות גם במהלך חודש יוני 2021. טבלת תשואות מסלולי השקעה הראל מגוון בהמשך הכתבה.

חודש יוני 2021 התאפיין כחודש של מגמה חיובית במסלולי ההשקעה השונים בשוק ההון ובהראל מגוון בפרט. חוסכים ומשיקים רבים הוסיפו לפוליסת החיסכון שלהם הראל מגוון במהלך חודש ינואר תשואה חיובית נאה כמעט בכל מסלולי ההשקעה השונים והמגוונים בפוליסת החיסכון הראל מגוון.

כזכור, פוליסת חיסכון מגוון השקעות אישי היא תוכנית חיסכון של חברת הביטוח הראל אשר ניתן לחסוך ולהשקיע כל סכום כסף, לטווחי זמן שונים ולכל מטרה. למידע נוסף אודות תוכנית החיסכון הראל מגוון ניתן לקבל בלחיצה על הלינק הבא: הראל מגוון

יתרונה הגדול של פוליסת חיסכון הראל מגוון בכך שהיא מאפשרת לחסוך בה לבחור בדרך ניהול החיסכון המועדפת עליו, מבין מגוון מסלולים נזילים הניתנים למשיכה בכל עת. ניתן לנוע בין מסלולים החיסכון וההשקעה בכל זמן, ואף לשלב בין מספר מסלולי השקעה שונים, כל זאת, בדמי ניהול אטרקטיביים במיוחד ובליווי אנשי מקצועי מנוסים באופן צמוד. כמו כן, ניתן לקבל הלוואת גישור על יתרת הכספים בתנאים מועדפים ובזמן קצר יחסית.

תשואות מסלולי השקעה מובילים הראל מגוון לחודש יוני 2021

הראל מגוון מסלול כללי 0.73%

הראל מגוון מסלול אג"ח עד 20% במניות 0.7%

הראל מגוון מסלול אג"ח עד 10% במניות 0.69%

הראל מגוון מסלול אג"ח ללא מניות 0.41%

הראל מגוון מסלול חו"ל 0.93%

הראל מגוון מסלול מניות 0.59%

הראל אינדקס S&P מחקה מדד 2.59%

מעוניינים לחסוך ולהשקיע בהראל מגוון עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון בעל ניסיון עשיר בניהול תוכניות חיסכון והשקעה לכל מטרה, עובד בפיקוח משרד האוצר והרשות שוק ההון ביטוח וחיסכון.

במהלך 10 שנים האחרונות, צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מנהלים ללקוחות החברה מאות מיליוני שקלים בהצלחה יתרה. אנו מזמינים גם אתכם, ליהנות מיתרונות החיסכון ולהצטרף לאלפי הלקוחות שכבר נהנים מתשואות עודפות מחיסכון בבנק, בלווי צמוד של אנשי מקצוע מהטובים בשוק הפיננסים והביטוח.


השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם