תשואות הראל מגוון לחודש ינואר 2019

פורסם:

הראל מגוון השקעות אישי של של חברת הביטוח הראל הניבה בחודש ינואר 2019 תשואה חיובית נאה לחוסכים ולמשקיעים בתוכנית החיסכון "הראל מגוון"

חודש ינואר 2019 התאפיין כחודש של מגמה חיובית באפיקי ההשקעה השונים בשוק ההון ובהראל מגוון בפרט. חוסכים רבים הניבו הוסיפו לתוכנית החיסכון שלהם במהלך חודש ינואר תשואה חיובית נאה כמעט בכל מסלולי ההשקעה השונים והמגוונים בתוכנית החיסכון מגוון של חברת הראל.

מגוון השקעות אישי היא תוכנית חיסכון של חברת הביטוח הראל אשר ניתן לחסוך ולהשקיע כל סכום כסף (קטן כגדול), לטווחי זמן שונים ולכל מטרה. למידע נוסף אודות תוכנית החיסכון הראל מגוון ניתן לקבל בלחיצה על הלינק הבא: הראל מגוון

יתרונה הגדול של תוכנית החיסכון הראל מגוון הוא בכך שהיא מאפשרת לחסוך בה לבחור בדרך ניהול החיסכון המועדפת עליו, מבין מגוון מסלולים נזילים. ניתן לנוע בין מסלולים החיסכון וההשקעה בכל זמן, ואף לשלב בין מספר מסלולי השקעה שונים, כל זאת, בדמי ניהול אטרקטיביים במיוחד ובליווי אנשי מקצועי מנוסים באופן צמוד.


תשואות מסלולי השקעה מובילים הראל מגוון לחודש ינואר 2019

הראל מגוון מסלול כללי 2.81%

הראל מגוון מסלול אג"ח עד 20% במניות 1.9%

הראל מגוון מסלול אג"ח עד 10% במניות 1.5%

הראל מגוון מסלול אג"ח ללא מניות 1.11%

הראל מגוון מסלול חו"ל 1.92%

הראל מגוון מסלול מניות 5.99%


מעוניינים לחסוך ולהשקיע בהראל מגוון עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון בעל ניסיון עשיר בניהול תוכניות חיסכון והשקעה לכל מטרה, עובד בפיקוח משרד האוצר והרשות שוק ההון ביטוח וחיסכון.

בשנים האחרונות, אנו מנהלים ללקוחות החברה מאות מיליוני שקלים בהצלחה יתרה. אנו מזמינים גם אתכם, ליהנות מיתרונות החיסכון ולהצטרף לאלפי הלקוחות שכבר נהנים מתשואות עודפות מחיסכון בבנק, בלווי צמוד של אנשי מקצוע מהטובים בשוק הפיננסים והביטוח.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם