הראל, מגדל, הפניקס, כלל, ביטוח ישיר ו- AIG השוואה בין חברות הביטוח לשנת 2019

פורסם:

בשנים האחרונות התחזקה המגמה לעבור בין חברות הביטוח השונות בעקבות המלצות או תהליך בדיקת ביטוחים להוזלת עלויות, ביטול כפילויות וכו'. בכתבה הבאה נעסוק כיצד ניתן לערוך השוואה בין חברות הביטוח השונות ולקבל מסקנה מי הכי מתאימה לכם.

כיום, כלל חברות הביטוח הפועלות בישראל מציעות מגוון ביטוחים שונים החל מביטוח חיים ועד ביטוח תאונות אישיות. חלק מן הביטוחים מאוד דומים וההבדל הוא אך ורק במחיר אבל חוץ ממחיר ישנם פרמטרים שונים אותם אתם חייבים לקחת בחשבון:

שרות – חברות הביטוח בישראל פועלות במספר אפיקי שרות לקוחות. חברות הביטוח המסורתיות פועלות על ידי שיתוף פעולה עם סוכני ביטוח, להם יש משרד אשר מעניק טיפול אישי בכל לקוח הסוכנות. יתרון משמעותי בהכרות אישית של כל לקוח. חברות הביטוח הישירות עובדות עם מוקדי שרות לקוחות – חסרון משמעותי בהכרות אישית עם הלקוח. במהלך השנים האחרונות חווה חברת כלל אי סדרים במתן שרות בגלל מחאת העובדים ברצון שלהם להתאגד שלוותה לעתים בהשבתת מוקדי השרות ופגיעה קשה בלקוחות החברה.

יוצאת דופן מכל חברות הביטוח ניתן לראות את חברת הביטוח הראל המעניקה אפשרות דיגיטלית למתן כמעט כל צורכי השרות על ידי כניסה לאזור האישי באתר אפילו הגשת תביעה דיגיטלית.

אחוז תשלום תביעות – כל שנה מתפרסם מדד תשלום תביעות של כל חברות הביטוח. המדד מפורסם על ידי משרד האוצר והפיקוח על שוק ההון. בשנים האחרונות חברות הביטוח נותנת דגש משמעותי בתשלום התביעות שכן נתון זה משמעותי ביותר כאשר מעוניינים להצטרף לתוכנית ביטוח ולבחור חברת ביטוח שתבטח אתכם.

מחיר – חברות הביטוח מציעות מגוון רחב של כיסויים ביטוחיים. כדי להשוואת מחיר חשוב קודם כל להשוואת את הכיסוי הביטוחי. רוב חברות הביטוח מציעות כיסויים דומים בשמם אך שונים מהותית במעטפת הביטוחית. לכן חשוב לבדוק את הכיסוי התואם ולאחר מכן את המחיר.

כיום חברות הביטוח השונות נמצאות בתחרות מחירים משמעותי על כל לקוח. ניתן להשיג מחירים נמוכים משמעותית וכדאי לקחת איש מקצוע אמין שידאג לאינטרסים שלכם – לשלם כמה שפחות ולקבל את הכיסוי הרחב ביותר.

מעל 1,937 ישראלים כבר ביצעו בדיקה בשנת 2018 להוזלת עלויות הביטוח והתאמת הכיסויים הביטוחיים עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון, זה לוקח לנו שעות עבודה לדעת אם גם אתם יכולים לחסוך אבל לכם זו רק שיחת טלפון קצרה. צרו קשר עם המומחים בשיחת טלפון אחת פשוטה שיכולה לחסוך לכם הרבה כסף.


בחירת חברת ביטוח – איזו חברת ביטוח מציעה את מכלול הפרמטרים הכי משתלם?

איש מבולבל עם זקן מחזיק את ידיו באוויר כאילו לא יודע מה ואיך חוסכים בעלויות הביטוח

בשנים האחרונות עלו פרסומים כי חברת הביטוח הישירות (ישיר ו-AIG) עובדות ללא סוכנים ולכן הן הזולות ביותר -טעות! ההשקעה המסיבית של חברות הביטוח הללו בפרסומות ומיתוג אולי משפיעות על תפיסת הציבור כזולה יותר אך המציאות שונה – שווה לבדוק את הטענה שלנו.

למרות שהמחיר הוא לא הנתון הכי חשוב בבחירת חברת הביטוח חברות הביטוח הישיר מעניקות מעטפת דיגיטלית ראויה ללקוח ואפשרות להבין על מה מבוטחים ולקבל שרות דיגיטלי בצורה נאותה. יתרון זה יהיה חיסרון משמעותי לדור הלא דיגיטלי (ההורים שלנו – לא?) להם שרות אישי חשוב בהרבה מכמה שקלים (אולי) של חסכון.

חברות הביטוח המשלבות גם דיגיטליות וגם שרות אישי על ידי סוכן הן חברות הביטוח הראל ומגדל. בהראל כבר כתבנו שהאזור האישי מרשים וניתן לקבל הרבה בצורה פשוטה וכן מערך הסוכנים העובד עם הראל הוא רחב. בנוסף, חברת מגדל שהיא חברת הביטוח הגדולה עובדת עם רוב סוכני הביטוח בישראל ומעניקה אפליקציה לכל לקוח שבו ניתן לקבל בזמן אמת את כל הנתונים על מצב החיסכון והכיסוי הביטוחי.


איך בוחרים חברת ביטוח הכי מתאימה בשבילכם?

כאן אנו נפנה אתכם לקבל את ההחלטה עם איש מקצוע בתחום הביטוח והפיננסים בעל רישיון מטעם משרד האוצר ומפוקח על ידי הרשות. מרבית הישראלים מנסים לחסוך בעלויות הביטוח אך לא לוקחים בחשבון את חשיבות קבלת הכוונה מקצועית על ידי מומחה.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

בדיקת התאמת ביטוח בדיוק בשבילכם רק עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מחלוצי המומחים שעשה סדר בביטוחים תחת פיקוח משרד האוצר מציע גם לכם בדיקה שתעשה לכם סדר בביטוחים. כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר ולשתף פעולה עם המומחים ולקבל מעטפת ביטוחית מושלמת בשבילכם.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם