למה כל משפחה בישראל חייבת לעשות סדר בביטוחים?

פורסם:

משפחות רבות בישראל משלמות אלפי שקלים בשנה על כיסוי ביטוחי מסוג ביטוח חיים וביטוח בריאות. חושבים שאתם משלמים יותר ממה שצריך על ביטוחים? אתם חייבים להכיר את השרות שלנו "עושים סדר בביטוחים".

המודעות בקרב הציבור הישראלי בצורך בכיסוי ביטוחי למשפחה עלה, וזאת בעקבות הבעיה במערכת הבריאות הציבורית ואודות לחברות הביטוח המשווקות כל היום באמצעי התקשרות השונים את חשיבותו של כיסוי ביטוחי למשפחה. כתוצאה מכך, מרבית הישראלים רוכשים ביטוחים מסוגים שונים.

התופעה – חוסר מקצועיות ברכישת ביטוח!

כיום, ישראלים רבים רוכשים ביטוח באמצעות הטלפון או דרך משווקי ביטוח לא מקצועיים. אתם חייבים להבין, רכישת ביטוח חייבת להתבצע על ידי איש מקצוע בעל רישיון מטעם משרד האוצר לשווק תוכניות ביטוח. התופעה היום שכל חברת ביטוח או אפילו סוכנות ביטוח החלו לשווק מוצרי ביטוח דרך הטלפון על ידי סטודנטים או אנשי מכירות בפגישות בעלי רקע טוב בשיווק אך ללא שום רישיון או ניסיון מוכח בתחום הביטוח ובטח בניהול תביעות. לכן, שימו לב שאתם רוכשים ביטוח רק עם מומחה בעל רישיון מטעם משרד האוצר ועם ניסיון עשיר מוכח בניהול תביעות ביטוח.

הבעיה – כפל ביטוח ורכישת כיסוי ביטוחי לא מתאים

כתוצאה מרכישת ביטוח לא על ידי מומחה בעל רישיון מטעם משרד האוצר, ניתן לראות יותר ויותר תופעה של כפל ביטוח. מה זה כפל ביטוח אתם שואלים? כאשר קונים פוליסה זהה ביותר מחברת ביטוח אחת אנו בעצם מבוטחים פעמיים על אותו שרות, משלמים פעמיים על אותו שרות! למה לשלם כפול? בביטוח חיים וגם בביטוח תאונות אישיות באמת תקבלו פיצוי מכל חברה. האם באמת תדעו את מי לתבוע?

לפעמיים רכישת ביטוח דרך הטלפון או דרך איש מכירות של חברת ביטוח נותנת לכם סיפוק של רכישת ביטוח, אך המצב רחוק להיות מושלם. אנשי המכירות נותנים לכם תחושה שאתם מוגנים אך בשעת הצורך מתגלה התופעה של כיסוי ביטוחי לא מתאים. תסכימו איתנו, מי לא שמע פעם על מקרה שמבוטח ברגע האמת מגלה שפוליסת הביטוח שרכש לא באמת מעניק את הכיסוי שצריכים.

הבעיה היא שחוסר ידיעה של איזה כיסוי ביטוחי אתם צריכים מונעת מכם לבטח היטב את בני ביתכם, ובשעת צרה אין מי שיעמוד לצדכם. לכן חשוב שיהיה לכם מישהו מקצועי ואכפתי שידאג לכם לא רק בזמן רכישת הפוליסה אלא גם ברגעים קשים.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

הפוסט המרגש של דנית חרמוני המתארת מהצד שלה את הבעיה וכיצד צוות המומחים שלנו נרתם לעזרתה:

שמי דנית חרמוני, בת 50 אם חד הורית ל 2 ילדים מקיבוץ מפלסים

אני רוצה לשתף אתכם בתהליך שעברתי לפני כמה חודשים, כשעשיתי בדיקה בחיובי האשראי שלי גיליתי המון סעיפים של חיובים מביטוחים שונים שאין לי מושג מהם. הרגשתי שהסכום שאני משלמת הוא לא הגיוני והחלטתי לעשות סדר בביטוחים שלי. פניתי למרכז הישראלי לחיסכון שהכינו תוכנית לבטל את כל הביטוחים בחברה מסוימת שלא אזכיר את שמה ולצמצם פוליסות שהיו כפולות. התוכנית הוצאה לפועל.
לאותה החברה היה כנראה קשה לקבל את הביטולים, הוצפתי בשיחות שכנוע מציקות מאד שאשנה את דעתי ולאחר כשלושה שבועות המהלך בוצע. 

עכשיו מגיע הקטע המרגיז, לאחר מספר חודשים 

אני רואה שאני ממשיכה לשלם לאותה החברה שביטלתי את אותו הסכום כל חודש! 

שוב פניתי למרכז הישראלי לחיסכון, ומייד נשלח מכתב לאותה חברת הביטוח עם הוכחה לביטול. ובעזרת תושיה של החבר'ה מהמרכז הישראלי לחיסכון קיבלתי את כל הכסף חזרה לחשבון תוך ימים ספורים.
ללא עזרת המרכז הישראלי לחיסכון הייתי מתקשה לעמוד מול חברות הביטוח הגדולות והתוקפניות, קיבלתי שירות מהיר ענייני מקצועי ואדיב וכמובן זיכוי של 7,000 שח מחברה. תודה רבה מכל הלב!

הפוסט המקורי בפייסבוק:

עדותה של דנית חרמוני בערוץ Youtube שלנו – לחץ כאן

הפתרון – עושים סדר בביטוחים עם מומחים!

צוות המומחים שלנו מכיל את אנשי המקצוע המיומנים ביותר ובעלי ניסיון עשיר בתחום הביטוח והחיסכון. לקוחות החברה מונים אלפי משפחות מרחבי הארץ, ההתמחות שלנו הוא ניתוח תיק ביטוח.

השרות ניתן ללא עלות וללא התחייבות לבעל פוליסות ביטוח קיימות. ניתן לעשות סדר בביטוחים על ידי פגישה אישית במשרדי החברה או בבית הלקוח בתאום מראש וכרוך בבדיקת זכאות טרם הפגישה.

איך עושים סדר בביטוחים והאם זה כדאי?

ביטוח הוא עולם מורכב ומסובך ובטח למי שלא מבין בתחום. לכן, צוות המומחים שלנו פיתח שיטה ייחודית לבדיקת ביטוח ומצליח לעשות סדר לאלפי משפחות בישראל בכל שנה. השיטה חוסכת למבוטחים אלפי שקלים בשנה וזאת עקב מציאת כפל ביטוח וביטול הביטוח המיותר, דבר החוסך לכם המון כסף בשנה. כמו כן, בבדיקה אנו מגלים שרכשתם ביטוח שאין לכם באמת צורך בו ובעצם ביטולו חוסך לכם כסף. בנוסף בבדיקה, אנו מגלים כי אתם משלמים פרמיה גבוה מאוד על כיסוי ביטוח אותו ניתן לרכוש במחיר זול יותר וזאת מבלי לפגוע בכיסוי הביטוחי.

חשוב לדעת: השרות ניתן ללא עלות וללא התחייבות!

להתחלת תהליך מהיר של סדר בביטוחים עם מומחה לחצו כאן >

אם אתם צריכים עזרה ורוצים לעשות סדר בביטוחים ולהוזיל את עלויות הביטוח שלכם, פנו אלינו דרך טופס יצירת קשר באתר, דרך המייל admin@savings.co.il או בטלפון 03-6704100 ונשמח לעזור לכם לעשות סדר בביטוחים. 

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם