ביטוח מחלות קשות: הגנה פיננסית מושלמת למשפחה

פורסם:

השאיפה הטבעית של כולנו היא ליהנות מחיים בריאים וארוכים, נטולי מחלות בכלל ונטולי מחלות קשות בפרט. לצערנו הרב, שכיחותן של המחלות הקשות העלולות לפקוד אותנו לאורך החיים, רק הולך וגדל, וזאת למרות ההתקדמות האדירה של עולם הרפואה בעשורים האחרונים. ביטוח מחלות קשות היא למעשה פוליסת ביטוח המשווקת באופן נפרד מביטוח בריאות פרטי, והיא נועדה לצרכי שיפוי כספי של המבוטח אשר בגופו התגלתה מחלה קשה כזו או אחרת. סכום הפיצוי הכספי עומד על כחצי מיליון שקל, והוא מתייחס לרשימה נקודתית של מחלות קשות, וזאת בהתאם לתנאי הפוליסה אותם את רוכשים במסגרת ביטוח מחלות קשות.

מהן המחלות הנכללות בביטוח מחלות קשות?

ביטוח מחלות קשות מתייחס לרשימה של 31 מחלות קשות הנחלקות לארבע קבוצות שונות. בין יתר המחלות הקשות בגינן עומד לרשותכם הביטוח תמצאו: אי ספיקת כליות כרונית, טרשת נפוצה, פרקינסון, מחלות כבד כרויות וסופניות, השתלת איברים (לב, כבד, כליה, ריאות, ניתוחי מעקפים, שבץ מוחי, ניתוחי אבי העורקים, גידולים ממאירים, שיתוק ילדים, אילמות, עיוורון, כוויות קשות, אלצהיימר ועוד.
כמו כן, בחלק מהפוליסות המוצעות לכם במסגרת ביטוחי מחלות קשות, קיימים מספר חריגים המתייחסים לתאונות העלולות להתרחש במהלך שירותי צבאי או שירות בכוחות הביטחון, פעולות איבה, שימוש בסמים ועוד מספר חריגים הנכללים בפוליסה בהתאם לתנאיה.

ביטוח מחלות קשות – תנאי הפוליסה 

בקרב חברות הביטוח המשווקות ביטוח מחלות קשות, ישנם מספר מאפיינים מאוד ברורים בנוגע להצטרפות המבוטח למסלול ביטוחי זה. בין יתר המאפיינים המרכזיים תמצאו: תקופה ביטוחית עד גיל 70, הצטרפות למסלול הביטוחי עד גיל 60, תקופת אכשרה של 90 יום לאירוע ביטוחי ראשון, תקופת אכשרה של שנה (365 יום) מיום האירוע הביטוחי הראשון, פרמיה משתנה אחת ל-5 שנים, כיסוי ביטוחי אשר איננו עולה על מחצית מסכום הביטוח הנקוב בפוליסה ועוד.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ביטוח מחלות קשות – למה זה כל כך חשוב?

ההתמודדות עם גילוי מחלות קשות ודרכי הטיפול בהן, מחייב את האנשים הסובלים מהמחלה והאנשים בסביבתם הקרובה, להתמודד עם לא מעט הוצאות כספיות הקשורות להליכי הטיפול השונים. כמו בכל מסגרת ביטוחית אחרת, ביטוח מחלות קשות נועד להעניק לאותם אנשים "רשת ביטחון כלכלית" אשר תאפשר להם מצד אחד להמשיך להתקיים בכבוד, ומצד שני, לעשות כל שביכולתם על מנת להתמודד עם המחלה בכל דרך רפואית כזו או אחרת העומדת לרשותם.

ביטוח מחלות קשות המשווק בנפרד מביטוחי בריאות פרטיים, נועד להקצות את כספי הפיצוי לכל אותם מקרים קשים העלולים לפקוד כל אחד ואחת מאיתנו, וזאת בהתאם למחלות המרכיבות את רשימת המחלות הקשות המצוינות בפוליסה. מכיוון שגילוי מחלות קשות עלול לפקוד אותנו בשלב כזה או אחר של החיים, מומלץ לכלל אחד ואחת מכם לבחון את תנאי פוליסת ביטוח מחלות קשות, והכי חשוב שנהיה בריאים.

ביטוח מחלות קשות עושים רק עם המומחים

מעמידים את נושא הבריאות כערך עליון בחיי המשפחה? מעוניינים להגן על המשפחה מכל נזק פיננסי שעלול להיגרם כתוצאה מבעיה רפואית לאחד מבני המשפחה? זה הזמן להכיר מקרוב את מכלול השירותים המוצעים לכם במסגרת רכישת ביטוח מחלות קשות בחברות הביטוח. במרכז הישראלי לחיסכון תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של הצעות רכישה לביטוחי בריאות פרטיים מכל הסוגים.

כמו בכל שירותי ההכוונה שלנו, גם במתן שירותי הכוונה במסגרת פוליסת ביטוח מחלות קשות , תוכלו ליהנות משירות מקצועי, זמין ואמין המוענק לכם על ידי צוות "המרכז הישראלי לחיסכון".

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח מחלות קשות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם