האם כדאי לקנות ביטוח מחלות קשות של חברת הביטוח הפניקס?

פורסם:

חברת הביטוח הפניקס מעניקה לקהל המבוטחים שלה את האפשרות לרכוש ביטוח מחלות קשות בהתאמה אישית ועם אפשרויות גמישות נרחבות, מתוך הבנה כי מדובר בביטוח חשוב ומהותי. מה הופך את הפניקס לחברת ביטוח מובילה? ביקשנו משי לאופולד, סוכן ביטוח ומנכ"ל המרכז הישראלי לחיסכון להסביר, למה כדאי לכם לרכוש ביטוח מחלות קשות בחברת הפניקס.

ביטוח מחלות קשות הפניקס: כיסוי לכמות המחלות הגדולה ביותר

לצערנו, כל אדם נתקל בחייו באדם אשר חלה במחלה קשה, בין אם מדובר בקרוב משפחה או בעצמו. לאור העובדה כי מדובר באחד הביטוחים החשובים ביותר בעבור כל אדם, מציעה חברת הפניקס את ביטוח מחלות קשות הרחב ביותר אשר כולל גם מחלות נדירות. ע"פ שי לאופולד, סוכן ביטוח ומכנ"ל המרכז הישראלי לחיסכון "מדובר בכיסוי ביטוחי מהותי וחשוב מאוד לדאוג לרכוש ביטוח מחלות קשות, וזאת לאור העובדה כי רמת התחלואה בישראל במקרים אלו שכיחה. כאשר אתם רוכשים ביטוח מחלות קשות חשוב מאוד לבחור חברת ביטוח המציעה את הכיסוי הטוב ביותר. אם הבריאות של המשפחה שלכם חשובה לכם, עליכם לבחור בטוב ביותר –הפניקס".

ביטוח מחלות קשות הפניקס: חבילת ביטוח מותאמת אישית

כאשר מתגלה מחלה קשה המבוטח נתקל בהוצאות כספיות כבדות: רכישת תרופות, טיפולים רפואיים ועוד. בנוסף, מבוטחים נאלצים לטוס לחו"ל לצורך בדיקות כמו גם טיפולים מעבר לים. לכן, מדובר בתוספת מחיר אשר עשויה להגיע לעשרות אלפי שקלים. מתוך הבנה כי מדובר בסיטואציה רגישה ובעייתית, מעניקה חברת הפניקס מענה אישי אשר מתבצע באמצעות שני מסלולים: מסלול מרפא אשר מעניק פיצוי כספי בגין 41 מחלות (36 מתוכן פיצוי מלא) וכן מסלול מרפא סרטן.


"כאשר אדם נקלה למצוקה רפואית ללא כיסוי ביטוחי, ההרגשה היא בדיוק כאילו יצאתם מביתכם למסע קניות ושכחתם את הארנק בבית – לא כדאי ובטח לא נעים! אומר שי לאופולד סוכן ביטוח ומנכ"ל המרכז הישראלי לחיסכון."

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ביטוח מחלות קשות – הביטוח היחידי שידאג לכם לכסף בגילוי מחלה קשה

הדרך הטובה ביותר להבין את הצורך בביטוח מחלות קשות היא רק דרך סיפור של אדם שחווה את המקרה. ביקשנו משי לאופולד לספר את המקרה של יוסי ביטון מבאר שבע:

לפני כשנה וחצי, פנה אלינו בחור נחמד דרך העמוד העסקי שלנו בפייסבוק בבקשה שנערוך לו בדיקה וסדר בביטוחים של משפחתו. אני זוכר שיוסי רצה לבדוק שאין לו כפל ביטוחים, שהוא משלם על ביטוחים נכונים וביקש לבדוק אם ניתן גם להוזיל את עלות הביטוח מספר שי לאופולד. לאחר הכרות עם הצרכים הביטוחיים של המשפחה, גילנו שהוא מבוטח אך ורק בביטוח המקנה לו פיצוי ממחלת הסרטן. הודענו לו כי ישנה אפשרות לחסוך בעלויות הביטוח, אך חשוב לא פחות זה שגילנו את החוסר הביטוחי הקיים לו בתיק הביטוח בצד של כיסוי בגין מחלה קשה. יוסי שמע והקשיב ולאחר ההסבר ביקש לבחון את הדברים. לאחר זמן קצר, הודיעה לנו שהוא סומך עלינו וביקש להוציא את התוכנית לפעול. חסכנו ליוסי ולמשפחתו בעלויות הביטוח ודאגנו לרכוש עבורם ביטוח מחלות קשות של חברת הפניקס.

לאחר מספר חודשים פנה אלינו יוסי וסיפר כי עבר אירוע לבבי חמור ושאל "האם ניתן לקבל פיצוי מחברת הביטוח?" בבדיקה שערכנו, מצאנו שיוסי זכאי לפיצוי בגין מחלה קשה על סך 100,000 ש"ח. נזכרנו כי אחד הדברים שהיה חשוב לנו בבדיקה שערכנו עבורו הוא שידאג לכיסוי ביטוח מחלות קשות נכון עבור כלל המחלות ובחרנו עבורו בחברת הפניקס מוך מחשבה שיקבל א הכיסוי הרחב ביותר הקיים בעולם הביטוח. ברגע שהגשנו את התביעה לפיצוי בחברת הפניקס, יוסי קיבל תוך זמן קצר את הכסף ישירות לחשבון הבנק שלו. אומנם לא מתעשרים מסכום זה, אך תסכימו איתי שסכום זה נתן ליוסי אפשרות להתעסק בהחלמה ללא דאגות בצד הכלכלי.

הטבות מפליגות למבוטחי הפניקס דרך אתר המרכז הישראלי לחיסכון

הפניקס חברה לביטוח היא חברה זוכת פרסים אשר בשנים האחרונות עברה לפלטפורמה הדיגיטלית, מתוך מטרה לייעל את התהליך של תביעה וקבלת פיצוי. במעמד רכישת פוליסת ביטוח מחלות קשות תוכלו לקבל הנחה משמעותית בעבור ביצוע בדיקות סקר, לצורך גילוי מוקדם של סרטן. בנוסף, עומדים לרשותכם בכל עת צוותים מקצועיים אשר בוחנים את מצבכם הרפואי וכן מעניקים מידע קונקרטי הנוגע למצבכם הרפואי, בעת הגשת התביעה. באמצעות הצטרפות למבוטחי הפניקס תוכלו להגיש תביעה ללא צורך בהוכחת הוצאות רפואיות, ולכן מדובר בביטוח אפקטיבי ומדויק אשר ימנע התעסקות מיותרת בתקופה רגישה.

לרכישת ביטוח מחלות קשות בחברת הביטוח הפניקס, צרו קשר עוד היום והבטיחו לעצמכם שקט נפשי גם בימים קשים.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח מחלות קשות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם