למה קיבל יוסי ביטון 100,000 ש"ח מחברת הביטוח הפניקס?

פורסם:

אם הגעתם לכאן אתם בוודאי רוצים לדעת כיצד חברת הביטוח הפניקס עזרה ליוסי להתמודד עם האירוע הרפואי אותו עבר ואיך פוליסת ביטוח מחלות קשות מעניקה לו את השקט הנפשי בזמן ההחלמה ללא דאגה כלכלית.

קודם כל תסכימו איתנו שהרצון של כולנו הוא לחיות חיים בריאים וארוכים, נטולי מחלות בכלל ונטולי מחלות קשות בפרט. יחד עם זאת, האם אתם יודעים שהסיכוי שמחלה קשה עלולה לפקוד אותנו לאורך החיים, רק הולך וגדל?

במיוחד בגלל תופעה זו, צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק לכם הצצה מיוחדת למקרה של לקוח חשוב שלנו ולסיפור שלו כיצד בדיקת סדר בביטוחים עזרה לו לרכוש ביטוח מחלות קשות מותאמת אישית למקרה הביטוחי שקרה לו.

ביטוח מחלות קשות: הסיפור של יוסי ביטון מבאר שבע

הסיפור התחיל בזה שיוסי החליט לבצע תהליך של סדר בביטוחים עם המומחים שלנו. לפני כשנה פנה יוסי בעקבות המלצה של לקוחה שלנו בפייסבוק לבצע סדר בביטוחים כדי להבטיח שהוא לא משלם על ביטוחים מיותרים ובטח לחסוך בעלויות הביטוח היקרות. אך בנוסף, ביקש יוסי לוודא כי ירכוש פוליסות ביטוח מותאמות לצרכיו האישיים וחשוב לא פחות שיהיה לו למי לפנות בשעת הצורך.

במהלך הבדיקה גילינו שיוסי מבוטח בביטוח מחלות קשות רק למחלת הסרטן שכן לרוב נוטים המבוטחים לחשוב שאם מופיע צמד המילים "מחלות קשות" בפוליסה אז הם מוגנים מכל מחלה. צוות המומחים התריעה בפני יוסי כי ישנו כשל ביטוחי חמור ללא ידעתו. בסוף הבדיקה הצגנו ליוסי את המסקנות והצענו לו לרכוש ביטוח מחלות קשות מורחב של חברת הביטוח הפניקס במקום הפוליסה הישנה וזאת בעקבות הוזלה משמעותית במחיר וכן כיסוי מורחב יותר. כמובן שיוסי הסכים ואישר את המהלך אחרי שהבין את המשמעות והתהליך יצא לדרך והסתיים בתיק ביטוח איכותי יותר ומותאם לצרכיו האישיים של יוסי ומשפחתו.

לאחר כמה חודשים ספורים מסיום הטיפול בתיק הביטוחי של משפחת ביטון נקלע יוסי לאירוע לב חמור. לאחר התאוששות של מספר ימים פנה יוסי לצוות המומחים ועדכן על האירוע וביקש לבדוק האם זכאי הוא לפיצוי כספי וטיפול דרך הביטוחים הפרטיים שרכש. תוך דקות ספורות צוות המשרד שלנו דאג לעדכן את חברת הביטוח הפניקס על המקרה והחלנו לפעול באיסוף המסמכים הרפואיים הנחוצים בכדי לדאוג לפיצוי כספי כפי שהופיע בפוליסת הביטוח שרכש. לאחר כשבוע הודיעו לנו בחברת הפניקס כי הם מאשרים את התביעה על סך 100,000 ש"ח והכסף יועבר לחשבונו מיד.

לאחר שעדכנו את יוסי בדבר אישור תשלום התביעה, הוא הודה לנו על הטיפול המסור ועדכן שהוא מתרכז בהחלמה ושמח שלא צריך לדאוג לפן הכלכלי וכמובן הסכים לספר את הסיפור שלו ולחלוק אותו עם הקוראים שלנו למען שידאגו לעצמם כמו שדאג הוא לעצמו ולמשפחתו.

הפוסט המרגש של יוסי ביטון בפייסבוק:


שמי יוסי ביטון בן 53 מבאר שבע ואני חייב לשתף אתכם בסיפור מדהים שקרה לנו. אני בדרך כלל אדם מאוד מסודר ותמיד מקפיד לטפל ב"פרטים הקטנים" וכאחד כזה תמיד עשיתי לאשתי ולעצמי את כל הביטוחים שצריך. או לפחות ככה חשבתי. לפני כשנתיים עברתי אירוע בריאותי שמנע ממני לעבוד תקופה וכמובן שמייד ניסיתי להפעיל את הביטוחים שלי. התאכזבתי לגלות שכל חברות הביטוח ששילמתי להם אלפי שקלים כל חודש נפנפו אותי מייד, בלבלו אותי בכל מיני נתונים וסעיפים ובתכלס לא קיבלתי גרוש על הפציעה. לאחר שזה קרה הבנתי שאני לא באמת מבין ויכול להתמודד מולם ורציתי לקבל עזרה מקצועית, ובעקבות המלצות פניתי למרכז הישראלי לחיסכון. בפגישה הם הסבירו לי שהביטוחים שיש לי לא באמת מכסים את מה שחשבתי ומייד כיוונו אותי לביטוחים הנכונים באמת עבורי. אפילו חסכתי 750 ש"ח בחודש בגלל ביטוחים כפולים. עכשיו מגיע החלק המזעזע, חודשיים לאחר שסיימתי את התהליך עם המרכז הישראלי לצערי עברתי אירוע לב חמור שהשבית אותי למשך כמה חודשים. מייד פניתי למרכז הישראלי והפעם לאחר פחות משבוע הם הוציאו מחברת הביטוח פיצוי של 100,000 שקל שנכנסו לי מייד לחשבון. אמנם לא מתעשרים מזה אבל הכסף הזה בהחלט עוזר לנו לעבור את התקופה הזאת. בהזדמנות הזאת אני רוצה לומר תודה רבה למקצוענים מהמרכז הישראלי לחיסכון וממליץ לכל מי שקורא את זה לפנות אליהם בהקדם כי אני חוויתי את זה על בשרי.

בימים האחרונים אנו מקבלים מאות פניות מחברים ומשפחה של יוסי לבקשה לביצוע בדיקת סדר בביטוחים וברכישת פוליסת ביטוח מחלות קשות כמו שעשה יוסי. אנו נדהמים לגלות כמה כשל ביטוחי קיים בתיקי ביטוח רבים למשפחות רבות בישראל וכמובן דואגים לתקן את המצב על ידי עשיית סדר והכוונה נכונה של המעטפת הביטוחית של כל לקוח ובני משפחתו!

רוצים לרכוש ביטוח מחלות קשות כמו של יוסי ביטון בחברת הפניקס?

צוות המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון מעניק לכם אפשרות לרכוש ביטוח מחלות קשות בהנחה מיוחדת לחברי המרכז הישראלי לחיסכון. כל שעליכם לעשות הוא להשאיר פרטי התקשרות שלכם ומומחה ביטוח שלנו יצור קשר וירכוש לכם ביטוח מחלות קשות בהתאמה אישית.

כמו בכל שירותי ההכוונה שלנו, גם במתן שירותי הכוונה במסגרת רכישת פוליסת ביטוח מחלות קשות, תוכלו ליהנות משירות מקצועי, זמין ואכותי המוענק לכם על ידי צוות המומחים שלנו.

דלית חרמוני מספרת וממליצה לכם על תהליך סדר בביטוחים שעברה עם המומחים של המרכז הישראלי לחיסכון:

מעוניינים לקבל עדכונים חמים מצוות המומחים שלנו ישירות לנייד או למחשב?

לחצו על הפעמון האדום בתחתית האתר ותהיו ראשונים לדעת את החדשות הכי חמות בעלום הביטוח והפיננסים.

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח מחלות קשות

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם