הסיבות העיקריות לבחור בביטוח בריאות הראל ולצאת מרוצים!

פורסם:

חברת הראל מעניקה לקהל מבוטחיה כיסוי ביטוח בריאות מלא, בהתאמה אישית. ביקשנו ממנכ"ל המרכז הישראלי לחיסכון לענות על השאלה שמעניינת את כולם, מדוע דווקא ביטוח בריאות הראל? לפניכם כל הסיבות העיקריות לבחור בביטוח בריאות הראל ולצאת מרוצים!

מדוע ביטוח בריאות הראל נחשב למקיף ביותר בישראל?

ביטוח בריאות הוא אחד מפוליסות הביטוח החשובות ביותר של כל אדם, אם לא החשוב ביותר. לצערנו ישנם מקרים רפואיים אשר דורשים את התערבות חברת הביטוח, לצורך כיסוי מלא או חלקי. אם התרגלתם לסבך ביורוקראטי בכל הקשור להגשת תביעות, באמצעות ביטוח בריאות הראל תוכלו להיות בטוחים כי אתם מקבלים את המענה הטוב ביותר, כחלק מאמנת השירות של החברה אשר נחשבת לחברת הביטוח המומלצת בישראל, ולא בכדי. מדוע? להלן הפרטים.

ביטוח בריאות הראל: עידן דיגיטלי אשר מאפשר לכם לחסוך זמן ומאמץ בהגשת תביעה

אנו שומעים לא מעט בתקשורת אודות מבוטחים אשר נתקלו בחומות מבוצרות בכל הקשור למימוש פוליסת הביטוח. חברת הראל החליטה לעשות סדר ולהעניק שירות דיגיטלי ומהיר במיוחד, מתוך מטרה לספק לכל מבוטח את המענה המתאים – בהתאם למצב הרפואי. ע"פ שי לאופולד, סוכן ביטוח המתמחה בענף ביטוח בריאות "מדובר בבשורה בעבור הקהל הישראלי אשר עד עתה נאלץ להתמודד עם המתנה ארוכה וסבך בירוקרטי, וזאת מתוך הבנה של חברת הראל כי יש להנגיש את המידע למבוטח" משום כך "ניתן כבר עכשיו לראות כיצד ההתנהלות השוטפת, ובוודאי בנושא רגיש מסוג זה מתנהל בצורה נכונה, דיגיטלית וחכמה". השירות ניתן ללקוחות חברת הראל בלבד, ולכן יש לנצל את ההזדמנות.

בואו לקבל הצעה מאיתנו - ללא עלות וללא התחייבות!

ביטוח בריאות הראל – כי יש בו כל מה שאתם צריכים!

ביטוח בריאות הראל מעניק לכם ולבני המשפחה כיסוי נרחב בעבור תרופות שאינן בסל הבריאות, כמו גם כיסוי מלא בעבור השתלות, שירותים רפואיים שונים וכן טיפולים מעבר לים. בנוסף, תוכלו להתעדכן בסטטוס התביעה ואף לעדכן את פוליסת ביטוח בריאות שלכם, בהתאם למצבכם הרפואי. זכרו כי על בריאות אסור להתפשר ולכן בחירה בחברת הראל לא רק מהווה יתרון עצום כמבוטחים אלא גם שקט נפשי. לכן, אם אתם מתלבטים האם לבחור בביטוח הבריאות של חברת הראל – התשובה היא בהחלט כן.

האם כדאי לרכוש ביטוח בריאות הראל באמצעות סוכן ביטוח?

רבות דובר על הצורך בסוכן ביטוח, יש חברות המציעות להצטרף אליהן בלי סוכן ולעבוד ישירות עם חברת הביטוח. רק המחשבה שיום אחד המבוטח יצטרך לתבוע את הפוליסה, האם יש מי שבאמת יעזור בחברת הביטוח וידאג לשלם הרבה כסף למבוטח ויסכן את מקום עבודתו? לצורך העניין אתם צריכים להבין כי אתם חייבים שיהיה לכם גוף נטרלי שיעמוד לטובתכם וידע למצות את כל הזכויות שלכם – ביום הצורך אין זמן לעורכי דין ומריבות! בנוסף, רכישת ביטוח בריאות באמצעות סוכן זולה יותר ומקיפה וזאת בשל העובדה כי הסוכן בודק את תנאי הפוליסה ואת הצורך שלכם ומתאים אותה בדיוק בשבילכם. לגבי עלות ביטוח בריאות, סוכן הביטוח שלנו ידאג להעניק לכם את מקסימום ההנחות שיש ולכם נשאר רק להיות בריאים.

לרכישת ביטוח בריאות הראל, צרו איתנו קשר עוד היום והבטיחו לעצמכם שקט נפשי גם בימים קשים.

שי לאופולד 050-3026750

מנכ"ל אר אנד די סוכנות לביטוח פנסיוני (2014) בע"מ מקבוצת המרכז הישראלי לחיסכון. בעל BA בכלכלה ומימון של המכללה למנהל ורישיון מטעם הממונה על שוק ההון הביטוח והחיסכון של משרד האוצר. במסגרת לימודי הכלכלה נחשף לתחום הביטוח והפיננסים, והבין מהר מאוד שזה התחום בו הוא רוצה לעסוק בחייו. בעשור האחרון עוסק בניתוח תיקי ביטוח ופיננסים, מה שאפשר לו להיחשף ולהכיר את קשת המוצרים והכלים בעולם הביטוח והפיננסים בפרטי פרטים. "עבורי לטפל למשפחה בתיק הביטוח והפיננסים הוא שליחות, ייעוד ולא רק עבודה".

השאר/י פרטים לקבלת הצעה לביטוח בריאות פרטי

השאר/י פרטים ונציגנו יחזור אליך בהקדם